Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

krisoli

Forumowicz
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About krisoli

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/30/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C kombi 1.8 XER 140KM LPG

Kontakt

  • GG
    234804

Recent Profile Visitors

463 profile views
  1. a pytanie trochę z innej beczki, wkładał ktoś dolot powietrza (plastikową rurę przed filtrem ) z 2,8 turbo do 1,8 XER ? jest krótszy i jak głosi wieść gminna - jest lepiej.
  2. widzisz u mnie jest lekko odwrotnie, mam wrażenie że jak jest zimno to jeżdzi ok, gorzej się zbiera jak gorąco jest.
  3. nie ale postaram się podjechać do mechanika, on miał spisane. Sprawdziłem dziś przyspieszenie z pedałem w podłogę, niby do 100 mam w granicach 12 sek odliczając że ruszałem z zatoczki to pewnie ciut mniej czyli fabrycznie, tylko skrzynia ma krotkie przełożenia, żeby zrobić 100 muszę wbić 3.
  4. hmm to taki zbędny bajer ta przepływka 😁 hehe
  5. to jest bez klimy tylko że obroty były wyższe, Wklejam wartość na jałowym.a korekty jak schodzą do zera ? płynnie czy skokowo ? bo u mnie to idzie tak że albo to -4.69 a potem 0 i jak jadę to cały czas mam - 4.69, chyba że puszczę gaz to mam 0 a tak to ta wartość jest jakby stała. no i zagadka z przepływką - po wypięciu wtyczki zero zmian, prócz błędu. Silnik nie faluje, nie ma czkawki - nic. czy tak powinno być czy jednak JAKAŚ reakcja na wtyczkę być powinna?
  6. i jeszcze 2 screeny z torque. Odłączyłem aku, poczekałem, wyłaczyłem całkowicie LPG. Pojeżdzę na PB zobaczymy... ale korekty cały czas tak jak widać.
  7. tak to wygląda, obroty jałowe. Jak wcisnę gaz - idzie na 0% czy gaz czy LPG - jest identycznie. Ten wykres z sinusoidą to jest po dodaniu gazu, idzie do 0 ale nic wyżej. Na filmiku objaw co się dzieje po odkręceniu korka oleju - silnik zaczyna nierówno chodzic - czy to normalne ? pytam bo we wcześniejszych autach które miałem taki efekt nie występował,,,, video-1565688470.mp4
  8. ok zaraz się podepnę i zrobię zrzuty
  9. luz sprawdzony przy wymianie rozrządu, wszytkie zawory mieszą się w normie, na 2 jest lekko mniej ale bez tragedii, nie są podparte. Własnie odłącyzłem wtyczkę przepływomierza i ,, zero zmian, silnik dalej chodził normalnie, nawet go nie zatelepało na ułamek seundy, wypiałem przejechałem się - zero objawów że wypiałem. ale w komputerze widze że działa (niby) paramertry na jałowym : Temperatura powietrza wlotowego 1.7V - 27C Napiecie na przepływce 1.09V 9-10 kg/h
  10. tak, wszytko jest w normie, jak już ruszy się z tzw dołu to jedzie, na autostradzie nie ma problemu jak już lecisz więcej i wcisniesz żeby się zebrał, największa bolączka jest z dołu. i codziennie rano jak jest zimny to jest efekt muła przez 200-300m i wywala błąd składu mieszanki, wczoraj skasowałem, dziś rano to samo, tylko że nie ma checka a samochodzik z kluczykiem, ale efekt poszarpywania jest dzień w dzień, i tylko rano, im zimniej tym mocniej. dziś przyjrzę się przepływce może ją coś boli... choć z niej błędu nie ma
  11. hej, głupie pytanie lub prośba - czy ktoś z Was ma nagrane przyspieszenie 1.8 XER od 0 do 100 ? mam wrażenie że z moją jest coś nie halo. Błędów nie ma ale na 2 biegu nie mogę osiągnąć 100km/h i przyspieszenie idzie jej baaaaardzo opornie. Wrażanie mam jakby ją coś zatkało. Już nie raz sprawdzałem - 2 bieg i przysłowiowa podłoga i max to 80-85, skrzynia 5 - F17. Ogólnie jest zmulona jakaś ja wiem że z 1,8 140 nie będzie cudu ale,,, no jakoś chyba gdzieś ją coś boli. Czasmi w kompie jest błąd P0170-11 ale na desce CHECK'a nie mam. aa no i rano po nocy odpala normalnie ale potem pierwsze 200-300m o ile na jedynce jakoś jedzie to po wrzuceniu 2 - muł, poszarpuje i nie przyspiesza, po chwili mu przechodzi i do następnego ranka jest ok. Zwory sprawdzone, auto na gazie ale mapa gazu identyczna jak benzyna, spalanie ok. Po prostu jest meega oporna na przyspieszanie, jak jest zimno na zewnątrz to jeszcze jako tako, ale jak jest ze 25 i w górę to łoooo mój boże, wyje a nie jedzie. Jakieś propozycje lub ktoś miał podobnie ? rozrząd i KZFR wymienione, sitka z zaworków zdjęte, świece nowe, filtry nowe. Dzięki za podpowiedzi i jak ktoś ma swój filmik z przyspieszenia to poproszę.
  12. nijak nie wnosi to nic w temacie, nie ten silnik, odpowiedzi w stylu " kup sobie inny" itd - pytałem pod kątem czy ktoś może wgrywa inne oprogramowanie do komputera, różni magicy są na świecie,
  13. Hej, pytanie do potomności czy ktoś się orientuje lub może zrobił coś takiego jak zwiększenie momentu w silniku 1.8 XER? nie pytam tu o "agrotjuuning" u mietka na allegro za 15zł z wysyłką a nowy program komputera np. znalazłem informację że firma V-Tuning zajmuje się taką przeróbą w silniku 1,8 140KM, ale pytanie ile w tym prawdy, nie ukrywam że zmiana 175 na 189Nm i 140 na 148KM byłaby mocno znacząca w tym specyficznym silniku, szczególnie że chwalą się że zdejmują moment do niższych obrótów.
  14. dzięki Panowie dziś właśnie auto zostało na zmianę kół:) jutro odbieram
  15. Hej, jako że robia mi dziś rozrząd, mechanik dostał do wymiany także KZFR bo klepią, ale ,,, zdjałem ostatnio sitka z zaworków - no szału i różnicy nie ma, może trochę, ale do rzeczy. mechanik powiedział że jeżeli tylko wyjąłem zaworki i usunąłem sitka - to nic nie da, musze nauczyć sterowniki zerowego i końcowego położenia, Czy ktoś się spotkał z cyzms takim ? Dzwoniłem do serwisu - twierdzą że ok no niby jest taka opcja choć przy wymianie nie robią tego no ale można je nauczyć - koszt 200zł można to zrobić opcomem ?? czy tylko TECH ? i czy ogólnie jest to konieczne
×
×
  • Create New...