Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

danielwilga

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About danielwilga

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/28/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wilga/W-wa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra

Kontakt

  • GG
    gg 6690869
  1. Pewnie że gada głupoty. "s" w słoneczku oznacza tryb sportowej jazdy. Jak jest awaria skrzyni biegów na kompie wyskakuje komunikat "Automatik Getriebe" i skrzynia przełącza się w tryb awaryjny bodajże na 2 bieg...
  2. a lekko Ci nie szarpie na niskich obrotach?? może któryś przewód wysokiego napięcia padł lub świeca jak Ci się wydaje że nie na wszystkich garach godzi...
  3. padła żarówka i które z tych wybrać, poradźcie w grę wchodzi tylko philips: 1. 2x Philips H7 VisionPlus +50% światła 2. 2x Philips H7 BlueVision Xenon Effect 3. Żarówki H7 X-treme power komplet??????
  4. dzięki za fotę rozważę to miejsce co Ty masz
  5. Po tych wszystkich postach i Waszych doświadczeniach jaką instalację byście polecili do X20XEV, która najlepiej sprawdzi się w tym silniku: BRC, STAG czy może inna??? Pewnie nie wstrzeliłem się w konkretny temat ale domyślam się że więcej osób też chce się dowiedzieć jaką instalkę polecicie żeby założyć w swoich samochodach. Nigdzie indziej nie znalazłem do tego silnika takiego tematu były 1.8, 2.5, a 2.0 prawie nic a nic.
  6. tak Kołcz mówił że ma jakiegoś fachowca co migomatem nadspawa metal do szpilki i pójdzie, ja zrobiłem to kątówką w tym tygodniu i też nie narzekam tylko musisz do tego znaleźć kozaka bo to musi być perfekcyjna robota na milimetry. a jak pękł Ci kolektor to nie tylko zespawać będziesz musiał splanować jak się wygiął i Ci będzie odstawał przy bloku...
  7. pojedz sobie do sklepu GM, podasz jaki masz silnik i tam kupisz to są groszowe sprawy za wszystkie szpilki z nakrętkami zapłaciłem w tym tygodniu niecałe 50 zł. A szpilki masz urwane w bloku czy wystają? Bo jak w bloku jak ja miałem jedną to można nawiercić wiertarką kątową u mechanika koszt ok 150 zł.
  8. Czy do duńskiego radia " BlueTinum " BT-CDT7305 / 7"TFT LCD da rade taki interfejs ogarnąć??
×
×
  • Create New...