Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Jastrzab

Forumowicz
  • Ilość treści

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Jastrzab

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1982.10.13

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Żerań
  • Zainteresowania
    (L)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B X18XE Koltec

Ostatnio na profilu byli

690 wyświetleń profilu
  1. Witam. Jak w temacie.Wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Głowica kupiona,sprawdzona,splanowana,rozrząd kompletny nowy.Po poskładaniu i przekręceniu kluczyka rozrusznik zacząl lekko świszczeć i miał spory problem z przekręceniem wału.Tak jakby był rozładowany aku. Ciężko ale odpalił.Po odpaleniu auta silnik chodzi idealnie,równo,wróciła mu moc.Obroty nie falują po prostu idealnie. Natomiast podczas odpalania rozrusznik ma tak ciężko że boję się żeby się nie spalił. Rozrusznik nie był wyjmowany bo nie było takiej potrzeby a wcześniej kręcił idealnie. Żadnych błędów nie wywala.Od czego by tu zacząć sprawdzanie?
  2. Dokladnie.U mnie jak alternator zaszwankował(wirnik) pojawiła się tzw.choinka na desce czyli abs,poducha,check itp. poza tym obrotomierz i prędkościomierz zwariował. PS:Po wymianie alternatora nie musiałem kasować błędów...Może to przypadek ale OP-COM nic nie pokazał.
  3. Ze swojego doświadczenia nie musi to być wcale regulator napięcia.One tak szybko wcale nie padają.W moim przypadku w dwóch alternatorach winowajcą był wirnik.Dojechałem jakoś do domu akumulator był tak gorący że mało nie eksplodował.Ładowanie było prawie 20 V.Raczej udaj się do specjalisty bo jak napisali koledzy czeka Cię wymiana podzespołow elektrycznych.
  4. Jastrzab

    Humor

    Lekcja w szkole muzycznej. - Dziś będziemy omawiać utwory Beethovena. Ale żeby było ciekawiej to jedno z was namaluje na tablicy obrazek, a reszta będzie zgadywać jaki to utwór Beethovena. Do tablicy podchodzi Marysia i rysuje wielki księżyc. Dzieci krzyczą: Wiemy, wiemy - to "Sonata księżycowa". - Brawo!! - mówi pani. Następnie do tablicy podchodzi Zosia i rysuje wielki pastorał. Dzieci krzyczą - wiemy, wiemy - to "Symfonia pastoralna". - Świetnie!! - mówi pani. Następnie do tablicy podchodzi Jasio i maluje wielkieeeeeeego penisa. W klasie cisza. Pani: Jasiu, co to ma znaczyć? Przecież to nie ma nic wspólnego z utworami Beethovena. Na to Jasio z pretensja w glosie: - "Dla Elizy"?!
  5. no wlasnie nie wiem czy mozna reka obrocic dokrecona rolke bez paska.nie chce nic sknocic stad to pytanie
  6. powiedzcie czy po zalozeniu nowej rolki dokreceniu sruby da sia obrocic reka bo jak dokrecilem to nie chce sie obracac.czy cos jest nie tak?
  7. Wracając do tematu.Odpowietrzyłem układ i nic.Do reduktora dochodzi ciepły płyn natomiast wychodzi zimny.Wiele prób i nic.Czy to może oznaczać koniec reduktora?Membrana czy coś innego?
  8. Koledzy mam pytanie.Jak macie podłącone węże wody z reduktora bo dzisiaj zaczął mi szarpać a po otwarciu maski reduktor i rozdzielacz był zaszroniony.Ostatnio troszkę grzebałem pod maską i możliwe że cos nie tak podłączyłem spowrotem.Poratujecie jakimś opisem lub schematem?W sensie gdzie u was idą węże wodne od reduktora.
  9. Witam wszystkich koltecowców.I u mnie sie pojawił problem.Mianowicie auto na biegu jałowym trzyma obroty rzędu 2000.Jak odpuszczam gaz to zachowuje się jakby miał tempomat (a nie ma) czyli nie hamuje silnikiem,Rozdzielacz wyczyszczyony.Krokowy podmieniony na nowy i nadal to samo.Dzieje się tak jak auto złapie już temperaturę.Jak jest zimny to schodzi do normalnych obrotów.Co tu jeszcze sprawdzić? PS:Wie ktoś gdzie można kuppić sam elektrozawór do naszej instalacji ten który jest przy reduktorze?
  10. Koledzy prosze o porade.Odłączyłem przewody wodne od reduktora VG-392.Prosze o schemat jak powinny być prawidłowo podłączone ponieważ teraz mam zamknięty obieg w redktorze i reduktor jest cały zimny.Proszę o jakiś schemat albo fotki.
  11. powiedz mi tylko czy to jest na zasadzie plug & play czy trzeba jakies przerobki robic,
  12. Słyszałem a raczej czytałem coś kiedyś o tym ale nie zagłębiałem się w szczegóły.Otwory pasują?I przede wszystkim co zyskam a co mogę stracić?
  13. No i rozebrałem.Byłem najpierw na kanale(dzięki Zubek za podpowiedź) ale wszystko zasłaniał rozrusznik.Wczoraj się zabrałem za to.Zdjąłem filtr powietrza,przepustnice,łapy od alternatora i listwę wtryskową.Dostałem się do kolektora ssącego.Odpiąlem przewody od gazu(KOLTEC) i zdjąłem kolektor.po rozpięciu wszystkich cybandów wyjąłem tą nieszczęsną magistralę.Okazało się to co podejrzewałem czyli pękła rurka plastikowa na poszyciu akurat w tym miejscu co zasłaniał ją rozrusznik od spodu.Walczyłem z tym prawie 4h ale jest na wierzchu.Szukam na allegro ale przy okazji podpytam forumowiczów i klubowiczów czy może ktoś się orientuje gdzie można ją w miarę szybko i sprawnie dostać(nie w ASO ).będę wdzięczny za podpowiedzi.nr katalogowy na niej:90 499719. Oczywiście sam szukam intensywnie ale może ktoś wie więcej w tym temacie i podpowie.Pozdrawiam. PS:Jak mam kolektor na wierzchu to warto coś z nim robić?Coś czytałem o czyszczeniu może coś ktoś podpowie. I druga sprawa jak go zdejmowałem to zobaczyłem luźny przewód od podciśnienia.Jest gdzieś może dostępny jakiś schemat albo rysunek podciścnień w X18XE?
  14. Podłącze się pod temat.Rano jak jechałem do pracy zobaczyłem że strasznię kopcę.Okazało się że to płyn leciał na gorący wydrch i się palił.Po dojechaniu na miejsce wlałem wody do zbiorniczka a po 3 sekundach cały wypłynął gdzieś spod spodu silnika.Podniosłem go na dwóch kobyłkach ale nie widze dokładnie skąd to leci.zawór trójdrożny i przewody nagrzewnicy suche.leci nawet po rozruszniku.czy pod spodem idą jeszcze jakieś przewody.do najbliższego kanału mam ok 5 km a w tym stanie auto nie dojedzie.Może jakieś podpowiedzi co by tu jeszcze sprawdzic?Przy chłodnicy i czujniku wentylatora suchutko.Leci gdzieś po środku silnika mniej więcej.Motor to X18XE.
×
×
  • Utwórz nowe...