Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

danny_SRC-C723

Forumowicz
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About danny_SRC-C723

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Raciborz-Kluczbork-Lipsk ( DE )

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 2,2 16V

Kontakt

Recent Profile Visitors

871 profile views
  1. witam, miałbym do Pana pytanko. Kiedyś (trochę już dawno), zamięścił Pan na forum fajny opis jak wykonać przejściówkę do wyświetlacza GID do vectry C. otóż borykam się teraz z tym problemem i chciałbym to wykonać, jednak zastanawiam się jak pan to połączył. Chodzi osamo połączenie odizolowanych końcówek taśmy - są one bardzo cienki i nie wystarczy je wetknąć w otwory w gnieździe poniewąż się nie trzymają. czy Pan ucinał wtyczkę  i kable są polutowane czy jest na to inny patent. dziekuję z góry za odpowiedź. pzdr.

  2. witam, miałbym do Pana pytanko. Kiedyś (trochę już dawno), zamięścił Pan na forum fajny opis jak wykonać przejściówkę do wyświetlacza GID do vectry C. otóż borykam się teraz z tym problemem i chciałbym to wykonać, jednak zastanawiam się jak pan to połączył. Chodzi osamo połączenie odizolowanych końcówek taśmy - są one bardzo cienki i nie wystarczy je wetknąć w otwory w gnieździe poniewąż się nie trzymają. czy Pan ucinał wtyczkę  i kable są polutowane czy jest na to inny patent. dziekuję z góry za odpowiedź. pzdr.

  3. Witam, ja mam juz te "cholerne" (brak instalacji) przekladki za soba, niestety musze sie jeszcze troche pomeczyc, grzeje mi tylko fotel kierowcy, pasazer po wlaczeniu powoduje przygasanie deski rozdzielczej i nie grzeje, a z tylu dziala tylko podswietlanie z lewej strony (wiem tyl trzeba jeszcze aktywowac).
  4. A czego nie ma kolego? Podgrzewanych foteli? Sa kolego sa, a bezpiecznikow nie ma na 100% :-)
  5. Moze i lubia, ja zrobilem na moich Zimmermanach prawie 100tkm i nic sie nie dzieje (a mam zle dobrane klocki).
  6. Nawet niezla cena (tanio), ogolnie Zimmermann ma dobre tarcze, mysle ze w zestawie z klockami z tej samej firmy bedzie hulac. Bylebys sportowych klockow nie zakladal.
  7. Wlaczniki podgrzewania na przod i tyl, dwa przekazniki pare bezpiecznikow i od cholery kabli ;-) Gdzies juz jest na forum.
  8. Dzieki za podpowiedz, ale niestety nie mam (nie doszedlem jeszcze tak daleko :-), ale kto wie moze sie troche podszkole w tym kierunku)
  9. SIG_MAN moglbys cos poradzic na odleglosc, w koncu znalazlem pare dni zeby rozbebeszyc moja VC i udalo mi sie zalozyc podgrzewane fotele, z tym ze od A do Z, nie bylo okablowania. Podokladalem przewody w/g TISa i cos nie hula. Grzeje mi tylko fotel kierowcy, a jak wlacze fotel pasazera to przygasa mi podswietlanie licznika, radia i klimy, a z tylu dziala podswietlenie tylko ze strony pasazera (wiem ze tyl trzeba aktywowac).
  10. Ja tak sie nie chce wcinac, ale na temat spotrowych hamolcow teraz cos wiem. niecale dwa lata temu zalozylem sportowe tarcze (nawiercane Zimmermany), do tego klocki Green Stuff. I niezle sie na tym przejechalem, po 30 km szybkiej jazdy hamulce odmowily posluszenstwa i zeby sie zatrzymac na przejezdzie kolejowym musialem dwoma nogami hamowac, malo brakowalo. Przy normalnej jezdzie wszystko OK, ale po co wtedy przeplacac? Dlatego uwazajcie na doradcow, wywalilem kupe kwitu, a malo co nie roz...ebalem sie na glajzach.
  11. przy padnietym regulatorze mialbys zaje...ste skoki ladowania, np. do 18V, najlepiej podjedz do jakiegokolwiek elektryka i niech pomierzy napiecia.
  12. Jak masz takie ladowanie, to jest na 100% wszystko OK, a jak chcesz zmierzyc ile pradu pobiera pompa wspomagania to podepnij miernik i krec kierownica. Lekkie przygasanie wyswietlacza i swiatel na postoju jest normalne. Jesli chodzi o wyrywanie kiery z rak, to nie pompa jest winna, a nierownosci, np. przy kuleinach potrafi niezle autem zarzucic, tak samo jest z "dziurami". Pozdrawiam
  13. U mnie bylo podobnie, powodem byl brak kontaktu przy czujniku ladowania, a dokladnie na tym: Odpal auto wylacz wszystkie odbiorniki (swiatla, radio, dmuchawa, itp.) i zmierz ladowanie, jak bedziesz mial ok. 14V to jest OK.
  14. nie ustawił jeszcze statusu

  15. Sory, troche namieszalem, bo dopiero zakladam el. szyby z tylu i wlasnie w nowej wiazce do el szyb nie mam jednego przewodu, ktory mam w starej. Niby od jakiejs blokady???
×
×
  • Create New...