Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Content Count

    10783
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    83

cichy117 last won the day on December 18 2019

cichy117 had the most liked content!

Community Reputation

405 Briliant

1 Follower

About cichy117

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Recent Profile Visitors

3763 profile views
  1. Problem występuje na obu paliwach? Jeśli masz elma to pokaż jak wyglądają korekty paliwowe
  2. Gaz jest? Problem występuje cały czas czy np. na niedogrzanym?
  3. Jak najbardziej się nada. W zasadzie zadziała każdy środek w sprayu
  4. Przecież to oczywiste. Plecionka zepsuje się to i gwarancja się kończy
  5. Kup jakiś środek w sprayu, najlepiej z rurką i pryskaj na łączenia patrząc na korekty. Jeśli trafisz na dziurę korekty pójdą na -. Korekty przy sprawnym silniku powinny oscylować w okolicy 0. Długa poszła na + bo według danych zmierzonych przez przepływkę jest za mało paliwa, więc sterownik próbuje dolać. Korekty krótkie w okolicy 0 na wolnych obrotach świadczą o tym, że sterownik znalazł dobre ustawienie dla tych warunków. Podczas jazdy korekta krótka przyjmuje wartości ujemne, bo okazuje się że wtedy jest za dużo paliwa. Dzieje się tak dlatego że podczas większych obciążeń przepustnica jest otwarta co w skrócie powoduje że ilość powietrza zassanego prawidłową drogą staje się dużo większa od lewizny
  6. Poszukaj lewego powietrza. Gdzieś masz drobną nieszczelność
  7. I nie bezpośrednio po odpaleniu bo na początku korekty nie działają
  8. Mi to wygląda na szczotki w rozruszniku. Próbuj stukać w rozrusznik przy próbie odpalania. Jeśli załapie to sprawa jasna. Obejrzyj też przewód zasilający rozrusznik
  9. Jeśli nie odkręcasz przewodów hulcowych to nie.
  10. A szukałeś chociaż z minutę? Nie, bo w dziale vc/silniki benzynowe na pierwszej stronie są tematy o problemach z odpalaniem
  11. To poczytaj tematy o problemach z odpalaniem w samochodach z gazem bo bez sensu pisać co 2 dzień to samo
  12. cichy117

    Ocena Map LPG

    Krótkoterminowe są. Długoterminowych brakuje, ale na upartego starczą same krótkie
×
×
  • Create New...