Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Content Count

    11160
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    95

cichy117 last won the day on September 13

cichy117 had the most liked content!

Community Reputation

451 Briliant

2 Followers

About cichy117

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Recent Profile Visitors

4247 profile views
  1. Przy takiej korekcie nie ma co szukać dziury w całym
  2. Pewnie linia k w interfejsie leży. Działa tylko komunikacja po canie, dlatego z nowszymi się łączy
  3. Nie raczej, tylko napewno. 2 uszczelniacze, 2 śruby do przykręcenia kół i 2 korki zaślepiające koła
  4. Jak nie sprawdzisz jak piszesz że podczas występowania problemu silnik pracuje normalnie?
  5. Najpierw sprawdź ładowanie, tylko w momencie występowania problemu
  6. I ta przepustnica jeszcze mnie zastanawia bo jeśli to są % to jest to stanowczo za dużo
  7. Jakie masz wtryski? Ciekawe co było w tym gotowcu. Dobrze byłoby wrócić do serii i zobaczyć czy problem występuje
  8. Wiesz coś więcej na temat podniesionej mocy? Trochę to wygląda, jak by pod butem była zła dawka paliwa i np. po zejściu obrotów był przelany
  9. Jak tak samo na benzynie, jak widać że sonda normalnie pracuje a po przełączeniu na gaz leci na ubogo. Gaz do regulacji
  10. W jakim zakresie pracuje korekta krótkoterminowa? Screen robiony na benzynie? Zrób pomiar z wyłączoną klimą. Coś map wysoki i przepustnicą dużo otwarta
  11. Sondy cały czas stoją na tym poziomie? Co na benzynie?
  12. Jeśli korekty spadną na 0 to możesz zobaczyć czy problem nadal występuje. Możesz też zobaczyć czy po przejażdżce na benzynie korekty znów lecą do góry
  13. Trochę dziwna sprawa bo korekta długoterminowa powinna zejść na 0. Jeśli po kasowaniu nie jeździłeś samochodem i były już takie korekty to spróbuj najpierw wywołać jakiś błąd, np. przez odpięcie przepływki i dopiero potem skasować.
  14. Jest, ale ręczny pomimo że będzie brał nisko, nie będzie dobrze trzymał
×
×
  • Create New...