Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

djwilk

Przyjaciel VKP
  • Zawartość

    810
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O djwilk

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1985.03.10

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ruislip / London / Bialogard

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vauxhall VXR8 6.2 v8

Kontakt

  • GG
    92283
  1. djwilk

    c20ne + c24ne

    Nie wiem ile pieniedzy Panowie ladujecie w taki tuning silnika ale co byscie powiedzieli na jakis silnik kratowy? Zrobiony na gotowca. Jakies V8 tudziez cos. W UK mozna kupic 6.0/6.2 (LS2/3) z nieduzym przebiegiem za £2.5k - £3k. Nie wiem jak to sie ma to kosztow rzezby ktora niektorzy robia przygotowujac auta na cwiare.
  2. djwilk

    Kolektor wydechowy

    U mnie chodzi przede wszystkim o dzwiek. Moc i jej potencjalny przyrost jest sprawa drugorzedna. Ten Mickey Garage z tego co widze robi niezla rzezbe. I like!
  3. djwilk

    Kolektor wydechowy

    Dzieki za kontakt. Akurat po drodze do Krakowa a tam sie wybieram przy okazji moze wiec moze sie trafi jakas okazja Dzieki bardzo Bartek
  4. djwilk

    Kolektor wydechowy

    Dzieki za odpowiedzi Panowie. Jak widac Eltec sie baardzo ceni za V6 chca 3300zl. Za R4 2200zl. Jak dobrze rozumiem kolektor do V8 to tak jak by dwie osobne czworki robic czyli 4500zl Za mniejsze pieniadze mozna zrobic na miejsu albo po prostu z Australii zamowic. No coz warto bylo zapytac dziekuje tym co odpisali. Pozdro Bartel
  5. djwilk

    Kolektor wydechowy

    Witam, Czy ktos zna miejsce w PL w ktorym mozna zbudowac kolektor wydechowy rurowy na samochodzie? Mam na mysli ze jade mowie i oni robia Kiedys slyszalem ze jakas firma w Warszawie robi takie rzeczy i ponoc na duza skale i dobrze ale nazwa mi umknela a na googlowniku tez nie ma ;/ Ktos moze cos poradzi? Zakladam ze generalnie beda to warsztaty ktore buduja uklady wydechowe. Mam na mysli zaklady ktore je tworza a nie spawaja jak jest dziurka itp. Zapewne wiecie co mam na mysli Potrzebuje sie zorientowac czy lepiej (taniej) jest zrobic tutaj (UK), zamowic gotowe z Australii czy robic przy okazji wizyty w PL w okolicach maja? Dzieki Bartek
  6. Standardowa Insignia 2.0CDTI 160KM wazy ponad 1900kg wiec to moze byc jeszcze ciezsze pewnie.
  7. A dla mnie Insignia to bziiidall i nigdy bym nie kupil... Jezdzilem jedna przez 3 tygodnie jako auto zastepcze i cala ta ergonomia itp to porazka mala. A miejsce stylu dobre dla krasnali. I jesli ona pozwala sobie 25l brac to hmm grubo bym sie zastanowil czy nie lepiej jest czym innym tyle spalac
  8. kalixt, Vectra VXR przy pakowaniu w okolicach 250kmh palila 20l/100km na autobahnie. Dla pororwnania moje obecne bierze 22l/100km przy identycznych warunkach i tej samej trasie. W miescie oczywiscie jest troche wieksza roznica choc slyszalem ze Insignia VXR na miescie w swojej standardowej formie pali ponad 20l/10km w miescie. Robert, jesli chodzi o pojemnosci i moce to nie tylko moc sie liczy lecz tez moment ale tez nie max wartosci lecz przebieg obu krzywych bardziej niz moment kulminacyjny. Odnosnie zestawu naprawczego i wielkosci baku to chodzi o emisje CO2 ktore w pewnym momencie mozna juz tylko zbic zredukowana waga. Dla porownania ja mam bak tylko 71L a VC mialem zdaje sie 62l z groszem...
  9. djwilk

    Tuning w Vectrze B

    Vectra VXR z 300KM na pokladzie palila mi do 18l/100km wiec to co mowisz i tak sporo;)
  10. djwilk

    Tuning w Vectrze B

    nie wyobrazam sobie zeby 2.5v6 w VB palilo 22l/100km. Moje 6.0v8 pali 27l/100km
  11. djwilk

    Insignia OPC

    Takie cos mi przyszlo na mysl. Skoro VXR8 jest autem samym sobie ktore nigdy nie bylo produkowane z kiera po lewej stronie wowczas takie autoo moznaby w PL zarejestrowac bez przekladki Dobrze mysle?
  12. djwilk

    Insignia OPC

    VXR8 to nie odpowiednik tylko model sam w sobie. To jest Holden HSV markowany przez Vauxhall. Z oplem nie ma wiele wspolnego a czy szkaradny? To rzecz gustu. Na zywo po prostu potwor, taki typowy american muscle car I wlasnie takiego szukam chwilowo niestety nie bedzie tego z Supercharger 600KM bo ubezpieczenie wychoddzi na poziomie £5k rocznie wiec dziekuje bardzo Ehh, a Insignia VXR hmm te oba auta to inna liga i jakos mi OPC nie imponuje choc wiem ze bedzie bardzo szybkie.
  13. djwilk

    Insignia OPC

    Wydaje mi sie ze wzieli europejczyka i dali emblematy itp zeby moc pokazac cos w UK...
  14. djwilk

    Insignia OPC

    No wlasnie specjalnie dla Ciebie sfilmowalem wydech i przyznaje ze wyglada tandetnie. Zreszta na zywo tylny zderzak wyglada jakby "koncowki" wydechow byly po prostu narysowane;) Zreszta im dluzej na insignie patrze i nia jezdze to hmm przestaje mi sie to auto zupelnie podobac....
  15. djwilk

    Insignia OPC

    Ja ostatnio bylem na VXR track day i jezdzilem znowu (uprzednio w Hiszpanii na treningu z Toyoty, potem na jezdzie probnej) ta 2.0T Insignia i powiem ze wiele jej brakuje. Na torze wyscigowym daje siie we znaki zawieszenie oraz hamulce... PS. odnosnie posta bajtka, ja mam VXR ktore bylo wirusowane i fakt to dopiero rozklada skrzydla po mapie ale nadal nie jest tanie w paliwie;) Tak przy okazji tematu o OPC zrobilem kilka foci nowej Insignii VXR (odpowiednik OPC) sa tez dwa filmiki z zewnatrz i wewnatrz. Ostatecznie udalo mi sie "dogadac" z youtube Wnetrze: Zewnatrz: Oraz kilka zdjec wlaczajac VXR8 Bathurst S (561KM oraz supercharger, ktore rozwazam jako kolejne auto vs Insignia VXR), Astra VXR: Enjoy!
×