Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Content Count

    10355
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    76

cichy117 last won the day on May 18

cichy117 had the most liked content!

Community Reputation

368 Briliant

1 Follower

About cichy117

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Recent Profile Visitors

3346 profile views
  1. Można. Elm ich nie widzi ale wymrugać się da
  2. Gazownicy nie są od tego żeby rozumieć (większość). Mają wrzucić instalację, zgolić kasę i wypchać samochód za bramę
  3. Sprawdzisz, sprawdzisz... P0012 to problem z rozrządem albo kołami rozrządu
  4. Najszybciej będzie jeśli podjedziesz do kogoś kumatego, albo nawet sam kupisz kabelek i zobaczysz co tam jest nagrzebane
  5. Samo się nie zapowietrzyło. Zobacz czy nie masz wycieki między skrzynia a silnikiem. Jeśli nie to pompka. Jeśli jest (płyn hamulcowy) to wysorzęglik. Jeśli przejechałeś 100km to raczej nie jego wina, chociaż jeś umiał popsuć klimę przy tej robocie to mógł też uszkodzić np. przewód od pompki do skrzyni
  6. Problem w tym że u ciebie nic nie puściło tylko wypaliły się zawory i/lub gniazda. Kupno drugiego silnika to ryzyko bo żeby go dobrze sprawdzić trzeba by przejechać kilkaset km. Oczywiście remont też jest ryzykowny bo niektórzy potrafią zchrzanic tak proste rzeczy jak oddanie głowicy do regeneracji i złożenie. To co klekocze to koła rozrządu. Dobrze byłoby je zmienić przy ewentualnym remoncie bo i tak będą odkręcone
  7. Myślisz że po to wymyślili taką funkcję w programie żeby wywalało poduchy? Dokąd ten świat zmierza?
  8. Tym pojazdem którym przejeżdżam raczej nie da się zajechać
  9. Podajesz screen z tematu o silniku x18xe który nie ma 2 sondy a dyskusja tam jest o 1 i jedynej w tym silniku sondzie i twierdzisz że tak powinna pracować 2 sonda bo tak tam jest napisane. Przy prawidłowej pracy silnika i katalizatora 2 sonda przy małych obciążeniach i na wolnych obrotach powinna stać na ubogo w granicach 100-200mV. Falowanie 2 sondy świadczy o słabej pracy katalizatora albo zbyt bogatej mieszance, której katalizator nie jest w stanie dopalić. W twoim przypadku stawiam na to drugie. Masz za ubogo na gazie, przez co korekty paliwowe ustawiły się na plus. Po przełączeniu na benzynę przez to jest za bogato i druga sonda zaczyna falować.
  10. Mój przewinął 300, od nowości na LPG i nic sobie z tego nie robi. Niestety jeśli chodzi o obsługę prinsa nie pomogę. Nie wiem jak jest z dostępem do sterownika, ale chyba nie jest to takie proste jak w naszych instalacjach, że kupujesz kabelek, ściągasz program i gotowe. Być może lepszą opcją byłoby wrzucenie sterownika staga, kme czy coś podobnego. Wtedy już nie ma żadnych ograniczeń. Cretux, nie pokazujesz się czasami w okolicach Bisztynka? Wydaje mi się że kiedyś widywałem tam taką vc.
  11. No właśnie. Czytanie ze zrozumieniem. Żeby podeprzeć swoją tezę o pracy 2 sondy dajesz link do tematu o silniku który jej nie posiada. Różnimy się tym że ja wiem jak powinna działać 2 sonda przy sprawnym kacie i dobrej mieszance. Cretux, nie wywala ci czasem p0410? Po jakim czasie od odpalenia robiłeś film?
×
×
  • Create New...