Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

stachuwp

Forumowicz
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Neutral

About stachuwp

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa - Targówek

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra B 2,5 V6 97r.

Kontakt

  1. Aby nie było że ten ELM to takie dno... Co prawda przedliftowy x25xe połączył się ale nic nie potrafił to na y26se połączył się odczytał kody błędów potrafił także wyłapać połowę parametrów w tym: 1. prędkość pojazdu z OBD 2. Obr./min. 3. obciążenie silnika 4. procent otwarcia przepustnicy 5. odczytał informacje o czterech sondach lambda ( tu był jakiś inny soft) 6. korekty czasu otwarcia wtryskiwaczy 7. średnie i chwilowe spalanie aczkolwiek niedokładnie (być może trzeba coś skonfigurować w programie) 8. Temperatura cieczy chłodzącej i jeszcze parę innych Soft to darmowy Torque Lite na Adroida łączony przez najtańszy ELM 327 BT.
  2. stachuwp

    Blow Off ?

    Czy mógłby mi ktoś fachowo wyjaśnić czemu kiedyś w sportowych silnikach montowano "podtrzymanie turbo" czyli nie pozwalano na zatrzymanie turbiny a dzisiaj montuje się "zawór upustowy" ????????? Jakoś taka zupełnie odwrotna teoria na przestrzeni paru lat ?
  3. Pompa paliwa uwielbia padać właśnie gdy wyjeździ się paliwko do końca (benzyna chłodzi jej silniczek a dokładnie uzwojenie). W wielu VB np. w mojej po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu pompa NIE CHODZI - była już kiedyś o tym dyskusja. W jednych jest tak a w drugich tak. Gdy wymieniałem pompę u siebie w sklepie dobrali mi pompę po wyglądzie :-O z katalogu wyszło że to to samo co Astra 1,4 i 1,6 oraz jakieś tam BMW 316. Pasuje idealnie i świetnie pracuje. Koszt 95zł. Ciekawostka: Raz na xxx razy ukręca się ośka silniczka przy zębatce. Pompa na słuch pracuje ale nie daję ciśnienia.
  4. Przegub zewnętrzny na 99%. Jakiej firmy kupić - nie mam pojęcia. Poszukaj również całej regenerowanej półosi w Fordzie Focusie wychodzi taniej niż sam przegub Rozważ też kupno używanej półosi nie powinna kosztować więcej jak 150 zł. a z wymianą sam sobie poradzisz. Spróbuj wejść pod samochód i pokręć półosiami i wyczuć na nich luz obrotowy, ale tak na 100% uszkodzenie widać dopiero po rozebraniu. Z reguły chociaż nie na 100% jak strzela przy skręcie w prawo to prawy przegub jak w lewo i strzela to lewy. (P.S przy sprawdzaniu łożysk piast jest odwrotnie.)
  5. x25xe ma JEDEN dynamiczny napinacz! reszta rolek służy do prawidłowego zgrania znaków ! Źle ustawiony rozrząd zazwyczaj objawia się słabszą mocą. contitech - nie polecam było z nimi ostatnio parę problemów a mianowicie piszczenie, świerszenie na wolnych obrotach. Pasek tylko gates.
  6. To teraz moja wersja: silnik - spokojnie wspomaganie - maglownica wytrzyma, pompa lubi paść po kilkunastu sekundach bez smarowania (sprawdzone !!!!)
  7. to sprawdź kolego jeszcze kabelki idące do sprężarki(u dołu silnika) u mnie były przepruchniałe i raz łączyły a raz nie.
  8. Taki sam problem ma snowsurfer ja i jeszcze kilkunastu użytkowników. Ostatnio już się bardzo !@#$%^& i stwierdziłem a niech się zagotuje i zatrze. Po godzinie staniu w korku i wskazówce momentami na czerwonym polu NIC SIĘ NIE STAŁO. Ja testem w szoku.
  9. Ja walczyłem z tym problemem ze dwie godziny aż w końcu kulka (jak w bajce Pomysłowy Dobromił) uderzyła mi o główkę i znalazłem rozwiązanie Kolego rozłącz na chwile akumulator i zaprogramuj ponownie wszystkie szyby. Efekt gwarantowany. Co do programowania szyb po odłączeniu akumulatora: 1. opuszczasz szybę do połowy 2. dusisz przycisk zamykania aż usłyszysz ciche "klik" po całkowitym zamknięciu szyby. 3. I tak po kolei inne szyby.
  10. Czujnik znajduje się w misce olejowej, ale w którym miejscu to w tej chwili nie odpowiem. Objaw jak najbardziej naturalny szczególnie przy wieździe pod górkę bądź przy ostrym zakręcie, też tak miałem. W V-kach zaleca się utrzymywać poziom oleju ponad 1/2. Odkąd utrzymuje taki poziom problem zniknął.
  11. stachuwp

    Filmiki

    Podobny Pitstop (być może już był ale warto przypomnieć)
  12. U mnie pokazuje zaraz po odpaleniu i po przejechaniu 100 metrów zazwyczaj 38,9 bo zaczynam się rozpędzać
  13. stachuwp

    Filmiki

    Najpierw miałem 1500 R4 76km, potem 1600 R4 87km, potem 1600 R4 108km, potem 2000 R4 136km, teraz mam 2500 V6 170km choruje na ...... http://www.youtube.com/watch?v=zs3UyHCSyNg&feature=player_embedded#at=71 ....... V8 Podobno byłem muzykalnym dzieckiem
  14. początek 97 i w schowku wielgaśna zmieniara na 6 płyt
  15. Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej. Po otworzeniu klapy bagażnika do naprawy lewa wiązka. Miałem to samo Ja każdy uszkodzony przewód przecinałem, zakładałem termokurczkę i lutowałem.
×
×
  • Create New...