Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

esiuabek

Forumowicz
  • Ilość treści

    1 322
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

esiuabek wygrał w ostatnim dniu 27 Grudzień 2009

esiuabek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

42 Best

O esiuabek

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1974.03.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SPS
  • Zainteresowania
    Kobiety, kobiety, kobiety, auto

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2,0 DTI 1999 combi biała

Kontakt

  • GG
    5470258

Ostatnio na profilu byli

2 127 wyświetleń profilu
  1. Tak. To jest to sitko. przy wymianie uważaj by nie wyłamać sztyftu żarowego, a samo sitko wspaniale wyjmuje się wykrętakiem do urwanych śrub. http://allegro.pl/wykretaki-do-zerwanych-urwanych-srub-sn3497-i5106975048.html coś takiego
  2. Typowy objaw uszkodzonego sitka świecy. Koszt to ~ 50 zł za sitko i ~150 zł za usługę, a radość z posiadania takiego pieca w mroźne poranki - bezcenna. Włącza się to poniżej 10 stopni na zewnątrz i grzeje płyn chłodniczy do 80 stopni. Warto naprawić bo przez to spalanie niższe gdyż silnik wcześniej osiąga optymalną temperaturę pracy.
  3. Wyłuskaj bezpiecznik stop/kierunkowskazy/radio/tacho. i popraw jego styki prawdopodobnie się przysmażył. jest w górnym rzędzie z prawej strony (nie pamiętam dokładnie który)
  4. Nie ma innej opcji, jak tylko podwinęła Ci się uszczelka kubka filtra paliwa. Jest to układ podciśnieniowy bez pompy wstępnej w zbiorniku więc jakakolwiek nieszczelność powoduje że zasysane jest powietrze a nie paliwo. Rozkręć jeszcze raz ten filtr i obadaj obie uszczelki.
  5. To jest pakiet zimowy. Samootrzepywanie się ze śniegu Sorry za o/t, ale nie mogłem się powstrzymać po tym co przechodzę z moim traktorem obecnie. Tak na poważnie to sprawdź świece żarowe.
  6. Nie masz przypadkiem dogrzewacza ebespeachera ( tzw webasto). Często jak jest wypalone sitko świecy to dymi tak że na światłach straż wzywają. Zajrzyj na ścianę grodziową przed schowkiem pasażera czy nie wisi tam kawał aluminium z okablowaniem i doprowadzeniem paliwa, bo być może że to właśnie dogrzewacz Ci tak dymi.
  7. Bo w czasach gaźnikowców (maluch itp.) propagowało się jazdę na luzie jako jazdę oszczędną. Przy silnikach zasilanych elektronicznym wtryskiem hamując silnikiem jest odcinane zasilanie paliwowe, a tym samym jedziemy ten odcinek za free. Do tego dochodzi oszczędność hamulców (do 40%) przy takim stylu jazdy, więc eco jazda to jak najmniej wysprzęgleń i redukcje na niższy bieg przy dojeździe do skrzyżowania (miejsca zatrzymania).
  8. np coś takiego http://www.yato.pl/zestaw-do-naprawy-gwintow/ wystarczy zapytać wujka google https://www.google.pl/?gws_rd=cr&ei=RzZkUoKwD8qp4AS_soGQAg#q=naprawa+gwint%C3%B3w&safe=off
  9. ewentualnie pęknięta gumka na połączeniu przewodu podciśnienia z którymś solenoidem.
  10. stamdardowo pompa wody. Jest na pasku osprzętu, wymiana to kilkanaście minut.
  11. To że jest łatwopalny to pikuś przy tym że wtedy wydziela się silnie toksyczny (przenikający przez skórę) kwas fluorowodorowy.
  12. Kupuj używańca z gwarancją rozruchową, a starą rozłóż z podziałem na amelinium i stal po czym odzyskaj część kasy w punkcie skupu złomu. Nikomu nie opłaca się naprawiać tych skrzyń przy takim rynku używanych sprawnych.
  13. Podstaw przepływomierz od jakiegoś znajomego fąfla. Często to właśnie ten element nie wykazując błędu podaje zafałszowane wartości odczytu i stąd opisywane przez Ciebie objawy.
  14. Zmierzłbym rezystancję na styku prawego i lewego kierunku celem porównania prawidłowości zestyku gniazda przyczepy. Można jeszcze dla dopełnienia całości looknąć w samo gniazdo poszukując ewentualnej śniedzi na kablach.
×
×
  • Utwórz nowe...