Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Sizon

Klubowicz
  • Zawartość

    1 562
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    10

Sizon wygrał w ostatnim dniu 9 Sierpień

Sizon ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

100 Good

1 obserwujący

O Sizon

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WWL/TKN

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1177
  • Auto
    Insignia ST Sport 4x4 A20DTH
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

4 464 wyświetleń profilu
  1. Display safe ncdc 2013

    Nic się nie da ominąć, radio jest do tego "models", ale jest logowane do wyświetlacza i podmiana 1 do 1 nic nie da.
  2. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Rozczaruję Cię, wyświetlacz nie jest logowany do auta, więc CP też w nim nie znajdziesz. Wyciągnij sobie z RECa lub BCMa.
  3. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Nie tyle głupie, co śmieszne Skoro chcesz najpierw wylogować GIDa, to musisz mieć kod, który chcesz z niego wyciągnąć
  4. Jakie pierwszy, to auto z Danii i dlatego Standard dla Skandynawii to spryski no i grzane stołki, to tego bieda edyszon. Z Irmschera to jest atrapa i napis pod 2.0T. Czarne progi i dokładki zderzaków ktoś psiknął pod kolor. Po VINie łatwo będzie sprawdzić przebieg.
  5. Elektromagnetyczne czujniki cofania

    Z kim nie rozmawiam, to krytykuje te el.mag. czujniki, właściwie każdy chwali jedynie prostotę montażu, ale dokładność wskazań to już niekoniecznie. Z nieoryginalnych patentów to u rodziców i w 2 aucie montowałem czujniki Valeo i mogę je polecić, płaciłem 230zł, ale wskazują idealnie, no i jakość to naprawdę górna póła.
  6. dodatkowe wyposażenie

    Aukcje aukcjami, a kilka dni temu kupiłem fotel z angola z pamięcią i będę starał się go przerobić na wersję AGR z wentylacją, jak zawsze wychodzę z założenia, że się uda,a co będzie - się okaże
  7. Grzanie mogło występować w dowolnych fotelach. Maty różnią się przede wszystkim kształtem, ale na forum kilka osób dokładało maty ze zwykłych foteli do wersji GTS.
  8. Wymiana modulu BCM

    Jak ktoś ma pojęcie, to NF/KD można wrzucić do auta bez alarmu, ale Tech czy MDI odpada.
  9. Wymiana modulu BCM

    To raczej niezbyt popularny moduł, będzie problem, żeby taki znaleźć. Początkowe modele VC miały "dziwną" elektrykę względem młodszych sztuk, osobiście szukałbym przedliftowego BCMa, ale być może ten NF też odpali.
  10. Wymiana modulu BCM

    BCM jest na przednim lewym słupku, musisz zdemontować osłonę spod kierownicy. Moduł trzyma się na 4 zatrzaskach, musisz je podważyć i pociągnąć moduł do siebie, oczywiście wcześniej rozpinając wtyczkę. Pamiętaj, żeby BCM był wylogowany lub z kodem. Op-com ogarnie temat. Napisz, jakie oznaczenia ma ten BCM.
  11. Nie możesz wystawić ogłoszenia, bo nie spełniasz warunków regulaminu, przeczytaj go sobie. Klima do nabicia to chyba jeden z najczęstszych tekstów przy sprzedaży, gdy jednak coś jest niesprawne. Co to za problem/koszt nabić samemu? Działająca klima to spory atut.
  12. Co tu dużo gadać, VC to nowsze auto, co naprawdę czuć, większy komfort, wnętrze, jakość, dużo lepsze prowadzenie. Jeździłem VB kombi/sedan z20xev i z22se - 147km, miałem przyjemność przejechać zaraz po spredaży VB 3000km VC dieslem 120km i kopara mi opadła, a kupiłem diesla kombi 150km i przerobiłem na 180km, to naprawdę duża różnica Zakładając, że kupisz egzemplarz zadbany, a nie szrot, to zmiany nie będziesz żałować. Na marginesie, teraz jeżdżę Insignią i do VC bym nie wrócił
  13. Renowacja kierownicy

    Problem jest taki, że to fachowiec starszej daty i przyjmuje robotę tylko stacjonarnie, a ma jej naprawdę sporo.
  14. Renowacja kierownicy

    Kilkaset? To może być i 900zł Konkrety - 200zł koszt obszycia u prawdziwego fachowca, kiera jak w aucie z salonu, tak że nie wiem, czy jest sens się bawić samemu, zwłaszcza że efekt za długo się nie utrzyma i trzeba za jakiś czas wszystko odnawiać.
  15. wymiana mechanizmu wycieraczek

    A to nie z angola mechanizm? Przed i polift różni się wizualnie, ale długości są te same. Ja u siebie podmieniałem na taki z EU i demontaż/montaż poszedł bez problemu.
×