Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Content Count

    11325
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    106

cichy117 last won the day on February 22

cichy117 had the most liked content!

Community Reputation

478 Briliant

2 Followers

About cichy117

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Recent Profile Visitors

4501 profile views
  1. U mnie oberwała się końcówka wałka przegubu wewnętrznego (idealnie w rowku na pierścień zabezpieczający) i zrobiło to samo, z tym że kilometr wcześniej niezabezpieczona półośka wypadła z mechanizmu różnicowego. U ciebie może być to samo, tylko na przykład z prawą półośką. Ona nie wyskoczy.
  2. Oleju nie jest się tak łatwo pozbyć. Nie ma tu znaczenia czy dostawał się długo do układu
  3. Delphim pewnie ogarnie poduszki. Wystwietlacza nie, tylko opcom albo tech (taki prawdziwy). Ile razy można pisać że takim opel techem nic nie zrobisz?
  4. Ten tech co masz obsługuje co najwyżej Vectrę b czy omegę. Pod Elma możesz pobrać jakiś program, ale odczytasz tylko silnik i też niekoniecznie wszystko
  5. Nie ma takiego i nie będzie. To nie jest ten tech co w serwisie. Tym w VC nie zrobisz nic. Kabelek też raczej się do niczego nie nadaje
  6. Czy to benzyna czy LPG to nie ma różnicy. Jak się dobrze zajara to i tak nie będzie co ratować. Graty do gazu może i dobre, tylko zostaje kwestia montażu i strojenia. Na same korekty w tym silniku to za mało bo znaczną część pracuje w pętli otwartej. W praktyce to oznacza że strojenie na korekty to być może połowa strojenia.
  7. Szarpanie występuje na benzynie, gazie, na niższych obrotach czy na wyższych?
  8. Niech on naprawi co popsuł a nie kombinuje z zakładaniem zaworków. Często lubi pęknąć wężyk od pompy do dekla i też będzie taki efekt. Jeśli jest mała nieszczelność to samochód będzie jeździł normalnie, ale po postoju paliwo spłynie i zanim napompuje znów, trzeba trochę pokręcić
  9. Coś poszło nie tak przy montażu i paliwo się cofa
  10. Jeśli mieszał się płyn z olejem to pewnie chłodniczka pęknięta
  11. Ja wymieniałem uszczelki 3 albo 4 lata temu i nic się nie dzieje
  12. Zacznij od przejażdżki 2-3 dni na benzynie. Napisz czy są jakieś zmiany
  13. Przepatrz jeszcze korekty. Zobacz czy długie na postoją są bliskie 0 oraz czy krótkie w czasie jazdy układają się podobnie na benzynie i gazie
  14. Coś mi się wydaje że ta pęknięta rura to nie jedyna dziura w dolocie, chyba że przepływka uwalona. Coś wysokie podciśnienie w kolektorze. Zobacz czy na wyższych obrotach korekty przypadkiem nie idą w dół.
×
×
  • Create New...
UP