Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jaackx

Forumowicz
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Jaackx

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/30/1973

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Signum 2.2DTI '03

Recent Profile Visitors

602 profile views
  1. po 15 godzinach stania .samochód jakoś zapalił . rewelacji nie było . 8-10sekund kręcenia. pojechałem do mechanika, podłączyli jakieś ustrojstwo z przezroczystymi przewodami na przewód zwrotny. po pewnym czasie w przewodzie pokazały się bąbelki powietrza. wymienili filtr paliwa (był czysty) bez śladów oleju. uszczelka pokrywy filtra była leciutko podgięta. ale nie sądzę ,że to jest przyczyną. samochód kupiłem 2 lata temu i wymieniłem wszystkie filtry. i przez 2 lata nic się nie działo. więc nie chcę mi się wierzyć ,że nagle teraz. zostaje bak, przewody paliwowe pod podłogą oraz wspominali jeszcze o jakiejś zworce. powoli kończą się pomysły. a zygmunt jak odpali to normalnie za***prza. nie dławi się ,nie gaśnie ,jest dynamiczny, ma równomierne obroty. zapomniałem napisać ,jakieś 10-12 dni wstecz miałem czyszczony egr i kolektor. ale to chyba nie jest przyczyną powietrza w układzie?
  2. przejrzałem wiele tematów o regeneracji pomp.i z tego co czytałem pompy się regeneruje. w moim przypadku chyba chodzi o model bosch vp-44 ze sterownikiem PSG-16 -jak nic nie pomyliłem. z rozmowy telefonicznej z gościem z woliński diesel centrum , później z diesel-technika wynika że owa pompa jest nienaprawialna. nie ma technologii , narzędzi ,zestawów regeneracyjnych . jakaś zmowa między GM a boschem. w obu tych serwisach proponowali tylko nowy model. także cholera wie co jest grane. dare40 -mój błąd. samochód stał przodem do góry. obudowa filtra/trójniki/przelewy/przewody wszystko sprawdzane. układ był odpowietrzany. dzisiaj samochód po 12 godzinnym postoju zapalił prawie normalnie. w poniedziałek jadę ponownie sprawdzić układ pod względem szczelności.
  3. panowie jak jest z tą pompą ? regeneruje się to ścierwo czy trzeba wymienić na inną/nową? mam już kwadratową głowę. parę dni temu podjechałem pod dom ,wyłączyłem zapłon i poszedłem do domu. zostawiłem samochód dupskiem w górze. nawet o tym nie pomyślałem. następnego dnia za cholerę nie mogłem odpalić. kręciłem aż do rozładowania akumulatora. następnego dnia przyjechał znajomy mechanik i odpalił na plak. silnik trochę pomarudził ale później pracował równo. okazało się że jest zapowietrzony układ paliwowy. jakieś błędy na techu były ,ale żaden wskazujący pompę. po sprawdzeniu całego układu ,okazało się że dalej gdzieś dostaje się lewe powietrze. wychodzi na to że puściło uszczelnienie na pompie ,chyba coś w okolicy sterownika.póki co samochód jakoś tam odpala ,ale kiedy przestanie HGW. dzwoniłem do firm zajmujących się naprawą i szlag mnie trafił. niby pompa w mojej padaczce jest nienaprawialna ,jak również nie można poddać jej regeneracji. ot taka sobie jednorazówka. na ile jest w tym prawdy ? koszt nowej to około 5500 - 6500 ,plus jakieś koszty dodatkowe. przejrzałem kilka tematów ,ale jakoś nie widzę pokrewnego. jeżeli coś przeoczyłem to proszę o przeniesienie w odpowiedni dział. przepraszam poszły dwa takie same tematy, proszę o usunięcie jednego.
  4. całkowity brak reakcji po przekręceniu kluczyka w stacyjce wskazywałby na immobiliser. ale też pokazałaby się na zegarach kontrolka ''samochód z kłódką". w moim przypadku tak było. a problem z otworzeniem maski? może urwała się linka ?
  5. krótko i bez specjalnych wywodów -lato Michelin Energy Saver 205/55/16 -zima Nokian WR A3 205/55/16
  6. koszt sitka z kołnierzem 48zł ,bez kołnierza 68zł. robocizna 170 złotych . ASO z wiadomych względów sobie darowałem. i dalej dymi. czy można coś w tym dogrzewaczu spieprzyć?
  7. w serwisie wymienili mi przepalone sitko. http://imageshack.us/photo/my-images/214/dscf1533e.jpg/ świeczka grzeje . niestety dzisiaj rano przy lekkim przymrozku ,po paru minutach po odpaleniu samochodu .znów zaczęło mi się dymić spod podwozia z okolic przednich kół .pojęcia nie mam gdzie leży i jaka może być przyczyna. tech nie pokazał żadnych błędów związanych z dogrzewaczem. co jeszcze mógłbym sprawdzić ?
  8. kupiłem w serwisie Eberspacher'a . siteczko z kołnierzem już wymienione.
  9. witam potrzebny jest mi numer katalogowy sitka do dogrzewacza silnika. jedyne co znalazłem na forum to 18 26 148. mam problem z kupieniem takiego siteczka .
  10. witam odgrzeję trochę temat. podczas pierwszych przymrozków zaczął wydobywać mi się dym z okolic przednich kół. okazuje się że mam nagrzewnicę pomocniczą . z postów przeczytanych na forum wynika że prawdopodobnie winę za dymienie ponosi sitko lub świeca. jako że pojęcia nie mam gdzie w Lublinie mógłbym to naprawić ,zwracam się z pytaniem o jakieś namiary ,na warsztat specjalizujący się w w/w temacie.
  11. Jaackx

