Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Content Count

    10502
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    77

cichy117 last won the day on August 30

cichy117 had the most liked content!

Community Reputation

374 Briliant

1 Follower

About cichy117

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Recent Profile Visitors

3502 profile views
  1. Teraz napisałeś precyzyjnie o które wskazanie chodzi. Skąd biorą się takie wyniki, już napisałem wyżej
  2. Spokojnie możesz zrobić 0.8
  3. Ustalmy jedno. Czy chodzi o spalanie chwilowe czy średnie? Jeśli o chwilowe to oczywiście na postoju pokazuje l/h a nie l/100km. Jeśli chodzi o spalanie średnie to zawsze będzie w l/100km. Jeśli odpinałeś akumulator to komputer się zresetował i liczy spalone paliwo i przebyte km od momentu podłączenia akumulatora. Stojąc na światłach paliwo jest zużywane, a km nie rosną, więc średnie spalanie wzrasta, a że kilometrów od skasowania jest mało to nawet chwilowy postój wpływa na średnie spalanie. Żaden tech ani inne cuda nie są tu potrzebne. To zwykła matematyka
  4. Masz świece z przerwą 1.1mm. Będzie na nich szarpać. Spróbuj zmniejszyć przerwę na 0.9 lub 0.8
  5. Patrzysz na podciśnienie z wyłączoną klimą?
  6. Poszukaj na szrocie. Może się zgodzą
  7. Podmiana cewki albo przejażdżka na benzynie ok. 100km. Popatrz wtedy czy się poprawiło
  8. Korekty na plus znaczą że silnik wydłuża czasy wtrysków w stosunku do bazowej mapy, przez co teoretycznie dolewa więcej paliwa. Powodem może być np. niskie ciśnienie paliwa albo lewe powietrze
  9. cichy117

    2.8 V6 na LPG

    Tak. To dupochron dla gazowników którzy nie potrafią stroić instalacji
  10. Nie dziwne tylko za wysokie. Pojeździj na benzynie i jeśli wrócą w okolice 0 to gaz do regulacji
  11. Licznik i tak będzie zawyżał względem faktycznej prędkości. Z reguły przy oryginalnych rozmiarach oszukuje ok 5%
  12. Przebieg nie będzie się różnił.
×
×
  • Create New...