Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Patros

Forumowicz
  • Ilość treści

    340
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutral

O Patros

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1992.08.12

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B 2.5v6 SRI

Ostatnio na profilu byli

2 244 wyświetleń profilu
  1. jestes super gość ! a słuchaj miałeś do czynienia z tą canva ???
  2. czyli Mtech Leggend 2 ??? a miales canve w reku i sprawdzales jak nadaje itd ?
  3. tak jak w tym te,macie które radyjko lepsze ??? nie wchodzi w gre zadne inne tylko te dwa do wyboru które lepsze ? antenka prawdopodobnie http://allegro.pl/antena-cb-presenter-odpow-missouri-fv-gw-nowa-i1704915762.html i czy ta antenka bedzie sie trzymala dachu przy 160 ??
  4. piersienie założone .. na stalówkach tak samo a stalówki są oryginalne i wcześniej bylo ok .. ostatnio jechałem zobaczyć jeszcze raz na trasie i o dziwo nie trzęsło.. ale asfalt był jak lustro idealny świeży,.. i tak bedzie najlepiej.. podjade do diagnosty i niech zobacza .. Dzieki wszystkim za rady !
  5. no wlasnei i możliwe że to przegub bo i te trzęsienia/szarpania przy ruszaniu też by się zgadzały jesli się nie myle .
  6. a śłuchajcie jest możliwość żeby zależało to od asfaltu ? jechałem dziś do 140km/h i nic kierownica nawet nie drgneła.. w tygodniu pojade na sprawdzenie i żeby mi powiedzieli co to bo nei będe wszystkiego wymieniał.
  7. no wiesz tu 30 tam 50 teraz 200 na tarcze i klocki teraz tez musze amorki kupic na tył ale gazowe .. i sie uzbierało .. a sworznie ile ? i ten krzyzak ? ale krzyzak kierowniczy ? czy jak ?
  8. ehh.. sporo sie napraw zebrało teraz.. ale cóż trzeba będzie to zrobić dzięki wielkie za odpowiedzi !
  9. już tak robiłem .. nawet założyłem stare opony co było wyśmienicie (stalowki) i to samo ... wymieniłem tarcze i klocki bo myślałem ze to od tego bo i przy hamowaniu mi trzęsło kierownica teraz już nie trzęsie przy hamowaniu ale przy prędkości nadal.. ktoś mówił że krzyżak ale który ? a i od czasu do czasu mam problem z wrzuceniem 1 biegu i 2 ... i jak czasem ruszam to nie miłosiernie szarpie ale to od czasu do czasu
  10. kurde wcześniej było od felg to właśnie zaczynało trząść od 70 - 100 a później przestawało felga wyprostowana założone pierścienie i przestało i teraz jak na złość od 110km/h zaczyna trząść .. idzie się tylko pochlastać .. Ale jak by drążki były walnięte to chyba by przy skręcaniu było słychać a tu jest cisza .. i chyba krzyżak tak samo .. tak czy się mylę?? ?
  11. Witam serdecznie mam problem .. jak jadę tak 100-120 km/h top trzęsie mi kierownica .. powiem jeszcze tak koła wyważone 3 razy ! dziś wymieniłem tarcze z klockami i to samo na alusach i na starych stalówkach co to może być drążki czy coś innego ?
  12. mam prośbę ma ktoś dokładne wymiary sprężyn do vectry A 1.6 sedan ? oczywiście sprężyny seryjne,
  13. kurde ja mam fele 16 opona 205/55 et30 i tez trze jak jade w 4 i jakies bagaze ... ale jutro jade do kowala na wyciagnienei i utwardzenie i zobaczymy czy sie polepszy
  14. ee to chyba tragedi nie bedzie kurde kupiłem je ale mam co neico dziwne mysli... sa to ronale 7,5 cala et 30 i te opony cos muysle ze bedzie tarlo ... jak myslicie ??
×
×
  • Utwórz nowe...