Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lad

Forumowicz
  • Content Count

    346
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About lad

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/13/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Laguna III PH2 2012r

Recent Profile Visitors

1705 profile views
  1. Stało się dokładnie tak jak piszesz. cała półoś z przegubami wymieniona.
  2. A przegub nie może tak terkotać? Wydaje mi się że drugie koło tak czy tak nie zakręci się. Niezależnie od tego gdzie jest luz.
  3. Witajcie, Od jakiegoś czasu miałem taki objaw że podczas ruszania, zmiany biegów czy odpuszczania gazu miałem stuknięcie. Na obydwu półosiach był dość znaczny luz poprzeczny i wzdłużny. Przez jakiś czas podczas toczenia się na luzie miałem terkotanie ale ustało po kilku tygodniach. Jeżdziłem tak od kilku miesięcy. Wczoraj niestety coś się skończyło. Biegi mogę normalnie zmieniać ale samochód nie rusza. Słychać terkotanie na biegach, na luzie w trakcie postoju cisza. Podczas holowania także na luzie terkotanie było słyszalne. Obstawiacie przegub wewnętrzny czy mechanizm różnicowy?
  4. Ja wiem gdzie powinien iść, tyle tylko że w nowym zbiorniczku nie ma tego lewego krućca. A wąż idzie od termostatu ale nie wiem jakie jest jego zadanie. Odpowietrzanie układu?
  5. Witajcie, Kupiłem zbiorniczek płynu chłodniczego bo stary się rozszczelnił i okazuje się że ten który otrzymałem nie ma jednego króćca, patrząc od przodu lewego. Od czego on jest?Prawy to powrót, a lewy?
  6. Nie będzie pasował. Jeśli chcesz kolektor bo planujesz turbo to poszukaj kolektora z turbiną od z20let, z20leh. Pasują do bloku
  7. Witam Przymierzam się do regeneracji mglownicy. Cieknie od strony pasażera. Nie wyczuwam luzu nigdzie. U mnie zamontowana jest ZF. Czy ktoś regenerował ten rodzaj? Są z tym jakieś nietypowe problemy? Czy wogóle taka samodzielna regeneracja ma sens na dłuższą metę?
  8. Cześć. Też jestem przed regeneracja ZF. Udało Ci sie to zrobić? Są z tym jakieś nadzwyczajne problemy?
  9. Nie zaszkodzi sprawdzić też drążek kierownicy, końcówkę
  10. masz 3 piny bo w x20xev są wlaściwie 2 cewki ze wspolnym zasilaniem. Ecu steruje masą. Może tu lezy problem. nie masz gdzieś przywarcia do elementów metalowych? przewody do cewki lecą w ekranie. moze został gdzieś ściśnięty i zwiera.
  11. Panowie a jak wygląda sprawa x20xev + d16 z daewoo? Pasuje bez problemów? jak sterowanie sprzęgłem?aktualnie mam poliftowe f23. co z półosiami?
  12. 1. Tak po bodaj 30 uruchoieniach silnika jeśli problem nie pojawia się 2. Błąd powinien być zasygnalizowany checkiem jeśli występuje aktualnie, jeśli uszkodzenie przestanie istnieć taki błąd zostaje zachowany tylko w pamieci przez jak pisalem 30 uruchomień
  13. Prawdopodobnie rozleciało Ci sie takie plastikowe coś zamontowane na lince i trzymające bolec od szyby:) Musisz rozebrać drzwi, rozwiercić nity które trzymają mechanizm i wyjąć go. NIe da rady zrobić tego na samochodzie bo robota jest dość skomplikowana a w drzwiach jest niewiele iejsca. Pozbieraj wszystko co Ci pospadało na dno drzwi i zabierz do domu/warsztatu. Jeśli długo bawiłeś sie drzwiami góra dół to prawdopodobnie bedziesz musiał rozlozyc caly mechanizm bo nienaciągnieta linka sie nieprawidłowo zaplątała. Ciężko się ją układa bo jest dość stywna ale da sie zrobić. Prawidłowo naciągnieta linka powinna minimalnie niepasować w mocowanie tego elementu który Ci się rozpadl. Trzeba naprawde mocno naciągać. Ja ten element naprawiłem tak że dołozyłem pod niego odpowiednio wycięty kawałek blachy i poprzykręcałem. Działa juz kilka miesięcy. Powodzenia.
  14. przygasają mocno kontrolki i zapala sie radio jak przestaniesz probować? Jesli tak to albo coś zwarło ci akumuator i rozladowal sie albo rozrusznik sie uszkodził i przy próbie krecenia zwiera. Możesz też sprobować poprawić kontakt - akumulatora, moze to tylko to Teoretycznie jest też możliwość taka że coś blokuje silnik i rozrusznik nie daje rady obrucić ale to już raczej ostatnia możliwość
  15. Nie ma. Przerabiałem podobny temat z tym że uderzenie w słup w okolice prawej strony silnika. W tym przypadku skonczyła się pompa vp44
×
×
  • Create New...