Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Marelli

Forumowicz
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Marelli

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/16/1969

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, kino.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 150 KM kombi

Kontakt

Recent Profile Visitors

381 profile views
  1. Witam. Skąd ty wytrzasnąłeś te astronomiczne ceny dwumasów. Oto twoje http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-opel-astra-g-vectra-zafira-2-0-dti-i1650855223.html a moje jest jeszcze tańsze. A za robotę powiedzieli mi 300 zeta. Nie jest tak zabójczo, spoko.
  2. No widzisz. A mój mechanik też jest spoko, doświadczone chłopisko i daje 100% na łożysko. U mnie jest to samo dokładnie co u ciebie tylko jak się zagrzeje to jest głośniej. A co do pytania na razie nie robię tego, czekam. Dlatego tutaj stuknąłem bo myślałem że znajdzie się ktoś kto zajeździł na amen i ile można z tym jeździć. Pozdrowionka i moc z tobą.
  3. Spokojnie. Zrobiłem z tym chrobotaniem na półsprzęgle 60 tys. jest co prawda coraz głośniejsze ale nie mam zamiaru teraz z tym robić, dlatego może znajdzie się tutaj ktoś kto dojeździł do końca i jak to się skończyło. Pozdrawiam.
  4. Dzięki za odpowiedź. A jak długo z tym jeździsz bo ja już trzy latka tak chrobocze i chyba jeszcze popykam.
  5. Witam. Mam problem u siebie z łożyskiem oporowym. Poprostu na półsprzęgle chrupie i wiem że jest to ono na sto procent. Mam pytanko czy zdarzyło się komuś że łożysko to się rozsypało lub coś innego się z nim stało i czy można z takim łożyskiem trochę pojeździć. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
  6. Marelli

    Deklaracje zgodności.

    Oczywiście że nigdy nie miałem sprawdzanej deklaracji. Panowie patrzyli na mojego Unidena i mieli w d**** Ale kiedyś może nadejść taki dzień kiedy trafię na jakichś pajaców.
  7. Marelli

    Deklaracje zgodności.

    Nieźle odjechany pomysł, dobre
  8. Marelli

    Deklaracje zgodności.

    Jeździłem długo z Alanem 48+ i później kupiłem Unidena 520. Teraz mogę powiedzieć że Alan umywa się do 520. Alan przy Undenie to jeden wielki szum i oczywiście kawał pudła. Jeżeli mi zabiorą to radyjko to znów kupię takie samo. Pozdrowionka.
  9. Marelli

    Deklaracje zgodności.

    To znaczy deklarację trzeba sobie ściągnąć i wozić ją w samochodzie? Jeśli kupiłem radio (TTI 880) nowe, to powinna gdzieś być czy trzeba sobie ściągnąć? Twój problem jest nie wielki. Masz legalne radio (dopuszczone) a deklarację powinieneś dostać z radiem. Jeżeli nie dostałeś to ściągnij sobie z sieci i woź ze sobą. Oni pewnie i tak znają na pamięć które radia są dopuszczone. Problemik to mam ja z Unidenem 520 ale na inne radyjko bym się w życiu nie zamienił
  10. Marelli

    Deklaracje zgodności.

    Piszesz o skrajnych przypadkach upierdliwości. Słyszałeś o fakcie żeby komuś zabrali na drodze radio do badania mimo tego że ma deklarację ?. To już naprawdę muszą nie mieć co robić. Paragon lub faktura nie są wymagane na drodze. Poza tym zgadzam się z tobą.
  11. Marelli

    Deklaracje zgodności.

    Masz rację ostatnio dowiedziałem się że panowie z drogówki sprawdzają deklarację zgodności chociaż o ile mi wiadomo ich to nie dotyczy i jest to niezgodne z prawem. Chciałem dodać że posiadam Unidena 520, ściągnąłem sobie do niego deklarację zgodności z roku kiedy jeszcze była ważna czyli 2005 i mówię w razie kontroli że kupiłem radyjko w tamtym roku i jest po temacie, jestem na prawie. Radio pochodzi z kupna kiedy używanie jego było legalne. Oni nie są w stanie sprawdzić z którego roku pochodzi moje radyjko Koniec tematu
  12. Marelli

    Deklaracje zgodności.

    Kolego deklaracja zgodności jest po to zeby było weselej bo nie leży to w kompetencji policji sprawdzać to. Od tego są inne słuzby które reagują tylko wtedy kiedy ktoś sie poskarży że zakłóca eter. Także pisanie tutaj o deklaracji zgodności czy o homologacji jest po to żeby sobie postukać w klawiaturę
  13. Dzięki bardzo koledzy za pomoc. Mam jeszcze pytanko jak odpiąć przewody paliwowe, coś tam trzeba nacisnąć przy tych szybkozłączkach ?. Jak ściągnę przewody to filtra z obudową już nic nie trzyma ?. Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam.
  14. Wymiana filtra paliwa Zobacz plik O wkładzie filtra już nie raz pisałem, katalog filtrona ma błąd i podaje wkład w cenie około 40zł gdy na prawdę filtr kosztuje około 100zł. W katalogu odpowiedni filtr dla wersji 150KM znajduje się przy silniku 100KM czyli Z19DTL. Co do wymiany to odpiąć dwa przewody z szybkozłączek, wyciągnąć filtr z obudową do góry, odkręcić górna pokrywę (cho***nie ciężka sprawa ja używałem klucza do filtrów oleju), oczyścić wnętrze obudowy, wymienić wkład, skręcić z powrotem, zmontować, przekręcić kluczyk w stacyjce, słuchać jak pracuje pompa, jeśli stanie a nadal nie zaciągnie paliwa powtórzyć operację aż skończy się bulgotanie, odpalić silnik i po robocie Zapomniałem jeszcze o dwóch wtyczkach, które trzeba wypiąć z obudowy filtra Ogólnie wymiana filtra w CDTI to bajka. Cała magia commonRaila polega na tym, że nie trzeba nic odpowietrzać ani cudować bo idea zasilania jest wzięta wprost z silników benzynowych więc pompa paliwowa robi wszystko sama. Dodający jabolkg Dodano 2012.11.02 Kategoria VC - Silniki diesla - CDTI  
  15. Marelli

    Jaką Antenę Wybrać??

    Kolego ja nie chcę naprawdę kłócić się z tobą tutaj, nie leży to w mojej naturze. Wrócimy jeszcze do tematu, sorry teraz już nie mam czasu. Niedzielny wyjazd. Pozdrawiam również i życzę miłej niedzieli.
×
×
  • Create New...