Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tofik

Forumowicz
  • Content Count

    451
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About tofik

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday January 1

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrów Wielkopolski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VC 1,9CDTI 150HP, AG 2,0 16V 136HP, SIG V6

Recent Profile Visitors

3668 profile views
  1. Sprawdź kostki w lampach po stronie z której się tak dzieje może jest problem z masą.
  2. Walczyłem z tą pompą w bmw E46 po odkręceniu przewodów na wtryskach też się ropa lała. zdemontowałem sterownik i wysłałem do naprawy koszt 300zł z gwarancją i masz pewność że to wina sterownika. 3 dni i sterownik zrobiony założony i auto pali na dotyk.
  3. Raczej to nic bez czego auto nie pojedzie... Nie jest to fabryczny element
  4. jakieś błędy? Przepływomierz?
  5. U mnie wczoraj pokazywało 100% jak sprawdzałem ale wypalił się dopiero dziś jak silnik się rozgrzał bo jak latam na odcinku 3km po mieście to nawet nie rozgrzeje się kompem w życiu nie wypalałem nie było potrzeby. https://youtu.be/II3Oy2Olf60 ten ma temperaturę
  6. dł. całkowita 54mm, średnica 12mm, gwint M9, wkręcana na imbus 7 GM 90297771
  7. Moduł świateł to na pewno nie jest prędzej jakiś nie fabryczny alarm który coś odcina. I sory za spam, ale czy ja przypadkiem nie kupiłem modułu swiateł od kolegi michalm83?
  8. jeszcze szyby będziesz musiał programować
  9. Nie powiem Ci dokładnie jak to wygląda ale powinny iść 3 przewody gruby od ładowania i 2 cienkie jeden na kontrolkę w liczniku i drugi sygnałowy dla obrotomierza.
  10. kabelek ma sygnał z alternatora sprawdź czy pasek się nie ślizga bo już widziałem coś takiego
  11. Nogi ze strony pasażera z przodu po prawej stronie chyba ze w vectrze z 81r było inaczej. Tak jak kolega pisze wypinasz wtyczkę zapinasz w innego kompa i śmiga bo immo chyba nie było jeszcze w tych rocznikach.
×
×
  • Create New...