Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

piotrefekt

Forumowicz
  • Ilość treści

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O piotrefekt

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1975.06.03

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraśnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VECTRA B 1,6 LPI

Kontakt

  • GG
    33162749
  1. Witam, może pomogę miałem tak samo sprawdzałem wszystko i wskaźnik temperatury dalej wariował, przypadkiem przy wymianie podświetlenia wskaźników zauważyłem luźną masę pod głównym wskaźnikiem na podszybiu, klucz 10 i już siedem lat bez problemu z wskaźnikiem. Pozdrawiam.
  2. Sprawdź styki na Alternatorze często korodują prze co jest słaby styk i kabel masowy od alternatora też należy prześwietlić.
  3. Witam, miałem ten problem z wariującym licznikiem, mechanicy rozkładali ręce a sprawa ostatecznie była banalna, pod licznikiem jest śruba masowa i była obluzowana, klucz 10 i po sprawie, już 5 lat bez problemu.
  4. Witam. Jeżeli chodzi Ci o ten cienki wężyk wchodzący do regulatora od góry to jest to podciśnienie z przepustnicy sterujące ciśnieniem w listwie wtryskowej (dodajesz gazu rośnie ciśnienie w listwie). Pozdrawiam.
  5. Witam patrząc od przodu silnika masz wlew oleju to dalej od lewej strony z boku silnika nad alternatorem, najczęściej na tym zaworku nakręcona jest czarna czapeczka.
  6. To tylko pomocnik do odkręcania nakrętek na wętylach u kół.
  7. Po zdjęciu liczników w głębi jest mocowanie masy (łatwo rozpoznać przykręcone wiele kabli do jednej śruby) warto to sprawdzić bo miałem tak samo ze wskaźnikiem temperatury i różni mechnicy niepomogli a była tylko poluzowana nakrętka masy. Powodzenia
  8. Miałem to samo wymiana mutimera nic dała, dopiero poprawa połączeń pomiędzy multimeren i centralnym zamkiem sprawę załatwiła(wilgoć we wtykach). Powodzenia
  9. w skrzyni jest olej od wspomagania orginalnie i wygląda jek sok malinowy pozdrowienia
×
×
  • Utwórz nowe...