    Rekord spalania

    signum 2.2 dti automat w wakacje trasa lublin - święty włas w bułgarii i powrót do domu http://imageshack.us/photo/my-images/809/20110803110.jpg/
  12. witam podepnę się pod temat sprężyn ,lecz może również dojdzie coś z amortyzatorów. od paru miesięcy użytkuję signum 2,2 dti w automacie. jazda samochodem w miesicie do najprzyjemniejszych nie należy . jest twardo i strasznie głośno wybiera nierówności . z numeru VIN nie wynika że mam sportowe lub obniżane zawieszenie .wcześniej jeździłem vectrą B w kombi i miałem ciszej .jak na taką klasę samochodu spodziewałem się czegoś innego.jeżeli natomiast chodzi o trasy jazda signum to sama przyjemność ,auto wprost przyklejone jest do drogi ,słychać tylko opony ,wiatr i delikatnie silnik. co więcej mam porównanie przejeżdżając przez ten sam odcinek drogi w Lublinie jadąc signum i audi A4 .nieporównywalnie wygrywa niestety audi. w signum zawieszenie bez luzów ,sprężyny całe ,amortyzatory odpowiednio 76 i 77% -byłem ostatnio na geometrii ,opony w rozmiarze 205/55/16 . jedynie co mi nie pasuje to różnica w wysokości zawieszenia między przodem a tyłem. przód mam niżej .czasami na nierównościach szuram dokładką przedniego zderzaka.o krawężnikach szkoda nawet wspominać. zastanawiam się nad wymianą sprężyn i jakie by pomogły ,żeby podnieść trochę przód auta oraz komfort jazdy w mieście http://imageshack.us/photo/my-images/845/dscf0801.jpg/ podam jeszcze numer vin WOLOZCF4831134667
  13. witam .podepnę się pod temat ,chociaż mam problem innego typu. w samochodzie podczas ulewnego deszczu przy przejeżdżaniu przez kałuże zapala się i nie gaśnie kontrolka ładowania . dopiero po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika oraz ponownym jego uruchomieniu kontrolka przestaje świecić .dzisiaj dodatkowo (chociaż nie jestem pewien czy wcześniej tego nie było) pokazał się na wyświetlaczu samochód z kluczem . zaświecił parę sekund i zgasł. kontrolka ładowania - nie .dodatkowo słychać piszczący pasek więc to może być przyczyna ?oprócz tego jakieś zwarcie od wilgoci gdzieś w alternatorze? i symbol samochodu z kluczem - są powody do niepokoju?
  14. witam w moim signum z 2003 roku zamontowana jest przednia szyba solar firmy splintex. szyba nie jest sygnowana znaczkiem GM ,nie mam w niej również czujnika deszczu. rok produkcji na szybie zgadza się z pozostałymi. mam pytanie czy taka występowała konfiguracja ,czy może ktoś przy wymianie szyby zadał sobie trud i znalazł taką z '03 roku? wg odkodowanego VIN "szyba przednia, odbijająca ciepło" .niby się zgadza ,zastanawia mnie tylko ten czujnik deszczu. czy nie występował w standardzie?
  15. witam jestem po wizycie u mechanika w związku z tym terkotaniem. na początku było je słychać od czasu do czasu .obecnie od czasu do czasu jest cisza . prawdopodobnie poszło łożysko ,ale bez zrzucenia skrzyni można tylko zgadywać . okaże się w przyszłym tygodniu. co do samych kosztów: łożysko - LUK 459 zł ewentualnie jak będzie potrzeba - docisk i tarcza - LUK 350 zł robocizna 400 zł mam nadzieję że będzie tylko łożysko coś victoria ma ostatnio fochy
×
×
  • Create New...