Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ZeusSs

Forumowicz
  • Content Count

    881
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ZeusSs last won the day on October 31 2010

ZeusSs had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About ZeusSs

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 12/18/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wołów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    BMW E53 X5 3.0d / BMW E46 330i touring

Recent Profile Visitors

1783 profile views
  1. Niby tak, ale to niewdzieczna praca ... Zerkne dzisiaj na instalacje.
  2. Silnik po kapitalnym remoncie i od tego czasu zaczely sie jaja - wszystko po kolei leci, a mechanicy wymieniaja czesci i szukaja przyczyny, a koszta rosna i poprawy brak. Sonda wywalalaby tyle bledow? Co do czujnika to nie wiadomo jaki jest zalozony, musialbym zdemontowac.
  3. Witajcie koledzy Sprawa wygląda następująco - pacjent VC 2004r. Z18XE z LPG. Samochód jeździ od mechanika do mechanika i zaoferowałem pomoc swojemu znajomemu, bo każdy kroi kasę ale problem jest cały czas. Miał wymieniane czujniki położenia wału, położenia wałka, sondy, przepływkę, z tego co mi mówił, to ze dwa razy ecu itd. Samochód ma tendencję do wywalania co chwilę błędów silnika i błędów kontroli trakcji, potrafi tracić moc podczas wyświetlania błędów trakcji ale nie zawsze. To co pokazał op-com to: p0340-08 obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego - wartość poza wymaganym zakresem p0036-08 obieg ogrzewania czujnika O2 - poza wymaganym zakresem (rząd 1, czujnik 2) p0170-11 za bogaty system adaptacji paliwa u2105-71 nieprawidłowe dane z modułu ster. silnikiem (ECM) u2107-71 nieprawidłowe dane z BCM (moduł kontroli nadwozia) Jakieś pomysły? Będę wdzięczny za wszelkie porady.
  4. Oby tak było, że tylko się zawiesiła pompa i wystarczyło ją obudzić
  5. Póki co na szczęście po mojej "naprawie" samochód cały czas jeździ. Zobaczymy co to będzie Już obstawiałem właśnie pompę albo moduł cim i dobrze, że chwilę się wstrzymałem Zobaczymy za jakiś czas
  6. No fakt, bo te za 50 zł to zamienniki. Czyli trzeba będzie kupić ten zestaw i podziałać samemu - dzięki
  7. To jest zestaw do tego jak zaczyna nam ogranicznik strzelać podczas otwierania? Na allegro są też całe ograniczniki za 50 zł to nie lepiej kupić już gotowy do założenia?
  8. Dzisiaj wjechalem na kanal i odlaczylem wtyczke od wspomagania. Wygladala ok, moim zdaniem tak jak powinna wygladac - brak oznak przepalenia itp itd. Psiknalem tylko plynem do czyszczenia hamulcow poczekalem az wyschnie i zalozylem. Nagle wspomaganie zaczelo dzialac i komputerem tez juz moge sie polaczyc. Dziwne to wszystko. Zobaczymy jak dlugo bedzie dzialac. Nie wiem czy to tylko zbieg okolicznosci czy odlaczenie i podlaczenie pradu cos pomoglo?
  9. Mam tą VC od niedawna, sprowadziłem ją osobiście z Niemiec - miała uszkodzoną skrzynię biegów, pierwszy miesiąc było ok. Po jakimś czasie jak jeździłem to zdarzyło się kilka razy, że wspomaganie się wyłączyło zaraz po odpaleniu, ale jak ruszyłem to się załączyło. Ostatnio pojawiła się ta nieszczęsna kierownica z wykrzyknikiem i wspomagania brak. Nie pomaga odpalanie samochodu. Już od tygodnia samochód stoi i próbowałem dzisiaj znowu go odpalić, ale niestety cały czas błąd wspomagania. Podłączyłem komputer i zczytałem błędy z op-coma, załączam screeny z błędami. Bardzo byłbym wdzięczny gdybyście mi pomogli w diagnozie, bo nawet nie wiem czego się zaczepić. Dodam też, że przełącznik od głośności radia mi trąbi i od zmiany stacji też - nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale może akurat, bo za te przełączniki chyba odpowiada moduł CIM?
  10. Tzn ja sprowadziłem vectre już z uszkodzonym automatem, więc przed naprawą nie jeździłem, bo się nie dało. Miałem na myśli, że po naprawie wydaje mi się, że tego nie było. Mogę się oczywiście mylić. Dobra dzięki za odpowiedź. W takim razie jeżdżę dalej i się nie przejmuję
  11. Jakbyś mógł rozwinąć myśl, bo nie jestem specem w automatach. Dodam, że skrzynia dopiero co była na regeneracji w Zielonej Górze i przejechałem samochodem może z 1000 km. Czy jazda z takimi objawami wiąże się z uszkodzeniem jakiegoś elementu?
  12. Mam problem z obrotami podczas przyśpieszania. Cały czas dokładnie na tych samych biegach - na pewno jest to 2 bieg, a teraz już nie pamiętam czy 4 czy 5 bieg. Obroty podchodzą lekko ponad 2 tys i nagle cofają się do 2 tys. Skrzynia dopiero po remoncie, a teraz już nie wiem czy to wina skrzyni czy silnika. Ja obstawiam skrzynię, dlatego dałem w tym dziale ten temat. Nagrałem krótki filmik na którym widać podczas przyśpieszania na dwójce, że obroty się delikatnie cofają. https://www.youtube.com/watch?v=GbfC4uG2Y7s&feature=youtu.be Z góry dzięki za wszelką pomoc.
  13. Dodam, że zainteresowanie tematem bardzo małe i wielu chętnych do pomocy nie było, więc napiszę co wyszło. Mianowicie dałem do sprawdzenia wszystkie cztery wtryski i dostałem odpowiedź, że jeden wtrysk praktycznie nie działał, drugi wtrysk nie przeszedł również pozytywnie testu, bo już był na wykończeniu, a dwa jeszcze mogą być, bo przeszły test na maszynie pozytywnie, chociaż Pan mechanik powiedział, że nie da mi gwarancji ile ta dwa wtryski pojeżdżą. Prawdopodobnie jutro będę odbierał wtryski i może uda się mi je wrzucić do samochodu, a jak nie to max w piątek dam znać czy poprawiła się praca silnika. Nie wiem czemu wtryski w vectrze są tak słabej jakości, że 200 tys i są na wykończeniu - bardzo to dziwne. Dodam, że vectra została kupiona dla żony, ja osobiście użytkuję bmw e39 3.0d i to już posiadam czwartą piątkę z tym silnikiem i nie mam takich problemów, a dodatkowo serwis mówi się, że bmw drogie. Tylko w bmw mam dużo więcej miejsca do roboty, a tutaj wyjęcie i włożenie kolektora to przeprawa na cały dzień. Skrzynia do wywalenia wiąże się ze zrzuceniem zawiechy przedniej - jakiś absurd ... Takie moje spostrzeżenia
  14. Mam automatyczna skrzynie, wiec opcja dwumasy odpada Jutro rozbieram kolektor, egr, sprawdze reszte i wtryski na sam koniec do sprawdzenia. Nie ma wyjscia.
×
×
  • Create New...