Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

wolf80

Forumowicz
  • Zawartość

    1 207
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

wolf80 wygrał w ostatnim dniu 10 Kwiecień 2015

wolf80 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

82 Excellent

O wolf80

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1980.07.22

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    NWW koło bydgoszczy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VC GTS 2004 1,9cdti 150KM(+wirus)

Kontakt

  • GG
    2684274

Ostatnio na profilu byli

1 535 wyświetleń profilu
  1. kolego, przod podlokietnika do gory nie wiele trzeba ok 1cm a pozniej do siebie(do przodu samochodu), z tylu podlokietnika sa takie dwa "zęby" wiec najpierw przód do góry a póżniej do siebie . No ja tego za Ciebie nie zrobie...proste jak budowa cepa. Jak juz sie z tym uporasz to daj znac.
  2. no ale to musisz go zdjac z tej podstawy. Czyli usuwasz te 2 srubki male po bokach i unosisz do gory przod a pozniej ciagniesz do siebie i wyjdzie....i dalej opisz mi jaki masz problem. Daj zdjecia jak chcesz.
  3. Vectra C padła elektryka pomocy

    na poczatek bezpieczniki...w komorze silnika, desce rozdzielczej i w bagazniku. Jaki jest poziom plynu hamulcowego??
  4. taki maly update... Wiec z racji ze auto nie jest mi pilnie potrzebne pompa bedzie dopiero w pon. lub wtorek. Chetnie naprawilbym dzisiaj ale ceny za czesci w sklepach...to porazka. Z ciekawosci probowalem zdemontowac stara i okazuje sie, ze odsuniecie pompy abs nie jest takie latwe i nie przynosi oczekiwanego efektu w postaci latwego dostepu do pompy sprzegla niestety trzeba zrzucic pompe abs. Wiec na dzisiaj zaprzestalem jakiej kolwiek pracy.
  5. :akurat mam doswiadczenie z laptopami....ale kiedys tez balem sie tego. A tak sie rozpedzilem, ze laptop wygladal jak na lini produkcyjnej ...w drobny mak. I dziala do teraz Odwagi....sam teraz mam misje z samochodem i narazie ciezko sobie to wyobrazam, ale albo dam rade albo nie
  6. koledzy, nie wierze ze nikt nie wie jak to zrobic ani z ktorej strony (dol czy gora) sie dobrac do tej pompy. Moze jakies male "step by step" od kogos kto to robil. Posze bo sprawa dosc pilna....
  7. koledzy...jak juz zobaczycie to na wlasne oczy, intuicyjnie "rozpykacie" na czesci 1wsze...
  8. jak juz\ macie podlokietnik na stole to na jednym z koncow tych prowadnic bedzie naklejone cos w rodzaju tasmy (takiej jaka mozecie znalezc na wiazkach elektrycznych w samochodzie) po przeciwnej stronie sa zatrzaski. Tam wsadzacie srubokret i delikatnie unosicie te prawadnice. Dla chcacych inaczej ..mozecie sie dobrac odklejajac te tasmy i tam tez sa te same zatrzaski. Tasmy mozecie nakleic przy montazu za pomoca goracego kleju bo na bank po ich odklejeniu juz sie trzymac nie beda. Reszte juz na pewno bedziecie wiedziec jak poskladac.
  9. Sprzęgło nie odbija lub sie zapada

    Panowie, mam zagwostkę. Otoż jakis tydzien temu pojechalme w dal, po ok. 25km pedal sprzegla zaczął odbijać jakby z opóżnieniem. Po kolejnych 30km zostal w podłodze, szybkie podciągniecie, przepompowanie i bylo okay przez kilka minut. Po powrocie do domu wziąłem się za odpowietrzanie, płyn jaki wyleciał z układu sprzęgła kolorem przypominał olej silnikowy diesla po duzym przebiegu- czarny. Udało sie odpowietrzyć, samochód stał cała noc do popoludnia dnia kolejnego i sprzegło zachowywało się tak jak powinno. Krótka bo ok. 35km droga bez problemu, samochód stał do dnia kolejnego i było dobrze. Wieczorem pojechalem i na ok. 50-55km podroży sytuacja zaczela sie powtarzać, a wiec pedal odbija z opoznieniem i bez pompowania co jakis czas, zostaje w podlodze nie rozlacza napedu. W drodze powrotnej co kilka minut pompowałem pedałem żeby miec możliwość operowania. Dzisiaj auto stało i pomimo podpompowania pedału po kilku minutach pedał po nacisnieciu zostaje na podłodze. Wycieków raczej brak bo poziom płynu trzyma się na tym samym poziomie, poza tym po takiej ilosci pompowań zbiorniczek bylby pusty gdyby gdzieś wyciekał plyn. Panowie...gdzie szukać problemu??? Jak poprawnie zdiagnozowac usterke??
  10. Sprzęgło nie odbija lub sie zapada

    ma ktos nr. czesci wysprzeglika dla skrzyni F40??
  11. Tak jak koledzy wyzej. Po jezdzie odkrec korek jesli "syknie" to ok. jak nie to korek do zmiany.
  12. zacisk hamulca tył!

    update... Wiec podejrzewalem przewod elastyczny. Skonczylo sie na dokladnym oczyszczeniu jarzma oraz wymienie tej sprezyny- drutu i wszytsko okay. Drugi zacisk zrobilem dzisiaj...w nie spelna 1.5 h z czysczeniem wszytskiego. Tlok w drugim dzialal i dawal sie nawet wkrecac z reki przy uzyciu narzedzia. Ale po odchyleniu gumki obraz nedzy i rozpaczy. Ten metal z ktorego wykonany jest tlok utlenil sie i byl zupelnie czarny. Cud, ze to wogole dzialalo.
  13. zacisk hamulca tył!

    tylko co jak nie pusci?? Moja teoria padnie...i zacisk znowu...tym razem w drobny mak.
  14. zacisk hamulca tył!

    slyszalem historie i parciejacej gumie zamykajacej "swiatlo" . I pompa przepchnie plyn, urzadzenie do cofania tloczkow przepchnie. Ale sam plyn nie da rady wrocic..
  15. zacisk hamulca tył!

    mowisz o tym elemencie na ktory wkrecony jest tloczek? pociagnalem go do gory majac zacik w imadle i cofnal sie. Chyba rozbiore go jeszcze raz i sprawdze co poszlo nie tak.... Zwroce uwage czy plyn hamulcowy bedzie lecial swobodnie z weza elastycz. Bo na ta chwile to moj glowny podejrzany...
×