Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bociekk

Forumowicz
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    gdynia

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    było VA C20NE, jest VB 2.0 DTI 16v

Ostatnio na profilu byli

334 wyświetleń profilu
  • luk

  1. Cześć - chciałbym zamówić zestaw hamulcowy na tył do VB 2.0 dti 2.0 '99 (poliftowa). Szukam jakiegoś kompromisu cena/jakość - niedługo wymieniam auto na nowsza astre i nie chcę za dużo inwestować :) proszę o jakąś propozycję i pozdrawiam Marcin 

  2. ednak za szybko się ucieszyłem. Palił bez problemu przez dwa dni. Dziś problem powrócił. Auto stało całą noc i cały dzień. Z trudem odpaliło, chwilę potelepało delikatnie i zgasło...Skoro wcześniej pomogło odpowietrzanie, to chyba znaczy, że znów się zapowietrzył układ?
  3. Viki pierwszy raz od paru dni odpaliła rano bez problemu! W moim przypadku pomogło odpowietrzenie i...doświadczenie użytkownika Zyga Dziękuję forumowiczom za rady!
  4. dziś jeszcze odłączyłem ten czujnik temp, o którym często tu czytałem. Kontrolka świec się zapaliła, niestety silnik nie odpalił. Także chyba udam się do kogoś celem odpowietrzenia. Możecie kogoś polecić w Gdyni?
  5. Witam serdecznie, czym więcej czytam na ten temat tym...większa się robi moja głowa od pomysłów, dlatego postanowiłem napisać post. Mój problem jest następujący: autko ma problem z odpalaniem na zimnym silniku (dziś w Gdyni temp wahała się w okolicach 6-10st). Kręcę, rozrusznik chodzi, zaczyna telepać silnikiem, zapala na kilka sekund, gaśnie, za mną biały dym. Kolejny raz-już w ogóle nie zapala. Zmuszony sytuacją spróbowałem odpalić "z górki"-poszło. Potem po zgaszeniu auto paliło pięknie za każdym razem. Aha-problem pojawił się po tym jak zostawiłem viki na noc pod sporą górką (silnikiem do góry) i rano po przekręceniu kluczyka zapaliła się rezerwa. Pod kompem wyszły błędy p1650 p1651 p0400, po skasowaniu nie wystąpiły ponownie...
  6. u mnie temperatura nie dochodzi nawet do 90st i juz sie włącza. Czy to normalne? (ok 85 st.)
  7. nieszczelność układu

    nie zdążyłem się jeszcze zająć uszczelnieniem tego wydechu bo pojawił się nowy problem. Auto przy próbie odpalenia na benzynie gaśnie od razu, a na gazie odpala i jeździ, ale obroty falują i czasem auto gaśnie(np. przy dojeździe do świateł). Normalnie zaczęło kaprysić to autko ;(
  8. nieszczelność układu

    tłumiki wymieniłem na nowe (i środkowy i końcowy). Jeszcze tylko kwestia przedmuchu na dwururce została. Zajmę się tym w tym tyg
  9. nieszczelność układu

    no to zajrzałem. Jest nieszczelność na dwururce (nie wiem jeszcze czy spawać-bo już była kiedyś w tym miejscu spawana-czy wymieniać). bynajmniej okazuje się, ze większym problemem są tłumiki. I środkowy i końcowy do wymiany ;/ bo lada moment ktoryś odleci sobie...
  10. no to mam nieszczelny układ wydechowy. dziś zauważyłem, że mniej więcej w połowie samochodu spod spodu ulatuje dym. Ciężko mi ocenić czy jest tam dziura, czy jakaś nieszczelność, więc jadę jutro na kanał. Powiedzcie mi przed wizytą w warsztacie-co mnie może czekać? Spawanie? Czy wymiana jakiejś części...?
  11. no to mam nieszczelny uklad wydechowy.Dopiero dziś zauważyłem, że mniej więcej w polowie samochodu spod spodu ulatuje dym. Cięzko mi ocenić czy jest tam dziura, czy jakaś nieszcelność więc jadę jutro na kanał. Powiedzcie mi przed wizytą w warsztacie co mnie może czekać? Spawanie? Czy wymiana jakiejś części...?
  12. no właśnie to było jedno z moich skojarzeń-prawa natury ale dziwi mnie to, że taki objaw nastąpił jakieś 3 tyg temu, a wcześniej nic takiego z pewnością nie odnotowałem! Dlatego zaciągam opinii u was.
  13. witam.Chciałbym zasięgnąć waszej porady.Znalazłem podobne tematy ale chyba nikt nie miła identycznej sytuacji. Od ok 3 tyg spod maski wydobywa się para. Gdy pierwszy raz to zobaczyłem to pomyślałem,że się coś pali...Gdy otwieram maskę, żeby zobaczyć skąd to leci to przestaje lecieć...Rzecz ma miejsce tylko, gdy pada deszcz(wystarczy ze kropi)! Gdy auto jedzie-nie widać tej pary.Jedynie jak stoję np na światłach czy w korku. Kolega stwierdził ze to normalne w taką pogodę, ale gdy zobaczył na własne oczy to zmienił zdanie bo sporo tego leci.Płynu chłodnicy nie ubywa, bo obserwowałem. oleju też. Wiatrak się włącza jak zawsze wcześniej.Temperatura silnika w normie.Co myślicie? dodam ze dzieje się tak zarówno na gazie jak i na benzynie.
×