Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

artszy

Forumowicz
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O artszy

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 6 Grudzień

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 2.2 DTI GTS
  1. Musisz zrobić prosty test. Przy wyłączonym silniku naciśnij pedał hamulca a następnie uruchom silnik. Jeśli po uruchomieniu pedał obniży się, to prawdopodobnie wspomaganie hamulców działa, a przyczyna usterki jest inna i nie ma nic wspólnego z wybuchem... Jeśli tak się stanie, to zrób kolejny test, polegający na wyłączeniu ABS (np. wyjmij bezpiecznik, odłącz któryś czujnik itp.). Wtedy rura i testuj siłę hamowania. Jeśli będzie ok, to na 99% masz uszkodzony jeden z pierścieni ABS. Najczęściej padają te z przodu, bo są bezpośrednio na powietrzu i narażone na korozję. Nawet małe pęknięcie powoduje spontaniczne załączanie ABS. Pomaga tylko wymiana na nowy (lub używany w dobrym stanie). Niestety masz małe szanse, aby zakupić je osobno. Występują w komplecie z przegubami zewnętrznymi... Powodzenia!
  2. No to ja mam jakiegoś dziwoląga MR'99, X20DTH, Euro3, skrzynia F23...
  3. Ja ma X20DTH i w briefie wpisane Euro 3... Poza tym X i Y to typ zastosowanego sterownika na pompie. Wizualnie X to jedna wtyczka a Y to dwie wtyczki, a diabeł tkwi w szczegółach.
  4. Baranek, to nie silnik jest dziwny tylko auto inne...
×