Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

inz_mamon

Forumowicz
  • Ilość treści

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O inz_mamon

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1978.06.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrów Wielkopolski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Ford Mondeo MKIII kombi 2,0 TDDI

Ostatnio na profilu byli

611 wyświetleń profilu
  1. powodem może być zawieszony/zepsuty termostat,który pozostał w położeniu otwartym i masz cały czas "duży obieg"
  2. czyli, że tak ma być i buczy, bo ma buczeć
  3. Dokładnie, jak koledzy wcześniej napisali za strzały w dolot są najprawdopodobniej odpowiedzialne świece i kable. pozdrawiam!
  4. Próbowałem odłączyć czujnik. Po odpaleniu silnika po około 30 sek. wyskoczył check.
  5. Przykręcenie nieprawidłowym momentem czujnika spowoduje przekazywanie wadliwych parametrów, podejście jest fatalne ale da radę dokręcić. Mi udało się podejść na podnośniku od dołu kluczem dynamometrycznym. Wymagało to niemałej gimnastyki ale jest to wykonalne. U mnie po zapaleniu się kontrolki silnika, nie przechodził w tryb awaryjny i kręcił powyżej 4500 obrotów. A dodam jeszcze, że u mnie był tylko jeden, a mianowicie 0325. Pozdrawiam!
  6. Mi pomogło odkręcenie, dokładne oczyszczenie drobnym papierem ściernym zarówno samego czujnika jak i miejsca na bloku silnika. Skróciłem też śrubę mocującą czujnik o około 3mm bo była moim zdaniem nieoryginalna (ktoś wcześniej już coś tam grzebał i po dokręceniu sam czujnik wydawał się być luźny). Błąd 0325 skasował się sam po kilku dniach i odpaleniach i już drugi miesiąc jest spokój.
  7. Dzięki za podpowiedź - dziś sprawdzę stan oleju; a co do jakości paliwa - próby na kilku różnych stacjach już się odbyły i to nie wyeliminowało problemu. ... Olej sprawdzony - stan taki jak powinien być.
  8. Niekoniecznie, przy odłączonym czujniku powinien wykazać brak sygnału z czujnika (uszkodzony czujnik), a nie nieprawidłowy sygnał z niego bo to różnica. Na benzynie to w zasadzie nie występuje, tylko na gazie. Dlaczego? Sprawdzałem wszystko i pozostaje mi tylko pytanie czy winne może być wadliwe działanie ecu?
  9. Co do tematu czujnika spalania stukowego: (X16XEL, gaz II gen, nowe świece, kable, nowy parownik, regulacja nie wyeliminowała problemu - problem w 90 % występuje na gazie) Przy przekraczaniu 3 tys. obr. nadal wywala mi checka i błąd 0325 - nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego. (jedyny). Zczytałem błędy i odłączyłem czujnik - komputer innego błędu informującego o tym fakcie nie pokazał, check też się nie zaświecił. Ale co ciekawe, podczas jazdy próbnej z odłączonym czujnikiem po przekroczeniu 3 tys. obr. znów check i błąd 0325. I ciekawostka, czujnik nie podłączony a pokazuje błąd (nie brak sygnału) tylko nieprawidłowy sygnał. Czy możliwe jest, że komputer sam sobie generuje ten błąd, bo na to wychodzi jeżeli pokazuje się check bez czujnika? Rocznik 1997 - czytałem, że wyszła partia autek X16XEL, gdzie ten problem bardzo często się pojawiał.
  10. Temat przerabiany przeze mnie prawie rok temu, notabene walczę z tym do teraz. http://forum.vectraklub.pl/index.php?showt...mp;#entry603651 Przy czym ostatni post i tak nie wyeliminował problemu. Pozdrawiam!
  11. taaaaaaa, myślę, że tylko spokój może Cię uratować Lub zmiana na mocniejszy silnik.
  12. Witam! Temat przerabiałem - i mi objawowo pomogło. Rozkręciłem to i tamto przy kierownicy, kostka stacyjjki za kluczykiem nie rozłączała zapłonu jak trzeba (tak mi się wydaje). Nie wymieniałem jej a jedynie ją przeczyściłem WD 40. Pomogło. Proponuję też spróbować, zaszkodzi raczej nie zaszkodzi, a może pomoże Pozdrawiam!
  13. Wracając do tematu:) W końcu dowiedziałem się co "boli" moją furę. Wąż łączący filtr powietrza z przepustnicą (silnikiem) po którymś tam wystrzale pękł i zasysa "lewe" powietrze. Niefortunnie pęknięty jest w niewidocznym miejscu i dopiero mechanik po odkręceniu tego i owego powiedział co tam jest nie tak. Oj gdybym od początku o tym wiedział....;
  14. A przed wymiana reduktora na nowy zczytywałeś błędy? Jesetm ciekawy czy u Ciebie również był 0325. Próbuję wyelimonować tą usterkę i zastanawiam się nad wymiana czujnika spalania stukowego. Ale na logikę biorąc, jest to nieprawidłowy sygnał z czujnika, a nie błąd samego czujnika.
  15. Radość nie trwała długo... Check znów się zapala:( Wyskakuje nadal 0325, czyli nieprawidłowy sygnał czujnika spalania stukowego. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz? Jaka powinna być odległość elektrod świec zapłonowych? Moje świeczki to NGK, polecana seria V-line. PYTANIE? Czy odległość elektrod świec zapłonowych może mieć wpływ na spalanie stukowe na lpg?
×
×
  • Utwórz nowe...