Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

XNR

Forumowicz
  • Content Count

    2567
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

XNR last won the day on February 25 2010

XNR had the most liked content!

Community Reputation

15 Neutral

About XNR

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 04/01/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Kontakt

  • Website URL
  • Skype
    piotrekxnr

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    mam :)

Recent Profile Visitors

8466 profile views
  1. Mam struktury z kołpakami 

    550zł z kołpakami.

     

  2. nikt Ci nie da 100% odpowiedzi na to pytanie wszystko zalezy od kierowcy, kondycji silnika, turbiny , stopnia zuzycia opon i innych podzespolow jak chcesz robic takie dlugie trasy i przejmujesz sie spalaniem to wybrales kiepska jednostke napedowa dieselki potrafia zejsc do 5 litrow (przy 120km/h stalej predkosci) 2.0 Turbo mysle ze 7-8 Ci spali jak bedziesz mial stala predkosc
  3. rozumiem ze jeepa tesc nie chce, a szkoda bo fajne autka - tylko gama silnikow troche okrojona, dolozylbym terrano do tego zestawienia... wartosci terenowe calkiem spoko (na potrzeby turystyczne + jakikolwiek dojazd wertepami w sam raz) 2.7 klekot nie pali tyle co starszu brat patrol czesci masa, ceny w tych granicach... hondy bym odpuscil bo crv hrv pala duzo za duzo jak na taki samochod Suzuki Grand Vitara - calkiem spoko ale tandeta straszna w srodku Hyundai Santa Fe - Hyundai Tucson - stylistycznie bez rewelacji srodek trzeszczy piszczy i trzaska, mialem "okazje" jezdzis tucsonem i wiecej do tego auta nie wsiade Kia Sorento - 2,5 CRDI - 'obawiam się jednak, że w tym aucie jest za dużo zbędnych bajerów" - szukaj golasa, cena bedzie lepsza i bajerow mniej Kia Sportage - 2,0 benzyna albo 2,0 CRDI - identycznie jak hyndai Toyota RAV 4 - 2,0 D4D - warto przemyslec zastanowcie sie nad: XJ (nawet 2.5) terrano a6 allroad forek N/A a jak w klimacie opla to frontere - czesci wiadomo jakie i skad, ceny przystepne, gama silnikow spora ale polecalbym 3.2, troche archaiczny wyglad
  4. nie jestem zdziwiony, dziwie sie tylko niektorym ze wierza w takie przekrety, moze im wiecej bedziemy o tym pisac/rozmawiac tym wiecej ludzi bedzie mialo swiadomosc ze takie rzeczy sie dzieja i ze nie nalezy kupowac przebiegu i sugerowac sie tylko stanem licznikowym
  5. link: http://www.autokrata.pl/galeria/Czary-handlarza-auto-stracilo-110-650-km-w-14-dni_s18360
  6. nie ma problemu, jak bedziesz potrzebowal potwierdzenia wyplywania godzin to moge pomoc -potwierdzic moze ktos kto ma patent starszego sternika albo kapitana a hoj!
  7. co do patentow: http://www.pzmwinw.pl/patenty.html egzaminy: http://egzaminy.pzmwinw.pl/ do pontonu to Wam wystarczy zwykly sternik: Sternik motorowodny - najniższy z patentów motorowodnych. Wymagania ukończenie 14 roku życia, zdanie egzaminu z wymaganej wiedzy i umiejętności. Uprawnienia prowadzenie jachtów motorowych bez lub z pomocniczym napędem mechanicznym po wodach śródlądowych, prowadzenie jachtów motorowych bez lub z pomocniczym napędem mechanicznym o długości kadłuba do 12 m po morskich wodach wewnętrznych oraz pozostałych wodach morskich w strefie 2 Mm od brzegu, w porze dziennej. Osoby poniżej 16 lat mogą realizować swoje uprawnienia na jachtach o mocy do 60 kw. jak ktos ma ambicje na starszego: Wymagania ukończenie 18 roku życia odbycie co najmniej dwóch rejsów w czasie co najmniej 200 godzin żeglugi ukończenie szkolenia na stopień starszego sternika motorowodnego zdanie egzaminu na stopień starszego sternika motorowodnego Uprawnienia Prowadzenie jachtów motorowych po wodach śródlądowych. Prowadzenie jachtów motorowych o długości całkowitej do 12 m po wodach Morza Bałtyckiego i innych mórz zamkniętych. Prowadzenie jachtów motorowych o długości całkowitej do 12 m po innych wodach morskich w strefie do 20 mil morskich od brzegu ambitniej? Kapitan motorowodny - najwyższy ze stopni motorowodnych. Wymagania posiadanie patentu motorowodnego sternika morskiego, odbycie po uzyskaniu patentu jachtowego sternika morskiego co najmniej sześciu rejsów po wodach morskich w łącznym czasie co najmniej 1200 godzin żeglugi, w tym co najmniej 400 godzin samodzielnego prowadzenia jachtu o długości kadłuba powyżej 7,5 m, oraz odbycie co najmniej jednego rejsu powyżej 100 godzin żeglugi na jachcie o długości kadłuba powyżej 20 m oraz jednego rejsu powyżej 100 godzin żeglugi po wodach pływowych z zawinięciem do co najmniej dwóch portów pływowych. Uprawnienia Patent kapitana motorowodnego uprawnia do prowadzenia jachtów motorowych po wodach śródlądowych i morskich bez ograniczeń. Dodatkowo patent ten (na podstawie § 13. ust. 1. rozporządzenia) daje uprawnienia kapitana jachtowego, jeśli jego posiadacz ma też patent co najmniej żeglarza jachtowego.
  8. no to chlopakowi odpowiedzieliscie opla masz wiec wiesz w co sie pchasz, co do blachy to identycznie jak w VB co do silnikow identycznie jak Corsa, co do wygladu to Tobie ma sie podobac nie innym ford puma - wypowiem sie tylko o 1.7 bo takim mialem okazje smigac jak tyl Ci nie potrzebny to ok bo tylna kanapa jest na siatki - nawet psa tam ciezko upchnac silniczek bardzo elastyczny jezeli chodzi o przyspieszenia ale paliwozerny jezeli przesadzisz srednie spalanie ~9-10litrow w trasie mieszanej z przewaga miasta czesci ogolnodostepne trzeba dobrze poszukac w obu przypadkach nie ma mowy o braku korozji sa to samochody majace +- ok 15 lat wiec jakies oznaki rudej byc musza, jak nie ma to sa zrobione i tyle jak juz kilku kolegow wyzej napisalo (poniekad sie z nimi zgadzam) sa to auta raczej kobiece ale nie ma co sie zrazac, wazne ze Tobie sie podobaja wybor w klasie i cenie jest dosyc spory od Fiata Brawo (http://allegro.pl/idealny-do-miasta-i-nie-tylko-fiat-bravo-1-2-16v-i3480097839.html) - gdzie czesci "rosna na drzewach" poprzez Honde Civic (http://allegro.pl/samochod-honda-civic-i3485548137.html) - oszczedna i fajnie wyglada z zewnatrz Mitsubishi Colt (http://allegro.pl/sliczny-colt-1999-rok-klima-abs-prosto-z-niemiec-i3477296552.html) cala masa Sejaków - jak dobrze poszukasz to i sporta trafisz Clio (http://allegro.pl/piekne-renault-clio-1-2i-bardzo-zadbane-z-niemiec-i3464496728.html) wybor nalezy do Ciebie
  9. zajme glos bo mialem i jedno i drugie auto ba nawet w tym samym czasie co prawda Astra w dieslowskiej jednostce (ktora polecam!!!) 1.7DTI ("poprawione Isuzu) tak jak napisal Łukasz ETM rdza to tylko przy chlapaczach ktore odpadly i za mojej kadencji u mnie biala astra byla wiec wszystkie odpryski na masce od kamyczkow na trasie takze po jakims czasie zaczynaly przybierac rudawy kolor wyposazenie (u mnie prawie full - jak na to co dawali w tamtych latach) i jakos strasznie zlego plastiku nie mialem uwazam ze w VB jest glosnieszy plastik zawieszenie to identyczna sprawa jak w VB jak dbasz to sie nie posypie, jak nie dbasz to bedzie lecialo jezeli wybierzesz wersje 5d to ona wcale nie ma malo miejsca wiadomo vectra jest wieksza ale to samochod o klase wyzej, bagaznik pakowny (nie wiem jaka VB chcesz ale w sedanie kiepsko sie wozi np wozek dzieciecy) tyle o astrze, o VB wyczytasz z forum dosyc sporo informacji PS jezeli chcesz dynamiczne auto z lpg to na Twoim miejscu (tylko sugeruje) wybralbym jednostke V6 w VB koszty sa nie wiele wieksze niz w mniejszych silnikach spalanie gazu o 2litry wieksze niz np w 2.0 awaryjnosc rowniez (moim zdaniem) mniejsza jedynym wiekszym kosztem masz ubezpieczenie ale wystarczy dobrze poszukac i zaplacisz mniej niz uzytkownicy 1.6
  10. XNR

