Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pudeleQ

Forumowicz
  • Zawartość

    3 322
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    20

pudeleQ wygrał w ostatnim dniu 10 Kwiecień 2017

pudeleQ ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

212 Briliant

O pudeleQ

  • Ranga
    Specjalista
  • Urodziny 1990.12.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka / Olsztyn

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Viki B 3.2

Ostatnio na profilu byli

2 528 wyświetleń profilu
  1. pudeleQ

    Wskazania przepływomierza

    Na wolnych obrotach 4 do 6 kg/h? Na moje sporo za mało.
  2. pudeleQ

    Regulacja poza zakresem X18XE

    Trzeba umieć czytać parametry silnika. Bo niekoniecznie sonda może być problemem. Błąd sondy wyskoczy jak będzie nieodpowiedni skład spalin, a jest to pochodna paliwa i powietrza, ale nie wykluczone, że sonda ma dość.
  3. pudeleQ

    vectra c 1.8 problem z nowa mapa do ecu

    16 koni po kolektorze ssącym i programie to całkiem sporo. Moim zdaniem producent przeliczył swoje możliwości, albo jego pomiary były wykonywane w wyidealizowanych warunkach, dwa, to kondycja silnika, która jest różna w róznych silnikach.
  4. Do F23 na pewno masz wysprzęglik hydrauliczny, a jak widać do F25 z VA jest łapa i wysprzęglik mechaniczny, także hydraulika musi zostać.
  5. Nie, mają tylko delikatnie inne czasy, zresztą możesz o to zapytać guru od v6, Kukiego, ale nie słyszałem, żeby ktoś do 3.2 wkładał wałki od 3.0, bo w serii są już wystarczajace. Wysokość krzywek taka sama.
  6. Do wiązki z 2.6 sterownik z omegi 3.2.
  7. Różnice to głównie kolektory wydechowe z katami, 4 sondy, brak egr, el. przepustnica, zupełnie inny sterownik silnika.
  8. pudeleQ

    Zanikają iskara

    Sprawdź wiązkę silnika, w tych silnikach izolacja lubiła pękać i robić psikusy.
  9. Panowie, pacjent to VB v6, a dolegliwość taka, że wentylator silnika nie pracuje. Podłaczony bezposrednio do fazy działa, natomiast po właczeniu klimy nie startuje pierwszy bieg, i to mnie dziwi, bo przeciez na 1 biegu wentylatory są połączone szeregowo, a pracuje tylko wentylator klimy. Czujników przy chłodnicy nie sprawdzałem jeszcze, bo dostęp w v6 do nich jest masakryczny. Jakieś pomysły? EDIT: To jednak działa 2 bieg wentylatorów, czyli słusznie pierwszy bieg nie działa. Próbowałem wyjmować przekaźniki i plusa podać tam gdzie trzeba, żeby ruszył wentylator silnika, wzorując się na schematach z 1 postu i kupa, nic nie rusza. Jutro sprawdzę połączenia do wentylatora, bo dzisiaj zdążyłem sprawdzić tyle, że jest masa.
  10. pudeleQ

    Wybierak

    Chemik dał Ci lekarstwo na ta przypadłość i zrobisz to za góra 10 zł.
  11. Patrzę, że nikt nie zaproponował. Ja jak szukałem na prawdę niedużej nieszczelności, po której po chwili śladu nie było, zrobiłem sobie korek z wentylkiem, dzięki czemu mogłem nabić ciśnienia i sprawdzić gdzie wywala płyn, nawet na zimnym, bo weź tam dotknij cokolwiek na ciepłym. Najlepiej pompować pompką ręczną i kontrolowac ciśnienie, więcej jak 1 bar nie biłem, żeby sprawdzić.
  12. Jak dobrze pamiętam, to żeby zamontować do V6 skrzynię D16, trzeba zmienić sprzęgło i koło zamachowe od c20xe.
  13. F23 od V6, bo od 2.0 ma inny dzwon
  14. pudeleQ

    Wymiana skrzyni biegów F18 -> D16

    Dołem? nie ma opcji. Górą nawet by mi się nie chciał targać silnik do wyjęcia skrzyni.
×