Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

OMG

Forumowicz
  • Ilość treści

    950
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

OMG wygrał w ostatnim dniu 12 Luty 2011

OMG ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

29 Best

O OMG

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1976.11.26

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Komputery i Vectra no i jeszcze akwarystyka

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B Kombi 1.6 16v LPG
  1. Opcja sonda lambda włączona i potem są do wyboru ustawienia dla sondy ma być włączona czy nie? Pytam bo nie miałem tej opcji zaznaczonej.Sonda chyba jest podłączona bo po zaznaczeniu tej opcji pojawiła mi się jakaś wartość i widać było w okienku ten zielony kwadrat po środku uboga-bogata (wiecie o co chodzi?) I teraz nie wiem czy to aktywować i jaki zakres dla sondy ustawić. Potrzebne to jest do prawidłowej pracy na LPG?
  2. Mi Valtek wytrzymał może 15-20tyś km i zdechł.Tzn szarpał,przerywał nie dało się tego wyregulować. Mam regfast i jest bajka. Valtek zamienisz na regfast bez problemu plug&play. Spalanie mam w trasie w granicach 8l z klimatyzacją.
  3. GZW tuning i Odbudowa.Poczytaj o nich na LPG Forum.Chyba to firma człowieka o imieniu Sebastian. I chyba ma bana na to forum.Nie chcę tu nic pisać wszystko jest na tym forum. 2800zł to trochę nie za dużo? Ja mam. KME Diego G3 Regfast Silver Butla w kole I wszystko ładnie śmiga.Cena tych klamotów to może teraz ze 2100 zł z montażem. Pytaj czy sciągną kolektor. Kiedyś miałem wtryski Valtek i nie było za dobrze-nie daj sobie tego wcisnąć.
  4. Mam 20l takiego oleju\płynu. Niby spełnia normy.Muszę dolać trochę do zbiorniczka .Nadaje się? shell spirax s4 atf hdx http://www.fhprogress.pl/sklep/shell-produkty-dla-transportu/shell-spirax-s4-atf-hdx-20l.html
  5. Na skrzyni biegów jest odpowietrznik jak w hamulcach.Zasada odpowietrzania taka sama.
  6. OMG

    Boje się montażu LPG

    To się zgadza.Można nawet raz w roku zmienić silnik i tak się to opłaci.
  7. OMG

    Boje się montażu LPG

    Nic się nie bój.Dobre graty i dobry majster to podstawa. Podaj może komplet gratow,które masz mieć zamontowane.
  8. Różnic w spalaniu między tymi silnikami wielkich nie będzie. Ja mam 1.6 ogólnie szału nie ma co do mocy ale mi to starcza.Teraz bym kupił 2.0.Ale w 1.6 nic mi się nie rozleciało ani skrzynia ani kolektor ani nie zardzewiał. Znajdz sobie obojętnie jakie auto byleby miało zdrowy silnik do zagazowania.I znajdz dobrego majstra z dobrze dobranymi klamotami i o nic się nie będziesz martwił.
  9. Panowie chyba mi zdechł ten termistor.Po odpaleniu auta mam temperaturę gazu ok 52 stopnie.Temperatura reduktora leci do góry a gazu stoi.Po osiągnięciu przez reduktor temperatury ok 60 stopni temperatura gazu ma może ok 56-58 stopni. Temperatura gazu po odpaleniu silnika chyba nie powinna być ponad 50 stopni? Czy to wynika ze specyfikacji termistora? Mam więcej tych termistorów więc założyć to jest moment ale wolę spytać.
  10. Korekty wyzerowane. Po tym zabiegu zebrałem mapy od nowa.Wszystko ładnie się pokryło. Nie mam już problemu z przymuleniem po przełączeniu.Jak na razie wystarczyło podnieść temperaturę przełączenia na 30* i jest git. Można by się pobawić ustawieniami i zejść z temperaturą niżej ale przy takiej pogodzie jak teraz przełączy się i tak prawie od razu. Z czasem to sobie dopracuję ale na razie wrażenia z jazdy bardzo pozytywne.
  11. Poduszkę pod silnikiem sprawdziłeś?
  12. A ja kiedyś też myślałem jak Śliwa.Ale mi przeszło. Lepiej zrobić 100km za dwadzieścia parę złotych niż za pięćdziesiąt parę. Sekwencja jest bardzo prosta w montażu i ustawieniach. Jak to zrobi kumaty koleś to tylko się cieszyć. Jak nie to nawet sam jesteś sobie w stanie sam pomóc jak masz podstawowe zdolności manualne i umiesz czytać ze zrozumieniem instrukcje.
  13. Jesteś pewna na 100% ze to popychacze? Mi klekotał tak kiedy miałem wywaloną uszczelkę między tłumikiem a kolektorem.
  14. Witam. Na forum jest to temat rzeka. http://forum.vectrak...zynia+regulacja http://forum.vectrak...ic=3217&hl=smar http://forum.vectrak...87 http://forum.vectrak...topic=29366&hl=
×
×
  • Utwórz nowe...