    CD30

    dzieki Andrzej ale wszystkie linki ktore podales nie dotycza cd30 moze inaczej: czy w cd30 i takim zoltym wyswietlaczu (oswiecie mnie prosze jaki to jest bo juz zglupialem) jest jakies wyjscie zeby podpiac czujniki - fabryczne/dokladane? czy czujniki zarezerwowane sa dla wyzszych wersji (fabryczne)? z linkow Zubka wychodzi na to ze kamera moze byc przy wyzszej wersji (cd70) czy da rade wymienic sam lcd na kolorowy czy musi byc z jednostka seterujaca? nie zmierzona jest Wasza pomoc! temat do zamkniecia
  11. XNR

    CD30

    tez o tym myslalem i szukajac trafilem auto z grupy VAGa z czujnikami a'la parktronic na wyswietlaczu pokazywala sie odleglosc + sygnal dzwiekowy czujniki i tak beda tylko kombinuje jakby to w radio wkomponowac...
  12. XNR

    CD30

    tutaj takze navi nie jest priorytetem zalezy mi na czujnikach stad temat
  13. XNR

    CD30

    ja nie, w rodzinie sie pojawil i tak kminie coby tu ulepszyc
  14. XNR

    CD30

    cos tam sie trafilo kamery nie podlacze bez wymiany jednostki na taka z kolorowym lcd - na chwile obecna jest taki zoltawy znajomy ma w skodzie na wyswietlaczu czujnik i ciekawi mnie czy w oplu tez tak mozna
×
×
  • Create New...