Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wally80

Forumowicz
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About wally80

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Signum 3.0 CDTI

Recent Profile Visitors

374 profile views
  1. dodam jeszcze, że jak tego środkowego tył nie podepnę, to pozostałe trzy wydają się działać w miarę normalnie. jak podepnę (włączony zapłon i wsteczny) od razu gong i zapala się trójkąt z każdego czujnika idą 3 kable, a w bagażniku złącze jest 6 pinowe, domyślam się, że zasilanie, masa i sygnałowe z czujników, więc gdzieś muszą być łączone, może tam gdzieś kabel uwalony? co mam sprawdzić na tych pinach na module?
  2. podmieniałem i każdy z czujników po podłączeniu do kostki prawy tył środek wywalał błąd
  3. witam, temat parktronica, więc nowego tematu nie będę zakładał objaw - po wrzuceniu wstecznego P na wyświetlaczu, w opcomie czujnik prawy środkowy tył wadliwe działanie. zdemontowałęm zderzak, pomierzyłem wszystkie czujniki (wskazania omomierza 6 kOhm pin 1-3, piny 1-2 96 kOhm, 2-3 35kOhm) - wychodziłoby, że czujniki są sprawne. Z kolei w opcomie dziwnie pokazują się wartości z pozostałych, teoretycznie sprawnych czujników - raz 255, raz 19. obstawiam centralkę, ale chciałem się jeszcze upewnić - czy jest jeszcze jakieś złącze czy coś (poza tym 6-pinowym obok koła zapasowego)? może ktoś wrzuc
  4. witam, jak interpretować w/w błąd? Któryś z przekaźników nie rozłącza? ew. padnięta świeca (chociaż wtedy raczej byłby brak napięcia/za niskie napięcie). silnik y30dt notorycznie rozładowuje mi się akumulator od jakichś 2 tygodni - czy możliwe, że świece ciągle grzeją? czytałem, że moduł grzania świec znajduje się gdzieś pod przednik zderzakiem - od strony kierowcy czy pasażera, czy da się do niego dostać bez demontażu całęgo zderzaka? pozdr
  5. 94 downloads

    Witam. Jako Ĺźe ostatnio udaĹo mi siÄ skutecznie naprawiÄ CIM to dla zainteresowanych maĹy manual - moĹźe komuĹ siÄ przyda na poczÄtek radzÄ odpiÄÄ akumulator, jako, Ĺźe trzeba ĹciÄgaÄ poduchÄ. demontujemy górnÄ i dolnÄ osĹonÄ kierownicy - 2 Ĺruby krzyĹźak za kierownicÄ, zdejmujemy górÄ, odkrÄcamy 3 Ĺruby mocujÄce dóĹ - dwie torx 20 widoczne od góry i jedna od spodu (otwór za dĹşwigniÄ zwalniajÄcÄ blokadÄ regulacji kierownicy).nastÄpnie demontaĹź airbaga - w tyĹu kierownicy sÄ dwa otwory (jak masz sterowanie radiem w kierownicy to bÄdÄ te umieszczone gĹÄbiej w stronÄ zegarów), wkĹadamy w nie
  6. świetny żart, na początek sprawdź faktyczny przebieg, np. po VIN w ASO co do usterek, to przydałaby się lista błędów wyświetlanych na techu czy opcomie - ale sądząc po opisie brak komunikacji po CANie - lutowanie CIMa powinno pomóc pozdr
  7. ja niestety jeszcze egr'a nie ruszyłem - obecnie padł mi CIM, więc to pilniejsze....uroki jazdy oplem :/
  8. witam, przymierzam się do wymontowania i wyczyszczenia zaworu egr w signumie y30dt 2003 r. może ktoś już to przerabiał w tym silniku? w komorze dosyć ciasno a nigdzie nie mogę znależć jakiegokolwiek manuala..
  9. dziwnie działał ABS/ESP (zdecydowanie zbyt wcześnie), wspomaganie raz działało, raz nie, kierunki nie "odbijały" i standardowo kierownica z wykrzyknikiem
  10. witam, jako, że ostatnio udało mi się skutecznie naprawić CIM to dla zainteresowanych mały manual - może komuś się przyda na początek radzę odpiąć akumulator, jako, że trzeba ściągać poduchę. demontujemy górną i dolną osłonę kierownicy - 2 śruby krzyżak za kierownicą, zdejmujemy górę, odkręcamy 3 śruby mocujące dół - dwie torx 20 widoczne od góry i jedna od spodu (otwór za dźwignią zwalniającą blokadę regulacji kierownicy).następnie demontaż airbaga - w tyłu kierownicy są dwa otwory (jak masz sterowanie radiem w kierownicy to będą te umieszczone głębiej w stronę zegarów), wkładamy w nie wkręt
×
×
  • Create New...
UP