Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pudeleQ

Forumowicz
  • Content Count

    3322
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

pudeleQ last won the day on April 10 2017

pudeleQ had the most liked content!

Community Reputation

212 Briliant

About pudeleQ

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 12/05/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka / Olsztyn

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Viki B 3.2

Recent Profile Visitors

2555 profile views
  1. Na wolnych obrotach 4 do 6 kg/h? Na moje sporo za mało.
  2. Trzeba umieć czytać parametry silnika. Bo niekoniecznie sonda może być problemem. Błąd sondy wyskoczy jak będzie nieodpowiedni skład spalin, a jest to pochodna paliwa i powietrza, ale nie wykluczone, że sonda ma dość.
  3. 16 koni po kolektorze ssącym i programie to całkiem sporo. Moim zdaniem producent przeliczył swoje możliwości, albo jego pomiary były wykonywane w wyidealizowanych warunkach, dwa, to kondycja silnika, która jest różna w róznych silnikach.
  4. Do F23 na pewno masz wysprzęglik hydrauliczny, a jak widać do F25 z VA jest łapa i wysprzęglik mechaniczny, także hydraulika musi zostać.
  5. Nie, mają tylko delikatnie inne czasy, zresztą możesz o to zapytać guru od v6, Kukiego, ale nie słyszałem, żeby ktoś do 3.2 wkładał wałki od 3.0, bo w serii są już wystarczajace. Wysokość krzywek taka sama.
  6. Różnice to głównie kolektory wydechowe z katami, 4 sondy, brak egr, el. przepustnica, zupełnie inny sterownik silnika.
  7. Sprawdź wiązkę silnika, w tych silnikach izolacja lubiła pękać i robić psikusy.
  8. Panowie, pacjent to VB v6, a dolegliwość taka, że wentylator silnika nie pracuje. Podłaczony bezposrednio do fazy działa, natomiast po właczeniu klimy nie startuje pierwszy bieg, i to mnie dziwi, bo przeciez na 1 biegu wentylatory są połączone szeregowo, a pracuje tylko wentylator klimy. Czujników przy chłodnicy nie sprawdzałem jeszcze, bo dostęp w v6 do nich jest masakryczny. Jakieś pomysły? EDIT: To jednak działa 2 bieg wentylatorów, czyli słusznie pierwszy bieg nie działa. Próbowałem wyjmować przekaźniki i plusa podać tam gdzie trzeba, żeby ruszył wentylator silnika, wzorując się na schematach z 1 postu i kupa, nic nie rusza. Jutro sprawdzę połączenia do wentylatora, bo dzisiaj zdążyłem sprawdzić tyle, że jest masa.
  9. Chemik dał Ci lekarstwo na ta przypadłość i zrobisz to za góra 10 zł.
  10. Patrzę, że nikt nie zaproponował. Ja jak szukałem na prawdę niedużej nieszczelności, po której po chwili śladu nie było, zrobiłem sobie korek z wentylkiem, dzięki czemu mogłem nabić ciśnienia i sprawdzić gdzie wywala płyn, nawet na zimnym, bo weź tam dotknij cokolwiek na ciepłym. Najlepiej pompować pompką ręczną i kontrolowac ciśnienie, więcej jak 1 bar nie biłem, żeby sprawdzić.
  11. Jak dobrze pamiętam, to żeby zamontować do V6 skrzynię D16, trzeba zmienić sprzęgło i koło zamachowe od c20xe.
  12. Dołem? nie ma opcji. Górą nawet by mi się nie chciał targać silnik do wyjęcia skrzyni.
×
×
  • Create New...