Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Sizon

Klubowicz
  • Postów

    1 533
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    8

Sizon wygrał w ostatnim dniu 9 Grudzień 2016

Sizon ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

95 Excellent

1 obserwujący

O Sizon

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WWL/TKN

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1177
  • Auto
    Insignia ST Sport 4x4 A20DTH
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

4 324 wyświetleń profilu
  1. To jeśli tak, to prześlij mi ten VIN na PW, może ogarnie się ten temat.
  2. Dla pewności dopytam, wpisałeś VIN z 3.2 z 2005r z fabrycznym sportem?
  3. Akurat w tym przypadku nie ma to znaczenia. W jakim sensie zmieniłeś? Dałeś cyfrę 5 w roczniku czy wklepałeś VIN z auta, które miało Sporta fabrycznie? I gdzie zmieniłeś?
  4. Opkiem z tym standardowym softem z menu w j.polskim? Bez przesady, raptem programujesz jedną wartość więcej, niż masz w tym momencie.
  5. Każdym to modułów JP/JN nie ogarnie.
  6. Wszystko będzie pasować, możesz śmiało zakładać CIDa.
  7. Brutalna prawda - czego się można spodziewać po 20letnim aucie, które już w momencie zakupu miało braki techniczne? Na 1000 aut może kilka/kilkanaście będzie jeździło bezproblemowo, ale to już kwestia farta. Sprawdź błędy, może coś się wyjaśni. A skoro się nie znasz na mechanice, to oddaj to do jakiegoś speca, może, podkreślam może ktoś to ogarnie bez narażania na dodatkowe koszty. Z opisu to wynika tyle, że można wymienić pół podzespołów i nie ma gwarancji, że będzie lepiej... Poczytaj, zanim napiszesz taką ciekawostkę I nie argumentuj przypadkiem zwrotu tym tekstem 2.0 to rozwiercone 1.8, uszczelka, a co się z tym wiąże, pokrywa zaworów jest taka sama. Sam wymieniałeś? Pokrywa dokręcona odpowiednim momentem? Całość wyczyszczona? Uszczelka porządna, czy jakiś badziew? Zawsze jest taka opcja, a zawiecha sprawdzona? Sprężyny, kolumny macphersony, końcówki drążka, łączniki itd? Tylko po odpaleniu? Jak deptasz gaz później to nie dymi w ogóle?
  8. Oryginalny bluetooth, czyli UWA/UHP4 to opcja, więc nie ma w tym nic dziwnego, że ktoś sobie dorzucił papugę. Cena śmieszna, gdyby to było faktycznie sprawne i zadbane auto, to pewnie już by się sprzedało.
  9. Matro zakładałeś zwykłe maty?
  10. Jak ktoś już to zrobił, to powie, że to nic trudnego Inaczej są rozmieszczone miejsca, w których przytwierdzasz poszycie do gąbki, trzeba po prostu uważać, żeby nie uszkodzić przewodu grzewczego.
  11. Dziś dokładałem sporta do 3.2 z 2004r. Dołożenie nie jest problemem, natomiast nie widzę różnic w działania bez i ze sportem. W związku z tym potrzebuję VIN z Siga 2005r z fabrycznym IDS, to powinno mi pomóc, może ktoś podrzuci na pw Potwierdzę wtedy, czy działa
  12. Podpinasz masę i +12V: Gniazdo fotela kierowcy: A22 PIN37 -> XR3 PIN4 A22 PIN38 -> złącze zbiorcze masy w nogach kierowcy Gniazdo fotela pasażera: A76 PIN37 -> XR3 PIN6 A76 PIN38 -> złącze zbiorcze masy w nogach pasażera Kable przekrój 4mm są w oryginale. Bezpieczniki 40A te duże w Recu, jak ich nie ma uzupełnionych.
  13. Ja nic o takiej regule nie wiem
  14. Za egr nie wiem, a 150 za magistralę z nierdzewki to spoko cena. Korodują i poliftowe.
  15. Ja zapłaciłem niecałe 1000zł za oryginalny kolektor Pierburga z wymianą, w cenie była wymiana magistrali wody na taką z nierdzewki i termostatu. Klap programowo nie wywalasz, zostawiasz nastawnik oszukując w ten sposób sterownik.