Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

husejn

Klubowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About husejn

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Nr klubowy
    503
  • Auto
    była VB C20XE, jest SIG Z20NET+
  • Oddział VKP
    Zachodniopomorski

Recent Profile Visitors

853 profile views
  1. witam jestem nowy , witam ponownie

    czy mogę zadać pytanko dot gtsa  ?

  2. Obrabia obrabia i końcówkę żeby za bogato nie było to Hapko zciągał gazu . Właśnie aktualizuje temat swojego Zygmunta z Hapkiem,łącznie ze zdjeciami z hamowni , bo mój komp opory stawiał Bartku nie bądź taki skromny Ty nie poprawiłeś programu tylko wszystko skrzętnie od podstaw wpisałeś i wystroiłes na zicher, a Hapko wystroił podczas powrotu gaz i wyszło mega super zajefajnie . To jak super auto jeździ po strojeniu Bartka mógł bym wypisywać godzinami . na pomarańczowych wtryskach BRC mam zrobione już przeszło 75 tyś. i biegają dalej ,czarny Genius max tylko na gwarancji poszedł do wymiany przed samej jej końcem, bo zaczynał delikatnie podciśnieniem puszczać gaz i dali mi jakiś mowszy typ srebrny tego reduktora . stabilny ciśnieniowo z obserwacji naszych i temperaturowo też jest
  3. Sig_Man Twoja wszechstronność jest niesamowita
  4. Nie no ja nie zakładałem, wolałem power cup własnej konstrukcji założyć
  5. Ja tam te z nhie narzekam przeżył ze mna juz duuuużo kilometrów i z gazownią od początku tylko jakoś już mi za mało mocy
  6. Dymek a Ty masz zamontowana u siebie chłodnicę oleju ???? bo własnie kombinuje z nią, bo latem olej za ciepły sie robi a szkoda mi silnik załatwić
  7. Dokładnie jest tak jak kolega mówi ja nie miałem więc nie podłączałem.Zresztą zdrowe C20XE oleju nie bierze,no chyba że katawany non stop bę dzie
  8. Powiem Ci, że jeżdże już z pół roku i żadnych problemów a uwierz mi lekko nie ma ze mną auto. Lasy zimą i latem i jakieś bezmyślne wyścigi od świateł do świateł i narazie jest oki . Pomysł zerżnęłem z angielskiego forum gdzie LET był zrobiony na przeszło 300 koni, więc jak tam to się sprawdza to u nas tym bardziej musi żałuje reszty zdjęć było krok po kroku jak śmy to robili ale niestety niezdążyłem zabrać na czas kompa z domu
  9. http://img607.imageshack.us/g/dsc03158j.jpg/ Sprawdźcie może bedzie dobrze Więcej mi zniknęło, niszcząca moc byłej kobiety zadziałała i poszło mi wiele zdjęć
  10. Siemka jak dam radę i ktoś mi podpowie jak sie zdjęcia wstawia to 2 znalazłem jak ze znajomkiem w babci żeśmy tłumik wychyleń silnika wyspawali to jest naprawdę proste podwarunkiem że masz ten sam model mocowania alternatora .
  11. tia i rób wszystko odrazu bo po Lublinie tylnia podpora ma juz dosyc a tłumik drgań silnika zrobiłęm jakieś 3miesiące temu i jest o wiele lepiej z nim.Babunia śmiga jak opętana,trochę brak momentu w codzienej jeżdzie na niskich obrotach ale za to na kresce daje radę.Przeszło 40.000km zrobiłem juz i jezdzi bez zastrzeżeń na gazowni oczywiście wtrysk założony AAAA jeśli chodzi o gazownie to w zalezności jakie masz wtryski i reduktor na 100% na większy trzeba zmienić mówie z doświadczenia miałem wcześniej skorpiona ST i sie sypnął po nie spełna roku teraz mam gurdnera na ponad 200 km i smiga bez problemów zima lato
  12. A ja tam wszsytkim polecam MOTUL, wieżcie lub nie ale naprawdę sychać i czuć różnice w pracy silnika na tym oleju
  13. Co prawda ja mam 2.0 ale żadnych innych jak NGK nie stosuje. Robiłem testy na boschu czarne i zielone , polska iskra , valeo szajs
  14. Moja babcia jest z 96 roku i rudy jej tez nie oszczędził najgorsze jest to że rdzewieją drzwi lewe tylnie i przy rynnach od relingów czuje że niezłe dzwony wżyciu przeżyć musiała
  15. Ja kupiłem jeden z tańszych aczkolwiek kompletny ternostat z obudową ponad rok temu viki trzyma temeraturkę koło 90stopni i bardzo szybko do niej dochodzi
×
×
  • Create New...