Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

antek1464

Forumowicz
  • Ilość treści

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O antek1464

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    vectra A 1.8
  1. W chłodnicy po prawej stronie jeden jedyny czujnik tam jest najlepiej wyjmij kostke z tego czujnika i zrób zwarke za pomocą jakiegos drucika i wszystko będziesz wiedzieć jak wiatrak zagra to wiadomo że czujnik padnięty tylko na włączonym zapłonie.
  2. Weź probówke i sprawdz w bezpiecznikach jeden stały plus a drugi plus który pojawia się po zapłoinie najprosciej i wszystko na wierzchu
  3. Kolega Janus dobrze pisze tylko musisz mieć taką diode ja kupiłem na allegro za 12pln. z wys.i działa prąd wziołem z bezpieczników więc nic nie trzeba przerabiać.
  4. Mnie się wydaje że maske przerobił bo tak chciał ale pewnie nie musiał bo widać że na lampy nachodzi a jakby maski nie przerabiał to grill pewnie też by podszedł może by trzeba przy lampach troche podpiłować bo te lampy mają bardzo podobny kształt ale wiadomo jakaś przeróbka musi być.
  5. Przegub raczej tyka a nie trze zresztą nowy niema prawa możliwe że to łożysko tylko to by bardziej szumiało a nie tarło,podnieś auto i wtedy pokręć.
  6. Witam!Zdemontuj plastyk na tylnym pasie ten w bagażniku i zobatrzysz dwie nakrętki na klucz 13 w tylnym pasie odkręcasz i wysówasz zderzak po bokach w błotnikach jest na prowadzeniach no i oczywiście odłącz lampke podświetlenia tablicy.Proscizna.
  7. Jak za grosze to nic nie stracisz to warto spróbować może coś dopasujesz.
  8. A nie jest ona wciśnięta na rant szyby i razem wklejona moge się mylić.
  9. on z boku jest wsunięty na prowadzeniach a przykręcony jest na dwuch srubach w bagarzniku na tylnym pasie trzeba pierw zdjąć plastyk i jak zwalisz zderzak to najlepiej będzie wszystko widać
  10. Progi i nadkola to tylko spawanie reperaurki na takie dziury szpachla nie pomoże o ile chcesz to zrobić dobrze.
  11. Oślepiania nie ma jak wcześniej pisałem świecą na droge oczywiście sprawdzane metodą domową i na ciemnej pustej drodze jedynie co zaobserwowałem to niestety świecą słabiej jak seria na H4 no niestety coś za coś ja postawiłem na wygląd ponoć ludzie montują w takie lampy tzw.hidy czy jak to zwał xsenony (mam mieć takie na sprawdzenie ale na ten temat to jest mnustwo na forum)
  12. bez żadnego przekażnika poprostu znalazłem plus po kluczyku akurat były u mnie dwie kostki za zderzakiem wolne z plusem po kluczyku niewiem od czego a to że same gasną w monęcie włączania zwykłych świateł to już mają wbudowany wyłącznik więc podłączenie czegoś takiego jest śmiesznie proste i znika problem pamiętania o światłach
×
×
  • Utwórz nowe...