Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Content Count

    10910
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    85

cichy117 last won the day on February 26

cichy117 had the most liked content!

Community Reputation

413 Briliant

1 Follower

About cichy117

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Recent Profile Visitors

3885 profile views
  1. Można zmienić opcomem, programatorem, albo przelutować pamięć ze starego licznika
  2. Obrotomierz nie oszukuje o 600 obrotów tylko o 1/3. Znajdź opcoma, podłącz do samochodu stary licznik, zgraj z niego eeprom, potem włóż nowy licznik i wygraj eeprom. Przebieg zapisze się ze starego licznika, a obrotomierz zacznie działać prawidłowo W sprawie opcoma napisz w oddziale mazowieckim
  3. W niemodowanym potrafi jeździć. Byle jak, ale jeździ
  4. Jeszcze raz napiszę. W żadnej vb przebieg nie zapisywał się w żadnym komputerze. Tylko to co na liczniku. Niestety licznik od 2.2 nie będzie od tak działał poprawnie bo będzie oszukiwał obrotomierz. Masz dostęp do opcoma?
  5. Świece kiedy były zmienianie? Szukaj po katalogach do swojego silnika, ale z przerwą 0.9mm bo np. NGK ma świece 1.1mm. Miałem z nimi problem bo po 5kkm zaczęły wypadać zapłony. Po NGK miałem beru i było ok. Teraz jeżdżę na Denso i też nie widzę problemów. Cewka Delphi z tego co wiem szła na pierwszy montaż, ale jeśli dawno nie wymieniałeś świec to cewkę narazie zostaw
  6. To i odkopał... Co to jest ten czujnik ssania bo pierwszy raz czytam takie cuda.
  7. We wszystkich vb przebieg zapisany jest w liczniku. Na szczęście bardzo łatwo go zmienić na prawidłowy
  8. Załóż tylko nowy oring. Bez sensu grzebać się z wymianą wężyka
  9. Jeśli nie spuścisz to będzie się lało. Wężyka nie musisz wymieniać. Pewnie padł ci oring na króćcu
  10. DMC przyczepy zależy od masy samochodu, nie od mocy silnika
  11. Uważasz że dmc zależy od pojemności silnika? Muszę cię zmartwić, ale nie
  12. Przy pomiarze jest zupełnie inny dźwięk kręcenia, więc być może to tylko wrażenie
  13. Jeśli nie mocowany, nie ma sensu lać. Jeśli było grzebane w mapach zapłonu i używacie benzyny do pałowania, to tak, bo zapłon będzie lekko wcześniejszy co zwiększy moc
  14. Nic się nie stanie. Przy zbyt niskiej kompresji może być problem z odpalaniem i mocą. Jeśli tu jest ok to problem może leżeć w pomiarze
×
×
  • Create New...