Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

wolf80

Forumowicz
  • Zawartość

    1 218
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

wolf80 wygrał w ostatnim dniu 10 Kwiecień 2015

wolf80 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

82 Excellent

O wolf80

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1980.07.22

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    NWW koło bydgoszczy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VC GTS 2004 1,9cdti 150KM(+wirus)

Kontakt

  • GG
    2684274

Ostatnio na profilu byli

1 609 wyświetleń profilu
  1. ja mam troche inny problem. Otoz jakis m-c temu wymienilem pompe sprzegla bo pedal tracil swoja efektywnosc i odpietrzanie pomagalo na chwile, az w koncu pedal wpadl w podloge. Po zmienie pompy zostal wymieniony caly plynw calym ukladzie, plyn uzuyty to K2 dot4. Tydzien temu jechalem w okolice berlina i po dlugiej jezdzie autostrada pedal robil sie "luzny" tzn. rozlaczal sprzeglo gdzies juz blisko podlogi. Bigi dzialaly okay ale np. ruszajac "ciag pojawial sie juz ok. 1 cm od podlogi. Po przepompowaniu sprzeglo wracalo do normy, co wydaje mi sie wazne to to, ze pedal nie wpadl w podloge i tam zostal, zawsze odbijal. Po wjezdzie w miasto gdzie sprzeglo jest uzywane czesto problem znikal, tak samo gdy auto juz stoi zaparkowane kilka dni to problem nie pojawia sie. Mam 3 podejrzenia: - plyn hamulcowy slabej jakosci (zbyt niska temp. wrzenia) sprzeglo traci efektywnosc. - nie dokladnie odpowietrzony uklad po wynianie pompy sprzegla - wysprzeglik (chociaz nic nie przemawia za tym) Jakies pomysly koledzy??
  2. zeby wymontowac pompe sprzegla to niestety musisz ja rozlaczyc od przewodow. Tym samym zapowietrzy sie uklad sprzegla. Co wiecej..zeby miec dojscie do pompy musisz wymontowac pompe abs. Ale wszystko do zrobienia w garazu...bez obaw.
  3. wolf80

    Intercooler 1.9 CDTI

    ogarnałem...ale zainstalowalem nowy icek od LORO(zamiennik) ktory mnie kosztowal 300pln z przesylka. Stary byl wygiety u gory ale to co zobaczylem od dolu....gdyby nie dolna czesc zderzaka to za jakis czas po asfalcie bym szorowal tym ickiem...
  4. wolf80

    Intercooler 1.9 CDTI

    mam plan żeby stary ic wywalić a w to miejsce dać klime. W ten sosob z przodu powinno zrobić się dużo miejsca. Żeby polaczyc to w całość...pomyslalem ze może uda sie wykorzystać stre rury tnąc je. Potrzeba 2 kolanek 90 stopni na stronę i metalowy lacznik. Znalazłem taki sam ic j/w jeszcze taniej. Jak ogarne..mysle w weeken za tydz. To postaram sie zrobić zdjecia
  5. wolf80

    Intercooler 1.9 CDTI

    Witam. Z racji, ze moj ori IC spuchl na gorze i na dole a do tego mam plame oleju na chlodnicy klimy zdecydowalem o wymianie. Koszt IC pasujecego w ori miejsce to nie mniej jak 300pln. Znalazlem cos taiego 550x140x65(wymiary rdzenia) w sumie dlugosc wynosi ok 700mm. Wlot i wylot ma 57mm. Koszt na gotowo nie powinien byc wyzszy niz 300-330pln z moja robocizna. Co Wy o tym myslicie?
  6. nie wiem...jedż i zapytaj. za diagnostyke moga wziąc 50-100pln a będziesz wiedział co jest. Sama cewka to do 100pln , a sprzeglo nowka 2x tyle. to zależy od sprężarki(firma)
  7. No właśnie...pętla przekażnika klimatyzacji. Więc to co napisałem ma prawo byc powodem Twoijego problemu. Kurcze z tym bezpiecznikiem to bym uważal, bo nie wiem jakie sa tam przewody do cewki. Jak będą za "cienkie" to przy np. bezp. 15A możesz stopic izolacje z nich, nie zapomnij też, że w obwodzie jest jeszzce przekażnik ktory tez ma określony prąd ktory może przekazać( styki mogą się skleić pod wplywem wiekszego prądu niż znamionowy). Potrzebowalbyś miernika ktory wpinasz w obwód przekążnik- cewka (taki co najmniej 20A). Ale nie wiem czy to ma sens....myślę, że gdy sam nie masz jakiś zdolności warsztatowych i diagnostycznych to lepiej jedż do speców od klimy....
  8. nie, nie...to nic nie da. Myśle, że masz problem ze sprzęglem sprężarki klimy. a dokladnie z cewką. Opcji jest klika: - zwarcie na przewodach prądowych do cewki lub na niej samej - bardzo ciężko(zatarte) dzialajacę sprzęgło przez co cewka potrzebuje dużo prądu żeby załączyć klimę. Wykluczyć możemy brak połączenia elektrycznego (przekażnik- cewka sprzęgła) bo wtedy nie paliłoby bezpiecznika. Gdybym miał schemat elektr. to móglbym sprawdzić dla Ciebie co zabezpiecza ten bezpieznik, ale kody błedów wskazuja m.in. na sprzęgło, przekażnik oraz inne. Na logikę to ten bezp. 10A jest na linii akumulator-przekażnik- sprzegło(to tak w skrócie pomijając staycyjke i pewnie coś jeszcze) Ja uczepilbym się tego sprzegła...
  9. ten bezp. to 10A w skrzynce obok akumulatora?? Czy jak przestawisz klimę w tryb "eco" i wlączysz dmuchawę to dzieje się to samo??
  10. Relay- to przekażnik, stycznik a nie zwarcie. Ty opcoma to wyrzuć....ten kod błędu dotyczy zupelnie czegos innego, a mianowicie P1350 Fuel Level Sensor B Intermittent/Bypass Line Monitor Zapłon P1350 Ign Ctrl Sys Zapłon P1350 Ignition Control System Zapłon Kolejna sprawa, podejrzewam, że ten opcom może powodować ten błąd u Ciebie. A Ty z autem masz wszystko okay.
  11. kolego, przod podlokietnika do gory nie wiele trzeba ok 1cm a pozniej do siebie(do przodu samochodu), z tylu podlokietnika sa takie dwa "zęby" wiec najpierw przód do góry a póżniej do siebie . No ja tego za Ciebie nie zrobie...proste jak budowa cepa. Jak juz sie z tym uporasz to daj znac.
  12. no ale to musisz go zdjac z tej podstawy. Czyli usuwasz te 2 srubki male po bokach i unosisz do gory przod a pozniej ciagniesz do siebie i wyjdzie....i dalej opisz mi jaki masz problem. Daj zdjecia jak chcesz.
  13. wolf80

    Vectra C padła elektryka pomocy

    na poczatek bezpieczniki...w komorze silnika, desce rozdzielczej i w bagazniku. Jaki jest poziom plynu hamulcowego??
  14. taki maly update... Wiec z racji ze auto nie jest mi pilnie potrzebne pompa bedzie dopiero w pon. lub wtorek. Chetnie naprawilbym dzisiaj ale ceny za czesci w sklepach...to porazka. Z ciekawosci probowalem zdemontowac stara i okazuje sie, ze odsuniecie pompy abs nie jest takie latwe i nie przynosi oczekiwanego efektu w postaci latwego dostepu do pompy sprzegla niestety trzeba zrzucic pompe abs. Wiec na dzisiaj zaprzestalem jakiej kolwiek pracy.
×