Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Bako

Forumowicz
  • Content Count

    903
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Bako last won the day on December 20 2011

Bako had the most liked content!

Community Reputation

36 Best

About Bako

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 09/29/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sandomierz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    VB RWD & RX-8

Recent Profile Visitors

2666 profile views
  1. td05hr 10,5t wstanie szybko bo ma twinscroola i ogarnie okolice 350 km a po zrobieniu hybrydy do 380 km w 2 littrowym silniku zaczyna wstawać od 2,5 tys obr./min. a od ok 3,5 tys.obry./min. masz pełne doładowanie 1,8 bara
  2. przecież ten holset wstanie pod odcięciem ... polecam td05hr ale wszystko zależy czego oczekujesz
  3. ok czyli najprawdopodobniej przerwa występuje pomiędzy skrzynką bezpieczników a tymi odbiornikami ? który to numer bezpiecznika będzie dla radia i climatornica? bo w rozpisce znalazłem kilka pozycji
  4. na pozycji zapłonu, podejrzewam przewód właśnie tylko nie wiem czy wychodzi on z kostki stacyjki i rozdziela się na radio i climatronic z jednego przewodu czy idzie z kostki stacyjki na skrzynkę bezpieczników i z niej na radio i climatronic, czy może w inny sposób jest to zrealizaowane?
  5. witam. mam problem z brakiem zasilania na radiu i climatronicu po zapłonie. po włożeniu zwory ze stałego napięcia wszystko działa na kostce stacyjki napięcie po zapłonie jest. czy ktoś podpowie gdzie gdzie szukać kabla który jest za to odpowiedzialny ?
  6. ja i kilka innych osób zakładało zacisk brembo 4 tłoczki z alfy 166 z tarczą 308 mm na przykład jestem zadowolony dotychczas z tego zacisku
  7. wtryski tak, ale nie seryjne mapy
  8. jak nie wiesz tylko przypuszczasz to nie wprowadzaj kolegi w błąd wtryskiwacze spokojnie ogarniają 200 km na seryjnym regulatorze paliwa ... tak sprawdziłem to na swoim aucie ... silnik również nie wymaga odprężania do 200 km, doperio pokusiłbym się o to przy okolicach 300km a przekładka odprężająca to nie droga technologia kosmiczna ...
  9. Dzieki ale wlasnie potrzebuje info kazdego z pinow znalazlem jedynie opis do simteca 56.1 i 56.5 a vb ma simteca 56
  10. potrzebuję rozpiskę pinów razem z opisem poszczególnych pinów ECU do X20XEV poratuje ktoś?
  11. będą niespodzianki, w głowice astry g inaczje jest mocowany drążek reakcyjny prze co trzeba zmodyfikować jego mocowanie i wyciąć otwory w wewnętrznej osłonie rozrządu na niego
  12. fakt ceny za porting są kosmiczne w firmach za takie ceny rozsprzedałem graty z VB część jeździ w autach forumowiczów, chciałem więcej takie realia nikt nie chciał zapłacić, poza tym części do VB w przeciągu powiedzmy 3 lat sporo potaniały -obserwuje rynek ciągle czegoś szukając i widać ten trend również w częściach używanych tuningowych jak chcesz kupić wszystko w miesiąc jasnym jest że zapłacisz więcej jednak jak ma się trochę czasu to można kupić w dobrej cenie podam przykład używany zawór blow-ff forge w stanie idealnym kupiłem poniżej ceny nowego chińczyka
  13. nie chcę się czepiać ale z kosztami modyfikacji 2.0 jest nieco inaczej powiem na własnym przykładzie z doświadczenia własnego jak rozprzedawałem niektóre rzeczy z x20xev, będz też przygotowywałem dla siebie -porting głowicy robiony własnoręcznie wyniósł mnie 200 zł -kolektor wydechowy 4-2-1 irmscher 500 zł -wydech kwasówka Friedrich Motorsport 2,5" 680 zł -regulowane koła rozrządu nowe Icon Performance można kupić za 800 zł z przesyłką z UK -odchudzenie zamachu z przesyłkami w dwie strony u otoczaka kosztowało mnie 220 zł -skrzynia f23 320 zł -kolektor ssący dbilas 1100 zł za 12-15 tys zł można spokojnie zakuć XEV - jestem na etapie tego wiec koszty znam
  14. elektryczny tylko czujnik ciśnienia wkręcany jest bezpośrednio w podstawkę filtra oleju i z niego do kabiny idą tylko kable elektrycznego
×
×
  • Create New...