Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kluczyk17

Forumowicz
  • Zawartość

    2 154
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

kluczyk17 wygrał w ostatnim dniu 10 Listopad 2012

kluczyk17 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

139 Good

O kluczyk17

  • Ranga
    Specjalista
  • Urodziny 1989.05.11

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra B 2.0T b204l

Ostatnio na profilu byli

4 206 wyświetleń profilu
  1. kluczyk17

    Z20NET wyciek spod koła pasowego

    ściągałem już kilka kół pasowych (nie tylko w z20net) i za każdym razem schodziło lekko
  2. kluczyk17

    Z20NET wyciek spod koła pasowego

    ja kupowałem w drakenie http://www.draken.com.pl/saab/uszczelniacze-walu/975-uszczelniacz-simmering-walu-9-3-b207-2003-przedni-corteco.html koła nie blokowałem, pistolet pneumatyczny i ogień jak nie masz to wtedy trzeba kombinować z blokowaniem koła
  3. kluczyk17

    Z20NET wyciek spod koła pasowego

    uszczelniacz corteco to koszt 25zł aa za wymianę 50zł . .? przecież tam jest 10 min roboty aa jeszcze jak wymieniłeś sam pasek to bym się nie zastanawiał, nie ma nic skomplikowanego
  4. kluczyk17

    Gaśnie silnik

    Proponuje poczytac o tym błędze P0601 jest sporo tematow o nim ale byc moze ECU podczas przegryzienia kabli dostalo zwarcie i sie uszkodzilo
  5. jeszcze nie, dosłownie przed chwilą zrobiłem płukankę LM zalałem nowym olejem motul 5w40 plus filtr mahle zaraz wymienię jeszcze filtr paliwa (bo akurat zakupiłem) ii jutro rano będę wiedział czy dźwięk dalej jest jeśli będzie to już powoli tracę pomysły co więcej można zdziałać ps. ktoś wie jak lecą kanały olejowe do napinaczy.. ? głównie chodzi mi o napinacz rozrządu głównego, balansowy elegancko widać
  6. W sobote czyli niecaly tydzien temu Glowny napinacz gm a balansu fai Aaa jesli by sie zatkał kanal olejowy ktory prowadzi do ktoregos z napinaczy ??? co w takim wypaku zrobic ?? plukanka wystarczy ?? Taka moja teoria na teraz Odpalalem w sumie niedawno samochod i wydawalo mi sie ze bylo slychac terkotanie przez chwilke, jutro to jeszcze sprawdze
  7. Siemka, dźwięk jak na filmiku, takie wycie po przygazowaniu słychać to tylko na zimnym silniku jak obroty są podwyższone po kilku minutach jak obroty spadną do około 800 (czyli jak się już silnik rozgrzeje) cichnie rozrząd i balans raczej nie (stan łańcuchów idealny, łyżwy również) napinacze założone nowe nowa pompa wody SKF przed wymiana oleju wydaje mi się że tego dźwięku nie było, teraz zalałem motula 5w40 i właśnie się pojawił dźwięk jak również silnik głośniej pracuje początkowo filtr oleju założyłem manna ale już zmieniłem na filtrona i nic się nie poprawiło dostałem info z forum saaba że po wymianie filtra paliwa ustąpiło, filtr mam kupiony niebawem zmienię ale nie wydaje mi się że to mogła by być przyczyna ktos ma jeszcze jakies pomysły . .? Pozdrawiam
  8. kluczyk17

    Rozrzad w Z20NET

    Rozebralem i zlozylem spowrotem na tych samych gratach tylko napinacze wymienilem Okazalo sie ze lancuchy byly wogole nie rozciagniete, lyzwy w idealnym stanie to zostawilem
  9. kluczyk17

    Rozrzad w Z20NET

    Nie bedzie Ci potrzebna zadna blokada
  10. kluczyk17

    Rozrzad w Z20NET

    Obstawiam ze rozrzad byl robiony bo to jest wrecz nie mozliwe ze przy tym przebiegu byl jeszcze ten z pierwszego montazu Co do dzwieku i porannego terkotania, ewidentnie wina lezy po stronie napinacza glownego lancucha, po wykreceniu brak mozliwosci jakiegokolwiek ruchu, rozebralem, przeczyscilem i teraz dziala jak nalezy ale i tak jak cos zamontuje nowy Ogolnie chyba zostawie wszystkie nowe graty na polce i zaryzykuje z pozostawieniem starego (tylko napinacz nowy) W razie czego bede rozbieral jeszcze raz, a ze robie to sam to koszt tylko uszczelek Co do firmy zamiennika balansu to z tego co pamietam FAI, zamowione w drakenie
  11. kluczyk17

    Rozrzad w Z20NET

    dziś dotarł rozrząd, kupiony w tym sklepie (koszt 850zł) http://www.vsklep.com/ była aukcja na allegro ale obecnie nie ma, sprzedający potwierdził że rozrząd jest ori GM ale ma zdarte naklejki z folii tak tez oczywiście jest, wrzucam foto: zdemontowałem napinacz i łyżwę balansu, jest sens wymieniać ori na zamiennik ..? napinacz mniej więcej w środkowej pozycji był wysunięty (tak jak się zaczyna czarny pasek a kończy srebrny)
  12. kluczyk17

    Rozrzad w Z20NET

    Jutro powinno wszystko do mnie dotrzec, jak bedzie okej to wtedy wkleje tutaj linkacza 🙂
  13. kluczyk17

    Rozrzad w Z20NET

    Oczywiscie 🙂
  14. kluczyk17

    Rozrzad w Z20NET

    Do b207l 🙂 komplet GM za 850zl
  15. kluczyk17

    Rozrzad w Z20NET

    Leci wszyatko do wymiany Rozrzad glowny GM Balans zamiennik Pompa wody skf
×