Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Content Count

    10164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    69

cichy117 last won the day on April 4

cichy117 had the most liked content!

Community Reputation

342 Briliant

1 Follower

About cichy117

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Recent Profile Visitors

3275 profile views
  1. Miałem tak jak w innym samochodzie założyłem regulator napięcia, jakiś lipny zamiennik. Ładowanie dobre, brak poboru prądu, a po 3 dniach nie odpalał. Po 4 już nawet kontrolek nie było.
  2. Po pierwsze: Jeśli to ten super mechanik powiedział żeby podmienić cewkę to więcej do niego nie jeździj. Po drugie, wtryskiwacze cały czas dostają + a sterowane są masą. Jeśli brak plusa na 1 cylindrze to ewidentnie wina wiązki bo wszystkie wtryski są zasilane z tego samego przewodu. Zakładam że mierzyłeś zasilanie wtrysku względem masy samochodu.
  3. Wygląda jakby jakimś cudem dalej było coś zapowietrzone. Co do ABS to sprawdź wiązkę. Miałem przypadek że uwalony był kabel ok. 0.5m od wtyczki
  4. Nie tylko medy. Dragony czy Hany też potrafią, nie wspominając już sławnych waldemarów. Czasem też w dobrych wtryskach może się trafić felerny egzemplarz
  5. A skąd wiesz że korekty są na plusie jeśli nie możesz ich odczytać? Opcom to dedykowany interfejs. Elm to uniwersalny. Bez sensu pisać co do czego jest bo to już setki razy przewijało się przez forum. Ja też w vb x25xe mogłem tylko czytać błędy tymi programami które próbujesz użyć
  6. W z22se można spróbować elm'em. Opcom 08 2010 musi też działać tylko nie pokaże korekt długoterminowych
  7. Będzie działać ale jest trochę grzebania. Najłatwiej będzie kupić centralkę z pilotami wyjętą z takiej Vectry. Zakładasz zamiast swojej i gotowe
  8. Nie bardzo wiem nad czym się zastanawiać. Przed montażem było dobrze, zepsuło się po. Chyba kasę wzięli za to żeby było dobrze
  9. Bez zmian. Pozostaje więc pytanie, co popsuli gazownicy.
  10. Nic się nie stanie. Co do p0304 to wygląda na cewkę, jeśli szarpie pod obciążeniem przy niskich obrotach
  11. I po co wymieniać w ciemno? Jakie są korekty długoterminowe?
×
×
  • Create New...