Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sahhar

Forumowicz
  • Zawartość

    304
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O sahhar

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1985.03.09

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    ZK
  • Zainteresowania
    piękne samochody i szybkie kobiety

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VA2000 C20XE, VB Y22DTR

Ostatnio na profilu byli

3 694 wyświetleń profilu
  1. sahhar

    Dziwny problem z silnikiem 2.2 DTI

    Jak masz strzelony czujnik obortów wału, to sie nie dziw, że silnik nierówno chodzi. Wymień i po temacie.
  2. sahhar

    Co to moze byc

    Mam u siebie cos podobnego. Po nocy lub po pracy silnik odpala od kopniecia, ale przez pierwsze dwie sekundy chodzi nierowno. Pozniej jest juz cacy. Jak zagrzeje swiece dwa razy to tak nie robil lub robi mniej, ale tez nie jest to regula. Jest to jedyna denerwujaca przypadlosc mojego diesla. Fajnie by bylo znalezc rozwiazanie. Wiem na pewno że nie jest to wina wtrysków, bo sobie zregenerowałem. Swiece mam roczne, choć pamiętam, że jak je wymieniałem rok temu to ten objaw nikl, ale nie dam sobie reki uciac ze tak bylo.
  3. sahhar

    TYLKO DOBRA MUZA DO TWOJEJ VIKI ;)

    Ubóstwiam od samego początku
  4. lans to religia i styl

  5. Osobiście nie wyobrażam sobie jechać na hamownię bez nowych filtrów BTW. W pracy widuje filty powietrza po ok. 20 tyś. km. Wyglądają jakby coś je wszamało i zwymiotowało po tym przebiegu. Najlepsze, że producent przewiduje ich wymianę co III przegląd lub co 60 tyś. km. Masakra!
  6. sahhar

    Trzęsie całym autem

    Kolega ma na myśli tuleje metalowo-gumowe w sankach silnika, te przez które mocowane są sanki do karoserii. Jest ich 6.
  7. sahhar

    Blad P1125

    Chyba w ogóle nie użyłeś szukajki... P1125 to błąd ciśnienia ładowania. Zwróc uwagę na czujnik w dolocie i elektrozawór sterujący turbiną.
  8. Jak w temacie. Mam zdjęty dolot w swoim dieslu. Czy zaślepienie EGRa nie spowoduje błędu P0400? Przy tym mam na myśli zaślepienie światła otworu doprowadzającego spaliny do kolektora, czyli pod EGRem, a nie zaślepienie wężyka doprowadzającego podciśnienie przed EGRem. Proszę mądre głowy o opinie EDIT: Dodam jeszcze, że nie mam i nie miałem problemu z EGR ani P0400. Chciałbym go zaślepić, żeby silnik dostawał tylko czyste powietrze, i nie wiem czy nie będzie przez to P0400.
  9. Opel Vectra B kombi Y22DTR+
  10. Na pytanie o ecodriving, to hapko mnie uprzedził ale olej w automacie wymianiełbym częściej niż co 120tkm jeśli zależy Ci na jej dobrej kondycji, bo koszt niewielki..
  11. Zanim pojedziesz czujnik cisnienia w kolektorze mozesz sam wyczyscić, moze akurat trafisz w przyczyne i bedzie po problemie.
  12. Ja też tak sądzę ale wróżek u nas niet :]
  13. Proponowałbym zmianie stacji na początek...
×