Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Marek J

Forumowicz
  • Zawartość

    368
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Marek J wygrał w ostatnim dniu 25 Grudzień 2009

Marek J ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Neutral

O Marek J

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1978.02.01

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    zachodniopomorskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Opel Vectra A

Ostatnio na profilu byli

1 257 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Marek J

  1. Hej!

    Marku, składać będę sobie w garażu mocne C20NE:

    blok z C18NZ rozwiercony pod tłoki z X20SE, wał po szlifie, nowe panewki, nowe pierścienie, uszczelki itp itd. Wałek 16SH nominał, nigdy nie jeżdżony (wyprzedaż z jakichś magazynów GM). Komputer to SEH, Motronic ML4.1 z przełącznikiem na przepustnicy. Generalnie z uwagi na miejsce pod maską kolektor dolotowy ma zostać seryjny. Głowica też tylko po lekkim poprawieniu kanałów. Wydech docelowo przespawana flansza do 4-2-1 z C20XE.

    Pytanie do Ciebie - co można zrobić składając taki silnik żeby było lepiej, a nie gorzej? ;)

    Docelowo dostrojone ma to być na DET3, ale to późniejszy etap bo i tak worek miedzi już poszedł a silnik się dopiero składa... Przy DET3 wypadnie przepływomierz bo będzie konwersja MAP->MAF. Ewentualnie jak silnik będzie w aucie będą eksperymenty z kompem z C16SE z MAP-em i DIS-em (wałek w C16SE kąty ma bardzo podobne już do tego z 16SH). Chętnie nabyłbym wałek od 20SEH, ale nie ma skąd wziąć... :(

    Z góry dzięki za wszystkie sugestie! Dodam że silnik będzie spięty z długą skrzynią i nie będzie służył do palenia gumy. Ma ciągnąć ciężkie auto generując moment tak, żeby przy zmianie biegów przy 3,5-4tys/min i spadku do 2,2-2,5tys/obr wciąż było jakieś 80-90% momentu maks.

     

    Pozdrawiam,

    Janusz

×