Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Sizon

Klubowicz
  • Zawartość

    1 666
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    13

Sizon wygrał w ostatnim dniu 11 Listopad

Sizon ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

106 Good

1 obserwujący

O Sizon

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WWL/TKN

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1177
  • Auto
    Insignia ST Sport 4x4 A20DTH
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

4 694 wyświetleń profilu
  1. ASO ma też dostęp do historii auta z zagranicy.
  2. No modułu, wylogować uwb i zalogować uwa. Programowanie, czyli ustawienie magistrali CAN i wariantów programów. Pobaw się opcomem, to będziesz wiedział, o co biega. China nie zadziała, jak coś tylko oprogramowanie vaux-com.
  3. Taka informacja ma sens jeżeli jest jakakolwiek ciągłość wpisów w ASO, bo co to za problem pojechać np. na wymianę żarówki do ASO, żeby cokolwiek odnotowali... Nie piszę konkretnie o Twoim aucie, ale ogólnie.
  4. Trzeba wy- i zalogować moduły (i zaprogramować pod auto), znajdziesz je za półeczką pod panelem klimy.
  5. Szukać z angola, zapytać Pałasza, może załatwi nowy, kupić EU kierowcy i podmienić bebechy z prawy przyciskiem, oczywiście front pasażera musi zostać, więc minusem jest, że nie będziesz widział diody od wentylacji, ale za to najtaniej to wyjdzie..
  6. Regeneracja felg Chrom

    Jak dla mnie, to ta felga to nieporozumienie, zwłaszcza w VC. Chromowanie tanie nie będzie, ale musisz pytać warsztaty, które wykonują takie usługi. Można próbować samemu odświeżyć powłokę.
  7. Montaż Parktronica [Signum]

    Nie ma, wszystko jest na wierzchu, co jest niestety wadą, bo cały brud wali na czujniki.
  8. Montaż Parktronica [Signum]

    Nie musisz zdejmować zderzaka, dostęp jest bezproblemowy.
  9. 3.2 i to z 2002r to ciężki temat, BCMa jakiego masz?
  10. Nie widzę w tym nic śmiesznego. Nie robię swapów, nie jestem mechanikiem, więc nie muszę niczego zachwalać. 1.9 to jeden z najlepszych diesli w ogólnej opinii, a dla Ciebie włoskie g**no, spoko... Nie miałem problemów, żeby za tyle kupić i to z rozsądnym przebiegiem, ale nie było takiego powodu, 11letnia VC ma w tym momencie 270 tys. km na blacie i tylko kolektor się poddał, dwumas wiadomo, wymieniony. EGR, DPF, wtryski i cała reszta ORYGINAŁ. Chyba nieźle, jak na taki "badziew".
  11. Wiesz, ja też nie zagwarantuję, że wsadzisz z19dth i wszystko będzie cacy. Ale ten silnik też ma naprawdę dobre opinie, jest tani w zakupie i możesz wybierać jak w ulęgałkach, a z20 to jest takie trochę tu i teraz, nie chcesz to nie czeka na kolejny za rogiem. Z każdym silnikiem trzeba trochę szczęścia, ale jak masz do wyboru powiedzmy 100 z19 i 5 z20, no prawdopodobieństwo jednak jest trochę większe, że będzie ok Tu też jest 2 dno, zarobek na swapie z20 jest dużo większy, niż na z19, nie licz, że ktoś kto z tego żyje doradzi Ci dużo tańszą opcję Dobra, ja swoje napisałem, ktoś się może ze mną nie zgodzić, przedstawiłem swoją opinię, którą można też poprzeć konkretnymi cena swap z20 vs z19.
  12. nie znam tematu, a komfort, koszty? U mnie czujność odnośnie forumowych mądrości wzrosła od momentu niby to super poprawionego kolektora w z19dth. Tylko dziwnym zbiegiem okoliczności jakoś swoją aktywność zawiesili ci, którzy tak kiedyś zachwalali i sprzedawali to rozwiązanie. A ktoś musiał za te "patenty" zapłacić. Nie twierdzę, że z z20 jest to samo, ale ja tam już nikomu nie wierzę
  13. To jak ta się boisz z30, to wkładaj z19dth, podkręć tanim kosztem i tyle Koszty nieporównywalne, tyle że to nadal klekot (ale jeden z najlepszych na rynku).
×