Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotrefekt

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About piotrefekt

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/03/1975

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraśnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VECTRA B 1,6 LPI

Kontakt

  • GG
    33162749
  1. Witam, może pomogę miałem tak samo sprawdzałem wszystko i wskaźnik temperatury dalej wariował, przypadkiem przy wymianie podświetlenia wskaźników zauważyłem luźną masę pod głównym wskaźnikiem na podszybiu, klucz 10 i już siedem lat bez problemu z wskaźnikiem. Pozdrawiam.
  2. Sprawdź styki na Alternatorze często korodują prze co jest słaby styk i kabel masowy od alternatora też należy prześwietlić.
  3. Witam, miałem ten problem z wariującym licznikiem, mechanicy rozkładali ręce a sprawa ostatecznie była banalna, pod licznikiem jest śruba masowa i była obluzowana, klucz 10 i po sprawie, już 5 lat bez problemu.
  4. Witam. Jeżeli chodzi Ci o ten cienki wężyk wchodzący do regulatora od góry to jest to podciśnienie z przepustnicy sterujące ciśnieniem w listwie wtryskowej (dodajesz gazu rośnie ciśnienie w listwie). Pozdrawiam.
  5. Witam patrząc od przodu silnika masz wlew oleju to dalej od lewej strony z boku silnika nad alternatorem, najczęściej na tym zaworku nakręcona jest czarna czapeczka.
  6. To tylko pomocnik do odkręcania nakrętek na wętylach u kół.
  7. Po zdjęciu liczników w głębi jest mocowanie masy (łatwo rozpoznać przykręcone wiele kabli do jednej śruby) warto to sprawdzić bo miałem tak samo ze wskaźnikiem temperatury i różni mechnicy niepomogli a była tylko poluzowana nakrętka masy. Powodzenia
  8. Miałem to samo wymiana mutimera nic dała, dopiero poprawa połączeń pomiędzy multimeren i centralnym zamkiem sprawę załatwiła(wilgoć we wtykach). Powodzenia
  9. w skrzyni jest olej od wspomagania orginalnie i wygląda jek sok malinowy pozdrowienia
×
×
  • Create New...