Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kwiatek

Forumowicz
  • Ilość treści

    224
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O kwiatek

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1982.09.11

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VB 2.5 V6+gaz,suzuki gsr

Ostatnio na profilu byli

810 wyświetleń profilu
  1. Moja wyjechała w czerwcu 2000r. Na fakturze zakupu z salonu widnieje wartość 105 tyś pln.
  2. a do świec i przewodów zapłonowych kiedykolwiek zaglądałeś lub wymieniałeś
  3. Jak byś miał możliwość to warto spróbować podłączyć inny krokowiec,można też by było przejrzeć instalację elek.może gdzieś są kable odsłonięte i dostaje się wilgoć i płata takie figle.
  4. Przekaźnik raczej odpada bo nie miał byś żadnego światła mijania.Szukaj w wiązce dochodzącej po lampy przerwanego lub zaśniedziałego przewodu ,ale sprawdź też bezpieczniki nr.6 i 24
  5. nie pisałeś wcześniej po jakiej stronie słychać albo przeoczyłem ten fragment. jeżeli z prawej czytaj po stronie pasażera(żeby nie było) to dochodzi jeszcze łożysko podporowe półosi albo mechanik jakieś elementy kiepsko poskręcał. ja u siebie zrobiłem tak,że podniosłem podejrzaną stronę do góry i poprosiłem drugą osobę żeby nacisła lekko na hamulec i dodała gazu,było pięknie czuć jak się wszystko telepie.
  6. Jeżeli odłączyłeś pompę abs i auto zaczeło normalnie hamować to raczej tutaj bym się dopatrywał problemu bo gdy jest coś nie tak z czujnikami to zapala się kontrolka asb na desce
  7. na 90% przegub wew. po lewej stronie do wymiany przerabiałem to u siebie
  8. Wystarczy ,że zakupisz akumulator podciśnienia razem z przewodami.Jeden wpina się do kolektora ssącego,powinien być tam wolny kruciec a drugi przewód idzie właśnie do tych klap z tyłu w kolektorze. Brak tego akumulatora nie ma raczej wpływu na odpalanie auta. Coś mi się wydaje że ten akumulator został zdjęty przez gościa co zakładał instalację gazową bo nie mógł się z wtryskami zmieścić
  9. prawdopodobnie będzie to wina przegubu wewnętrznego
  10. A czy któryś z was posprawdzał przeguby wewnętrzne przy skrzyni biegów? Często rozwalony przegub z lewej strony daje efekty terkotania przy hamowaniu silnikiem a później także przy przyśpieszaniu.Moja rada to najpierw zdemontowac półoś i sprawdzić przegub bo może być tak,że poprostu nie ma tam smaru.
  11. a na pewno ustawiłeś pierwszy tłok w GMP jak ustawiałeś rozrząd?
  12. Wydaje mi się,że ta rurka prędzej pęknie od częstego demontażu niż z powodu braku śruby w tym wsporniku Zarówno kolektor środkowy jak i sam zawór egr jest na tyle mocno przykręcony,że nie ma tam większych drgań niż wtedy gdy ta śruba jest tam przykręcona.
  13. Normalne zjawisko w niskich temperaturach Paliwo przymarza na filtrze i nie ma ciśnienia w listwie wtryskowej stąd nierówna praca silnika na wyjątkowo duże mrozy polecam wlanie z 3-5 litrów benzyny do zbiornika i mieć ze sobą zapasowy filtr paliwa.
  14. A przypadkiem omega-lotus nie była najszybsza,to jest prawdziwy samochód a nie te sterty czujników co teraz budują
×
×
  • Utwórz nowe...