Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kwiatek

Forumowicz
  • Content Count

    224
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About kwiatek

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 09/11/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VB 2.5 V6+gaz,suzuki gsr

Kontakt

Recent Profile Visitors

824 profile views
  1. Moja wyjechała w czerwcu 2000r. Na fakturze zakupu z salonu widnieje wartość 105 tyś pln.
  2. a do świec i przewodów zapłonowych kiedykolwiek zaglądałeś lub wymieniałeś
  3. Wymień żarówkę i będzie po problemie
  4. Jak byś miał możliwość to warto spróbować podłączyć inny krokowiec,można też by było przejrzeć instalację elek.może gdzieś są kable odsłonięte i dostaje się wilgoć i płata takie figle.
  5. Przekaźnik raczej odpada bo nie miał byś żadnego światła mijania.Szukaj w wiązce dochodzącej po lampy przerwanego lub zaśniedziałego przewodu ,ale sprawdź też bezpieczniki nr.6 i 24
  6. nie pisałeś wcześniej po jakiej stronie słychać albo przeoczyłem ten fragment. jeżeli z prawej czytaj po stronie pasażera(żeby nie było) to dochodzi jeszcze łożysko podporowe półosi albo mechanik jakieś elementy kiepsko poskręcał. ja u siebie zrobiłem tak,że podniosłem podejrzaną stronę do góry i poprosiłem drugą osobę żeby nacisła lekko na hamulec i dodała gazu,było pięknie czuć jak się wszystko telepie.
  7. Jeżeli odłączyłeś pompę abs i auto zaczeło normalnie hamować to raczej tutaj bym się dopatrywał problemu bo gdy jest coś nie tak z czujnikami to zapala się kontrolka asb na desce
  8. na 90% przegub wew. po lewej stronie do wymiany przerabiałem to u siebie
  9. Wystarczy ,że zakupisz akumulator podciśnienia razem z przewodami.Jeden wpina się do kolektora ssącego,powinien być tam wolny kruciec a drugi przewód idzie właśnie do tych klap z tyłu w kolektorze. Brak tego akumulatora nie ma raczej wpływu na odpalanie auta. Coś mi się wydaje że ten akumulator został zdjęty przez gościa co zakładał instalację gazową bo nie mógł się z wtryskami zmieścić
  10. prawdopodobnie będzie to wina przegubu wewnętrznego
  11. A czy któryś z was posprawdzał przeguby wewnętrzne przy skrzyni biegów? Często rozwalony przegub z lewej strony daje efekty terkotania przy hamowaniu silnikiem a później także przy przyśpieszaniu.Moja rada to najpierw zdemontowac półoś i sprawdzić przegub bo może być tak,że poprostu nie ma tam smaru.
  12. a na pewno ustawiłeś pierwszy tłok w GMP jak ustawiałeś rozrząd?
  13. Wydaje mi się,że ta rurka prędzej pęknie od częstego demontażu niż z powodu braku śruby w tym wsporniku Zarówno kolektor środkowy jak i sam zawór egr jest na tyle mocno przykręcony,że nie ma tam większych drgań niż wtedy gdy ta śruba jest tam przykręcona.
  14. Normalne zjawisko w niskich temperaturach Paliwo przymarza na filtrze i nie ma ciśnienia w listwie wtryskowej stąd nierówna praca silnika na wyjątkowo duże mrozy polecam wlanie z 3-5 litrów benzyny do zbiornika i mieć ze sobą zapasowy filtr paliwa.
  15. A przypadkiem omega-lotus nie była najszybsza,to jest prawdziwy samochód a nie te sterty czujników co teraz budują
×
×
  • Create New...