Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

majkus

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About majkus

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/31/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Międzyrzec Podlaski/ Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B 2.2 DTI

Kontakt

  • GG
    1680163

Recent Profile Visitors

545 profile views
  1. majkus

    jakie tanie cb

    Witam, Kolega planuje zakup radia do renault megane i zastanawia się nad Lafayette TRUCKER. Czytając lekturę w tym temacie i innych widzę, że polecacie YOSAN PRO120. Lepiej odwieźć go od pomysłu TRUCKER`a i żeby kupił YOSAN`a ? Jaką antenę do tego? Kolega wolałby magnes w celu szybszego demontażu i schowaniem anteny przed złodziejami. Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  2. Dzięki Ravcio1985 za szybko odpowiedź. Czy da się jakoś sprawdzić działanie multitimera? Doczytałem się, że znajduje się po lewej stronie w nogach kierowcy. Czy podmienienie tego multitimera musi być na taki sam, a może w każdej vb były montowane takie same ? Mam jedynie podmianę z vc z silnikiem takim jak mój czy tam multitimer będzie taki sam? pozdrawiam.
  3. Witam, Na początku chciałbym zaznaczyć, że przejrzałem dział elektryka, ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Posiadam Opla Vectrę B w wersji nadwozia hatchback. Problem się pojawił podczas podróży do stolicy, kiedy to wycieraczki na na pierwszym biegu - czasowym - zaczęły ustawiać się w różnych pozycjach, tzn. nie wracały na dół szyby tylko zatrzymywały się albo maksymalnie pionowo albo opadały na sam dół i podnosiły się minimalnie - czyli nie spoczywały na swojej pozycji zerowej. Wyższe biegi, tzn. 2 i 3 działają normalnie. Wycieraczka tylniej szyby, oraz jej spryskanie działa normalnie. Jeśli chodzi o spryskanie przedniej szyby to wycieraczki zatrzymują się też w różnej pozycji po skończeniu pracy wycierania. Pióra są nowe. Przyczyną mogła być wspomniana podróż do warszawy, kiedy to pióra marzły do szyby, a także lód zbierał się pod ramionami wycieraczek. Oczywiście obczyszczałem szybę i pióra kilkukrotnie no niestety efekt jest taki jak opisałem powyżej. Ustawienie ramion w pozycji zerowej związane jest z przejściem na bieg 2 i szybkie wyłączenie wycieraczek kiedy to opadają, ale to i tak nie daje gwarancji, że zatrzymają się tam gdzie powinny. Stąd moje pytanie, od czego zacząć sprawdzanie? Co należało by wymienić? Manetkę? A może wycieraczki przestawiły się gdzieś na mechaniźmie trzymającym ramiona? W sprawach elektryki jestem laikiem, więc odpowiedzi prosiłbym konstruować tak, abym był w stanie domowym sposobami sprawdzić co tym wycieraczkom dolega. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
  4. Niby tył, a na rysunku przód? z tego rysunku ciężko wywnioskować czy ta pozycja to taka sama jak z tyłu. Chodzi mi konkretnie o przewód sztywny. zdjęcie zaczerpnięte z klubowej porady. Chodzi mi konkretnie czy ten przewód można dokupić? jaki ma oznaczenia? a może idzie dokupić samą nakrętkę? Czy płaską 10 idzie to odkręcić czy musi być specjalny klucz hamulcowy?
  5. witam, żeby nie zakładać nowego tematu chciałbym zapytać o klucz do odkręcenia sztywnych przewodów hamulcowych z tyłu. Aby odkręcić dolą śrubę trzymającą zacisk potrzebny należy odkręcić właśnie ten przewód, niestety w domu posiadam tylko płaską 10 i wydaje się być za duża. Czy potrzebny jest do tego specjalny klucz do hamulców? Jaki rozmiar? I Czy ten sztywny przewód idzie wymienić? albo samą nakrętkę? Jeśli tak to czy mógłby ktoś podać numer części?
×
×
  • Create New...