Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

trajano

Forumowicz
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About trajano

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/30/1976

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC Combi 2004 1.9 CDTI [120KM] BiXenon Navi
  1. Faktycznie, z tego co pamiętam to jeden z nich pokazywał 3"C a drugi 21"C, ale nie pamiętam który.
  2. Wróciła u mnie sprawa zwariowanego klimatronika. Prawa strona grzeje, ale tylko w momencie, gdy włączone jest automatyczne ustawienie, gdy przełączę na ręczne i dam minimalną temp. obydwie strony chłodzą aż miło. Po podpięciu OpComa wyszło mi, że lewa klapa mieszalnika jest ustawiona na 100% a prawa na 32%.. Zrobiłem test tej klapy i podczas niego zmieniłem jej położenie do 0% i z prawej strony poplynęło zimne powietrze. Ale po zakończeniu testu sytuacja się powtórzyła. Czy ktoś miał już coś takiego?
  3. A ja mam takie pytanie. Ostatnio samochód coraz dłużej kręcił pod blokoiem rano. Nic się innego nie dział tylko zanim odpalił musiał rozrusznik z 5-8 razy zakręcić. Wczoraj Vectra wogóle nie chciała zapalić. Kręciła i kręciła i nic. Z OP-COMa wyciągnołem kilka błędów, najpierw C0800-03 który skasowałem i znowu zakręciłem. Wyskoczył P0070-71, znowu skasowałem i wteys wyskoczył P0070-71 i P0621-01. Kiedy znó skasowałem te błędy I odpaliłem auto po jakiejś godzinie, samochód chodziłjak gdyby nigdy nic. Dodam że napięcie na akumulatorze w stanie spoczynku 12V a pod obciążeniem 13,4 (po kilku sekundach jazdy wchodzi na 14 - 14,4 V) W czasie kręcenia rozrusznikiem napięcie oscyluje w granicach 8,5 - 9 V. Czy mój akku też nadawałby siedo wymiany? DOdam że mam oryginalny akumulator z 2004 roku i nigdy nie musiałem go ładować. =============================================== grudzień 2012 Jednak powodem był akumulutor. Niby dobry ale osiem lat zrobiło swoje, wymieniłem i hula jak szalony, poprawa widoczna od pierwszego strzału
  4. trajano

