Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kluczyk17

Forumowicz
  • Content Count

    2154
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

kluczyk17 last won the day on November 10 2012

kluczyk17 had the most liked content!

Community Reputation

139 Good

1 Follower

About kluczyk17

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 05/11/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra B 2.0T b204l

Kontakt

Recent Profile Visitors

4320 profile views
  1. ściągałem już kilka kół pasowych (nie tylko w z20net) i za każdym razem schodziło lekko
  2. ja kupowałem w drakenie http://www.draken.com.pl/saab/uszczelniacze-walu/975-uszczelniacz-simmering-walu-9-3-b207-2003-przedni-corteco.html koła nie blokowałem, pistolet pneumatyczny i ogień jak nie masz to wtedy trzeba kombinować z blokowaniem koła
  3. uszczelniacz corteco to koszt 25zł aa za wymianę 50zł . .? przecież tam jest 10 min roboty aa jeszcze jak wymieniłeś sam pasek to bym się nie zastanawiał, nie ma nic skomplikowanego
  4. Proponuje poczytac o tym błędze P0601 jest sporo tematow o nim ale byc moze ECU podczas przegryzienia kabli dostalo zwarcie i sie uszkodzilo
  5. jeszcze nie, dosłownie przed chwilą zrobiłem płukankę LM zalałem nowym olejem motul 5w40 plus filtr mahle zaraz wymienię jeszcze filtr paliwa (bo akurat zakupiłem) ii jutro rano będę wiedział czy dźwięk dalej jest jeśli będzie to już powoli tracę pomysły co więcej można zdziałać ps. ktoś wie jak lecą kanały olejowe do napinaczy.. ? głównie chodzi mi o napinacz rozrządu głównego, balansowy elegancko widać
  6. W sobote czyli niecaly tydzien temu Glowny napinacz gm a balansu fai Aaa jesli by sie zatkał kanal olejowy ktory prowadzi do ktoregos z napinaczy ??? co w takim wypaku zrobic ?? plukanka wystarczy ?? Taka moja teoria na teraz Odpalalem w sumie niedawno samochod i wydawalo mi sie ze bylo slychac terkotanie przez chwilke, jutro to jeszcze sprawdze
  7. Siemka, dźwięk jak na filmiku, takie wycie po przygazowaniu słychać to tylko na zimnym silniku jak obroty są podwyższone po kilku minutach jak obroty spadną do około 800 (czyli jak się już silnik rozgrzeje) cichnie rozrząd i balans raczej nie (stan łańcuchów idealny, łyżwy również) napinacze założone nowe nowa pompa wody SKF przed wymiana oleju wydaje mi się że tego dźwięku nie było, teraz zalałem motula 5w40 i właśnie się pojawił dźwięk jak również silnik głośniej pracuje początkowo filtr oleju założyłem manna ale już zmieniłem na filtrona i nic się nie poprawiło dostałem info z forum saaba że po wymianie filtra paliwa ustąpiło, filtr mam kupiony niebawem zmienię ale nie wydaje mi się że to mogła by być przyczyna ktos ma jeszcze jakies pomysły . .? Pozdrawiam
  8. Rozebralem i zlozylem spowrotem na tych samych gratach tylko napinacze wymienilem Okazalo sie ze lancuchy byly wogole nie rozciagniete, lyzwy w idealnym stanie to zostawilem
  9. Nie bedzie Ci potrzebna zadna blokada
  10. Obstawiam ze rozrzad byl robiony bo to jest wrecz nie mozliwe ze przy tym przebiegu byl jeszcze ten z pierwszego montazu Co do dzwieku i porannego terkotania, ewidentnie wina lezy po stronie napinacza glownego lancucha, po wykreceniu brak mozliwosci jakiegokolwiek ruchu, rozebralem, przeczyscilem i teraz dziala jak nalezy ale i tak jak cos zamontuje nowy Ogolnie chyba zostawie wszystkie nowe graty na polce i zaryzykuje z pozostawieniem starego (tylko napinacz nowy) W razie czego bede rozbieral jeszcze raz, a ze robie to sam to koszt tylko uszczelek Co do firmy zamiennika balansu to z tego co pamietam FAI, zamowione w drakenie
  11. dziś dotarł rozrząd, kupiony w tym sklepie (koszt 850zł) http://www.vsklep.com/ była aukcja na allegro ale obecnie nie ma, sprzedający potwierdził że rozrząd jest ori GM ale ma zdarte naklejki z folii tak tez oczywiście jest, wrzucam foto: zdemontowałem napinacz i łyżwę balansu, jest sens wymieniać ori na zamiennik ..? napinacz mniej więcej w środkowej pozycji był wysunięty (tak jak się zaczyna czarny pasek a kończy srebrny)
  12. Jutro powinno wszystko do mnie dotrzec, jak bedzie okej to wtedy wkleje tutaj linkacza 🙂
  13. Do b207l 🙂 komplet GM za 850zl
  14. Leci wszyatko do wymiany Rozrzad glowny GM Balans zamiennik Pompa wody skf
×
×
  • Create New...