Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Content Count

    11446
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    110

cichy117 last won the day on May 5

cichy117 had the most liked content!

Community Reputation

492 Briliant

2 Followers

About cichy117

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Recent Profile Visitors

4615 profile views
  1. To tak nie powinno być. Może masz uszkodzony wężyk między deklem a pompą
  2. Tam masz zaworek taki sam jak wentylek w kole. Spróbuj najpierw poruszać. Może się ułoży
  3. Ten zegar dobrze pokazuje? Może sprawdź na innym. Pomiar na odpalonym czy zgaszonym?
  4. To nie w nakrętce jest problem tylko w zaworku. Nakrętka to tylko zabezpieczenie żeby nie zabrudził się zaworek. Spróbuj nim poruszać. Może pomoże, jeśli nie to pewnie wymiana
  5. Nie pompa a regulator odpowiada za ciśnienie. Albo ten jest trefny albo podciśnienie nie jest do niego prawidłowo podłączone, ale z drugiej strony wtedy ciśnienie nie rosło by po pregazowaniu
  6. Ale gdzie jest problem? To są normalne temperatury pracy.
  7. Po jeździe na benzynie też korekty tak stały? Coś chyba za wysokie te ciśnienie paliwa
  8. Jak masz kilometr węża to nie dziwne że temperatura tak się zachowuje
  9. To nawet się nie zastanawiaj. Regeneracja albo wymiana reduktora. Trzeba było na początku napisać że instalacja ma już słuszny przebieg
  10. Gaz "zimowy" ma trochę inny skład przez co trudniej odparowuje. Wiosną problem znika ale jesienią znów się pojawi. Podejrzewam że też nie tak do końca znika bo spadki dalej napewno masz duże, tyle że nie na tyle aby sterownik zrzucał na benzynę. Niestety pora roku nie naprawia instalacji
  11. Matosław ma rację. Amortyzator nie ma wpływu na wysokość. Możesz go ustawić na dowolną wysokość ręką. Jego funkcją nie jest utrzymywanie wysokości
  12. To nie kwestia jakości bo nawet byle co powinno się połączyć aby nie było uszkodzone. Problem jest w innym miejscu
  13. Jaki masz sterownik LPG? Niektóre blokują odczyt pbd, ale można to obejść. Ten dźwięk to praca przepustnicy
  14. A taki mały szczegół. O jaki silnik chodzi? Jeśli to z18xer to raczej będzie problem w chłodniczce, tylko gdzie sprzedają komplety za 100zl jeśli same uszczelki kosztują ponad 200?
×
×
  • Create New...
UP