Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cichy117

Forumowicz
  • Zawartość

    9 267
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    59

cichy117 wygrał w ostatnim dniu 23 Czerwiec

cichy117 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

297 Briliant

1 obserwujący

O cichy117

  • Ranga
    Vectromaniak
  • Urodziny 1985.05.27

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Ostatnio na profilu byli

2 676 wyświetleń profilu
  1. cichy117

    PROBLEM! Gaśnie licznik podczas jazdy

    Podpowiadajcie, a kolega niech dalej jeździ i kombinuje dopóki skok napięcia czegoś mu nie spali
  2. Może być coś z abs ale na pewno nie jego test
  3. Na szybko możesz wyjąć bezpiecznik abs i zobaczyć czy problem dalej będzie występował.
  4. cichy117

    Światła do jazdy dziennej

    Philips daylight 9- nawiercasz po 3 małe otwory w dnie kratki halogenu. Druga opcja to przeciwmgielne z dziennymi. Legalne, ale drogie
  5. Która korekta? STFT czy LTFT? przepustnica ma czujnik położenia. Stąd sterownik wie w jakiej jest pozycji
  6. Bo to nie jest normalne. Abs w ten sposób się nie testuje
  7. W tym silniku nie ma krokowca. Zaczął bym od sprawdzenia poprawności regulacji lpg. Najlepiej odczytać korekty paliwowe elm'em. Ostatecznie pojeździć kilka dni na benzynie i jeśli się poprawi jechać na regulację instalacji (na benzynie), tylko do gazownika a nie kowala. Następne w kolejności to sprawdzenie luzu zaworowego. P0170 to ewidentny objaw źle wyregulowanej instalacji
  8. Błędy to tylko część diagnostyki. Zostaje jeszcze podgląd parametrów, który sporo może powiedzieć. Odczyt sonda, przepływki, korekt paliwowych itd.
  9. Z katalizatorem jest raczej odwrotnie. Im mniejsze obroty tym mnie spalin, które łatwiej mogą przelecieć.
  10. cichy117

    PROBLEM! Gaśnie licznik podczas jazdy

    Zmierz napięcie ładowania w chwili występowania problemu.
  11. cichy117

    Reflektor

    Szukałbym problemu w module uec. Nie jest to normalne zachowanie, nawet przy jakimś zwarciu. Spróbuj na początek odpiąc akumulator
  12. cichy117

    uszczelniacz wału korbowego

    Osłona przegubu cała? Może to smar.
  13. cichy117

    vectra b a viki c

    Jasne, wszystko jest do zrobienia. Trzeba tylko na początek ogarnąć czym się różni vb od vc. Jeśli już nawet dopasujesz mechanicznie układ napędowy (zawieszenie silnika i półosie) to trzeba jeszcze ten silnik jakoś wysterować. Vc ma sieć can, której nie ma vb, więc elektrycznie nic do siebie nie będzie pasować.
  14. cichy117

    Prawe długie nie działa, mniejsze napięcie

    Dasz radę. Najwyżej wyjmiesz obudowę filtra. Jeśli tam będzie tak samo to pewnie zgnił przewód
×