Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cichy117

Forumowicz
  • Zawartość

    9 589
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    61

cichy117 wygrał w ostatnim dniu 16 Wrzesień

cichy117 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

308 Briliant

1 obserwujący

O cichy117

  • Ranga
    Vectromaniak
  • Urodziny 1985.05.27

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Ostatnio na profilu byli

2 946 wyświetleń profilu
  1. cichy117

    Wypadanie zapłonu Z18XE

    Cretux miał raczej na myśli wtryski. Rzeczywiście obroty są zdecydowanie za małe. Nawet vałki mają ok. 650
  2. cichy117

    Światla dzienne -aktywacja

    Przecież ja pisałem o tym że do uec można dostać się bez pinu a rec to wymaga, a nie to że da się aktywować halogeny
  3. cichy117

    Vectra c 3.2 V6

    Jeśli poruszyłeś już temat AT i saaba to mnie zastanawia czy dałoby radę zrobić z20net w automacie. W saabie takie zestawienie występuje.
  4. cichy117

    kontrola trakcji

    Załóż żarówkę. Tc działa wtedy kiedy nie wciśniesz przycisku. Po wciśnięciu wyłączasz go i powinna wtedy mrugać kontrolka
  5. cichy117

    Vectra 3.2 jakie wtryskiwacze i reduktor

    Jakoś ostatnio zamotany jestem. Nie ważne To jeden z klonów barracudo, hano i keihino-podobnych.
  6. cichy117

    Immobilajzer?

    Musisz zobaczyć dokąd idą przewody
  7. cichy117

    Wypadanie zapłonu Z18XE

    Mówiłem żeby zacząć od wtrysków. Na drugi raz polecam jednak zamianę miejscami bo przyczyna może być w innym miejscu. Niemożliwe żebyś miał 550 obrotów. Podepnij kompa i zobacz jakie obroty widzi sterownik. Prędzej masz coś grzebane w liczniku
  8. cichy117

    Vectra 3.2 jakie wtryskiwacze i reduktor

    Coś mi się pomieszało
  9. cichy117

    Wypadanie zapłonu Z18XE

    Może wykazać zapłon, choć miałem w vb 2- elektrodowe i było ok
  10. cichy117

    Vectra 3.2 jakie wtryskiwacze i reduktor

    Cretux jeździ na herculesach. Możesz zastanowić się nad barracudą. Skąd wiadomo że reduktor popsuty?
  11. Jak czytasz elm'em to może nic nie pokazać
  12. cichy117

    Nie widzi czasu wtrysku

    Mowa o pracy na benzynie? Wymiana cewki na jaką.
  13. cichy117

    VC Z32SE wolno schodzi z obrotów

    Nigdy nie wypalisz do końca, chyba że po takim zabiegu przejedziesz przynajmniej 1 dzień na benzynie. Lepiej jest odkręcić wąż zasilający wtryski i spuścić cały gaz
  14. cichy117

    VC Z32SE wolno schodzi z obrotów

    Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że jednak wtryski albo reduktor puszczają gaz i chwilowe otwarcie przepustnicy pozwala "przewietrzyć" kolektor. W jaki sposób sprawdzałeś szczelność? Zajrzyj do przepustnicy. Może trzeba przeczyścić
  15. cichy117

    Nie widzi czasu wtrysku

    Jeśli nie cewka to sterownik. Pojeździj na benzynie i zobacz czy nie zaczynają się dziać takie cuda po rozgrzaniu.
×