    awaria afl

    Ja mam taki oto problem. Niedawno miałem kolizję gdzie uszkodzono mi także lampę. Uderzenie poszło od spodu i rozwaliło całkowicie spód lamy wbijając do środka przetwornicę. Po założeniu nowej lampy pojawił sietaki problem. Po podłączeniu OP-COMa testy lamp wychodzą normalnie, włacza siedoświetlenie, soczkewki skręcają w prawo i w lewo, ustawienia do świateł drogowych i jazdy autostradowej też zmienia kąt świecenia soczewek. Ale po wejściu w blok pomiarowy nie wyświetla się kompletnie nic. Poza tym podczas skręcania kierownicą soczeka nie podąża za kątem skrętu kierownicy, wcześniej podążała i dodatkowo włączało się doświetlanie zakrętów. Teraz włącza się tylko doświetlanie zakrętów. Czy to może oznaczać awarię komputera AFL? Dodam że OP-COM nie pokazuje żadnych błędów a na desce nie świeci się kontrolka problemów z ustawieniem AFLa.
  5. Panowie, a co musiałbym dokupić żeby zamontować sobie takie oto sprzęty? http://allegro.pl/webasto-opel-vectra-c-12787817-diesel-i2112284896.html http://allegro.pl/podgrzewacz-debasto-opel-vectra-c-signum-30cdti-i2156054152.html i czy wogóle sieto będzie nadawać do montażu. Moja Vectra to VC 2004 1.9 CDTI 120 KM
  6. A że tak spytam, ile wogóle tak sterownik moze kosztować? Czy do jego wymiany muszę demontować tapicerką drzwi czy jest on schowany gdzieś indziej? Muszę kupować jeden do każdych drzwi?
  7. Nie mam składanych lusterek a fotele z pamięcia nie są sprzeżone z lusterkami, gdyż zostały dołożone przez mnie, i nie obejmują ustawień lusterek a jedynie ustawienia foteli. Tak więc jest tam chyba raczej standardowy moduł z Vectry.
  8. OK, rozumiem. Czyli muszę kupić ten moduł i wymienić czy tak? Możecie mi podpowiedzieć czego szukać? Będę szukał sywiście używek na allegro.
  9. No ale ja wcześniej miałem tą funkcję działającą. Oczywiście czujnika deszczu nie miałem, ale jakoś tak mi strzeliło do łba żeby sprawdzić co siestanie jak aktywuję tą funkcję. Nic się sywiście nie stało, natomiast po powrocie do stanu rzeczy sprzed zmiany domykanie szyb przestało działać. Otwieranie szyb kluczykiem działa jak należy.
  10. Panowie, ten temat mnie ostatnio bardzo interesuje bo też sobie zmieniłem "na chwilę" funkcję w Op-COM na zamykanie komfortowe (czyli ustawiłęm na "występuje". Oczywiście póki tego nie ruszałem wszystko (czytaj domykanie szyb kluczykiem działało) było OK. Niestety postanowiłem sobie sprawdzić "co sięstanie" i zmieniłem, potem zmieniłe zpowrotem na "nie występuje" ale domykanie nadal nie działa. Możecie tutaj opisać jak sobie z tym poradzić? Poza tym mam takie pytanie, odkąd wyjeżdżam na wakacje w południowe strony Europy, przy temperaturze pow. 30 stopni auto mi czasem "głupieje" np. dzisiaj postanowił poinformować mnie o wadliwym działaniu wycieraczek. po skasowaniu Op-COMem wszystko jest OK ale wycieraczki i tak działały czy błąd występował czy nie. Ale to nie pierwszy jego wybryk. Za każdym razem gdy jesteśmy w miejscach o takiech temperaturach pokazują się jakieś komunikaty (najczęściej z nikąd) nie majace kompletnie pokrycia w rzeczywistosci. Gdyby mi kotś mógł jasno i klarownie podpowiedzieć jak ustawić to domukanie szyb byłbym wdzięczny
  11. trajano

    A co wy na to?

    Co prawda nie jestem zwolennikiem tego typu przeróbek, ale pomyślałem że ktoś miał ciekawy pomysł
  12. Tak jeszcze dla bezpieczeństwa należy pamiętać by odłaczyć akumulator (wystarczy zdjać minusawą klemę) ponieważ żarnik zasilany jest bardzo wysokim napięciem. Po odłączeniu aku należy lampę włączyć i wyłączyć (oczywiście sienie zaświeci) aby rozładować ewentualną resztę napięcia w przetwornicy no i za Chiny ludowe nie dotykać nowego żarnika palcami (chodzi głównie o szkło) ponieważ reszta tłuszczu i brudu połączona z wysokątemperaturą żarnika spowosuje jego rychłe uszkodzenie
  13. Ja muszę raz na pół roku wymieniać. Mieszkam obok wagi węglowej i pył węglowy zalega w filtrach w takich ilościach że aż strach. Niektórzy po nocy, gdy włączą wycieraczki i wcześniej nie przetrą szyb, mają owe szyby do wymiany bo pył węglowy przciągnięty pod wycieraczką po szybie strasznie ja rysuje :-\
  14. A jak rozebrać powyższą część podłokietnika, aby wymienić jego obicie? czy ten plastik pod spodem jest na jakichś zatrzaskach czy na śrubach? Pytam zanim zacznę grzebać, bo być może ktoś już to robił
  15. Światła włączają się dopiero po uruchomieniu silnika a nie samoge zapłonu. Przy włączonym zapłonie włączają się postojówki.
×
×
  • Create New...