Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Michal1987

Przyjaciel VKP
  • Zawartość

    429
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O Michal1987

  • Urodziny 1987.11.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WARSZAWA - Śródmieście- Natolin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Astra H Z19DTH

Ostatnio na profilu byli

1 718 wyświetleń profilu
  1. tarcze wiercone do Vectry

    2 lata jeździłem na takich mikodach i też bym ich nie nazwał tandetą
  2. Silniczek Krokowy

    Ktoś może mi przedstawić wizualnie gdzie jest krokowiec w C25XE ? głupie pytanie bo rozbierałem ten silnik na części a za nic nie mogę sobie przypomnieć gdzie on jest...
  3. Zaciski hamulcowe

    zaciski z Astry i Vectry są identyczne bo wymieniałem w poprzedniej VA na takie z 97 roku.
  4. dziwne trzaski

    Inna sprawa, że temat założony w złym dziale.
  5. Lampy Angel :p

    A może lepiej sprzedać te z jasnym i kupić od razu z ciemnym środkiem ? bo rozklejanie ryzykowne, nie to co w ori, że tylko zaczepy trzeba było zdjąć.
  6. Witajcie, kolega zgłasza mi problem ze swoją Viki 2,0 16V w gazie z 96 roku. zacytuje jego opis problemu "Opel Vectra 2,0 16V w gazie (zwykły, nie sekwencja). Podczas jazdy potrafi się wyłaczyć silnik tak po prostu jednak poprzedza ten fakt dziwne zjawisko- zegary szaleją, obrotomierz i szybkościmierz nagle skaczą góra dół i bęc silnik po prostu gaśnie (na gazie i na pb tak się dzieje). Po tym całym fakcie trzeba od nowa odpalić samochód z tym że trzeba spowrotem przekręcić kluczyk żeby wyłaczyć zapłon i wtedy odpala bez problemu. Dodatkowo dziwne jest też to, że ona na gazie raz zapali i ma moc, a raz tej mocy nie ma w ogóle i wtedy trzeba kilkukrotnie wyłączyć i włączyć silnik żeby było ok. Dziwne jest też to, że czasem pojawiają się kontrolki ni z d*py ni z pietruchy np kontrolka kontroli trakcji, albo świateł długich" moja wiedza na temat VB jest mała dlatego chciałbym zasięgnąć porady, żeby kolege jakoś naprowadzić
  7. Czy podejdą felgi z takim ET

    Moim zdaniem 18 w VA to już za dużo, ani nie dasz gleby za dużej a i będzie wyglądac raczej jak wóz drabiniasty, 17 przy oponie z profilem 40 jest raczej max
  8. która tuba

    A ja polecam http://allegro.pl/lanzar-max12-1000w-compact-mdf-sklep-mlawa-i2640265953.html tylko ja mam go w skrzyni BR i ma ładne brzmienie
  9. Virtual Tuning

    fota akurat znaleziona w necie ale jak widać chyba to już gotowy projekt a nie VT
  10. TAK NIE TUNINGUJEMY VECTRY

    Lusterka, zderzaki i światła do śmieci a reszte można uratować, pomysł z czarną maską dachem i klapą jest niezły
  11. Negatyw tylnich kol

    Popytaj ludzi z http://cultstyle.pl/index.php może coś doradzą
  12. Filtr kabinowy

    lepszy taki niż zaden inny bo do VA nie jest łatwo dostać filtr
  13. tc

    Zbędny i wkurzający, którego używam tylko na deszczu
×