Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Misiek

Forumowicz
  • Content Count

    1517
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Misiek last won the day on February 4 2010

Misiek had the most liked content!

Community Reputation

23 Neutral

About Misiek

  • Rank
    Specjalista początkujacy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra GSI MDesign

Recent Profile Visitors

16550 profile views
  1. Mam tylko szybkie proste pytanie ile kabli trzeba przeprowadzić do drzwi przy instalacji lusterek ile do drzwi lewych ile do drzwi prawych rozumiem że mają się spotkać przy przekaźniku ??
  2. Zrobię UP a co rzuciłem palenie 02 października 2009 r mamy już 2015 a ja nadal nic Mam nadzieję że Alen Carr dostał tam w niebie nagrodę bo zmienił moje życie
  3. Misiek

    Bi-xenon Vectra B

    No Adi na to wpadłem a jak bym nie wpadł to mam miernik interesuje mnie jak się podłączyć skoro w jednej lampie nie mam takiego gniazda jak od strony karoserii mam je przeszczepić z innej lampy ?
  4. Misiek

    Bi-xenon Vectra B

    Chlopaki pytanie zagadka dotarlem do etapu instalacji bixenonu i okazuje sie że w związku z tym ze nie mialem fabrycznego xenonu w jendej lampie nie mam podlaczenia takiego jak od strony karoserii ;( czy ktos to przerabial ew. Link do jakiegos schematu co zrobic ?
  5. Podbijam temat bo mam problem kupiłem podobny zestaw kluczyków ze sterownikiem rozgrzebałem wszystko i podłączyłem zgodnie z tym co dostałem w instrukcji i centralny ani drgnął wiec po ogromnych próbach podłączyłem centralny pod kable wychodzące na sterowanie siłowników i centralny zaczął działać ku mojej uciesze ... niestety pojawił sie problem bo zamknięciu auta z tego centralnego i otwarciu włącza mi się alarm i muszę się ratować oryginalnym kluczykiem Czy ktoś coś takiego miał ? Gdzie dałem d*** >? Help
  6. Problem jest taki szyby zaprogramowane włączam zamykanie 3 jadą do góry jedna się rozkodowuje ta od kierowcy Help
  7. Dopytam ... bo podłączyłem wszystko co do tempomatu potrzebne i teraz jest d*** Polift aktywacja op-com jest możliwa <>?
  8. Misiek

    Bi-xenon Vectra B

    To jest taka rozmowa jak o lampach dziennych .. moim zdaniem światło postojowe powinno być widoczne i nie oślepiać innych użytkowników po założeniu diód z przodu mam bardzo ładne światło nawet lepsze niż te moje "ringi" z resztą dużo jaśniejsze i nie ma tam odbłyśnika ... No nie wiem zobaczymy w praktyce ale nie mam zamiaru zostawiać odbłyśnika w lampie jak nie jest potrzebny
  9. Misiek

    Bi-xenon Vectra B

    Rany co wy wszyscy tacy święci jesteście ja mam zwykłą diodę i nie ma żadnego odbłyśnika świeci świeci a nawet jak sie dopierdzielą ... w mojej już się chyba do wszystkiego dopierdzelili to 20 zł i dowód jest w domu od kiedy to postój ma mieć odbłyśnik <>?
  10. To doczytalem ale dzieki za przypomnienie
  11. Pytalem o to sterowanie tylko dlatego ze ktos sprzedaje komplet tempomatu wraz z linką gazu co wypralo mi mózg ... i zglupialem bo za chiny nie pasowalo mi jak to niby ma dzialac skoro to czujnik . Ale sprawa sie wyjasnila i juz wiem ze to linka gazu gdyby nie to zdlecie nie mialbym watpliwosci reszte mam z manetka jezdze juz 3lata czujniki sa na miejscu tak wiec dziekuje za pomoc
  12. A jeśli to linka od gazu to zmienia postać rzeczy czyli jej nie potrzebuje resztę mam wiec nie powinno być problemu jesli kupie tylko puszke z linką
  13. No to wiem podobno są na pedale sprzęgła i hamulca już w poliftach fabrycznie ... ale kurde w takim razie tylko skrzyneczka z linką wystarczy >? Zakładał ktoś tempomat do V6 >? ... bo cisza jak nie wiem ;(
  14. Chłopaki potrzebuję łopatologicznej bezpośredniej odpowiedzi >?? Chcę kupić tempomat do mojej V6 ale jedno pytanie nie daje mi spokoju >>> To w końcu trzeba kupować czujnik czy nie trzeba ... większość sprzedających sprzedaje samą puszkę z linką ... jeden ma jeszcze chyba ( czujnik sprzęgła ) pytałem tych co sprzedają bez czujnika czy mają takie cudo to nie wiedzą gdzie tego szukać co to jest itd ... Więc trzeba mieć to ustrojstwo czy nie <>?? ( na zdjęciu na czerwono ) i do czego jest ta linka w tym ustrojstwie <>?? i czy wtedy gaz jest sterowany elektronicznie <>? sam już zbaraniałem ;(
×
×
  • Create New...