Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

artszy

Forumowicz
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About artszy

  • Rank
    Nowy
  • Birthday December 6

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 2.2 DTI GTS
  1. Musisz zrobić prosty test. Przy wyłączonym silniku naciśnij pedał hamulca a następnie uruchom silnik. Jeśli po uruchomieniu pedał obniży się, to prawdopodobnie wspomaganie hamulców działa, a przyczyna usterki jest inna i nie ma nic wspólnego z wybuchem... Jeśli tak się stanie, to zrób kolejny test, polegający na wyłączeniu ABS (np. wyjmij bezpiecznik, odłącz któryś czujnik itp.). Wtedy rura i testuj siłę hamowania. Jeśli będzie ok, to na 99% masz uszkodzony jeden z pierścieni ABS. Najczęściej padają te z przodu, bo są bezpośrednio na powietrzu i narażone na korozję. Nawet małe pęknięcie powoduje spontaniczne załączanie ABS. Pomaga tylko wymiana na nowy (lub używany w dobrym stanie). Niestety masz małe szanse, aby zakupić je osobno. Występują w komplecie z przegubami zewnętrznymi... Powodzenia!
  2. No to ja mam jakiegoś dziwoląga MR'99, X20DTH, Euro3, skrzynia F23...
  3. Ja ma X20DTH i w briefie wpisane Euro 3... Poza tym X i Y to typ zastosowanego sterownika na pompie. Wizualnie X to jedna wtyczka a Y to dwie wtyczki, a diabeł tkwi w szczegółach.
  4. Baranek, to nie silnik jest dziwny tylko auto inne...
×
×
  • Create New...