Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

diablo.xd

Forumowicz
  • Ilość treści

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O diablo.xd

  • Ranga
    Nowicjusz

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VA GT C20XE
  1. Witajcie, pacjent VC Kombi 2.0DTI 2004r., zrobiony swap na 1.9CDTI (2003r.) przepala bezpiecznik F7 ten w komorze silnika, szukałem, śledziłem, czytałem i wyczytałem, że jest on od sterownika silnika... jak to rozumieć i gdzie mogę szukać przyczyny?? czy ktoś może posiada schemat układu za tym bezpiecznikiem Pozdrawiam
  2. okazało się że czujnik światła wstecznego czy jak się to tam nazywa robi zwarcie na masę... i to było przyczyną... temat do zamknięcia:) pozdrawiam
  3. Witam, od jakiś 2 dni zaczął mi się przepalać bezpiecznik (2 od lewej na samym dole), po jego przepaleniu nie potrafię odpalić auta na benzynie, muszę startować z gazu... również po przepaleniu gasną kontrolki ostrzegawcze (mało płynu, nie działające światło postojowe) i komputer BC(tylko zegar działa)... podobno ten bezpiecznik odpowiada za światło cofania i podgrzewanie gaźnika... ale czy na pewno... co może być powodem jego przepalania się...?? miał ktoś może podobny problem...?? pozdrawiam i z góry dziękuje za odp
  4. witam, samochód od jakiegoś czasu podczas gwałtownego przyśpieszania ściąga mi na prawo i zauważyłem że obejma łącznika stabilizatora jest pęknięta... jak ściągnąć tą gume z samego drążka?? przeciąć i ściągnąć a potem nalożyć nową?? nowy wygląda tak http://www.allegro.pl/item562507707_laczni...i_vectra_a.html pozdrawiam i z góry dziękuje za odp
  5. no czytałem o tigrze którą przerabiali na osprzęcie LETa... turbinka po regeneracji jakieś, kolektor wydechowy przerobić, dolot, komputer od LETa ze sterowaniem turbiny, zawór, wtryskiwacze o większej wydajności... oczywiście sam tego nie będę robił z mechaniki to wiem tyle ile trzeba:) ale ten pomysł podsunął mi mój mechanik bo sam jest ciekaw jak by to hulało... jedni mówią o swapie na LETa inni na C25XE ale co do LETa to ciężko dostać w dobrym stanie a po drugie to cena, a C25XE to raz że cięższy silnik a dwa że jest mniej elastyczny od XE i LETa... pozdrawiam
  6. ja coś słyszałem że ludzie przerabiali i wsadzali od C20XE 4-2-1...
  7. witam, czy zastanawiał się ktoś nad wsadzeniem Turba do C20XE?? widziałem niedawno zestaw za 1700zł w skład którego wchodził osprzęt z LETa: kolektor wydechowy turbina zawór... i szczerze mówiąc mam chrapkę na takie coś pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...