Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Marek J

Forumowicz
  • Content Count

    374
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Marek J last won the day on December 25 2009

Marek J had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About Marek J

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/01/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    zachodniopomorskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Opel Vectra A

Recent Profile Visitors

1671 profile views

Single Status Update

See all updates by Marek J

  1. Hej!

    Marku, składać będę sobie w garażu mocne C20NE:

    blok z C18NZ rozwiercony pod tłoki z X20SE, wał po szlifie, nowe panewki, nowe pierścienie, uszczelki itp itd. Wałek 16SH nominał, nigdy nie jeżdżony (wyprzedaż z jakichś magazynów GM). Komputer to SEH, Motronic ML4.1 z przełącznikiem na przepustnicy. Generalnie z uwagi na miejsce pod maską kolektor dolotowy ma zostać seryjny. Głowica też tylko po lekkim poprawieniu kanałów. Wydech docelowo przespawana flansza do 4-2-1 z C20XE.

    Pytanie do Ciebie - co można zrobić składając taki silnik żeby było lepiej, a nie gorzej? ;)

    Docelowo dostrojone ma to być na DET3, ale to późniejszy etap bo i tak worek miedzi już poszedł a silnik się dopiero składa... Przy DET3 wypadnie przepływomierz bo będzie konwersja MAP->MAF. Ewentualnie jak silnik będzie w aucie będą eksperymenty z kompem z C16SE z MAP-em i DIS-em (wałek w C16SE kąty ma bardzo podobne już do tego z 16SH). Chętnie nabyłbym wałek od 20SEH, ale nie ma skąd wziąć... :(

    Z góry dzięki za wszystkie sugestie! Dodam że silnik będzie spięty z długą skrzynią i nie będzie służył do palenia gumy. Ma ciągnąć ciężkie auto generując moment tak, żeby przy zmianie biegów przy 3,5-4tys/min i spadku do 2,2-2,5tys/obr wciąż było jakieś 80-90% momentu maks.

     

    Pozdrawiam,

    Janusz

×
×
  • Create New...
UP