Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Content Count

    10863
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    85

cichy117 last won the day on February 26

cichy117 had the most liked content!

Community Reputation

412 Briliant

1 Follower

About cichy117

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Recent Profile Visitors

3851 profile views
  1. Po spuszczeniu płynu odpinasz węże i wtyczkę czujnika. Zbiorniczek wyjmujesz przekręcając go dołem w kierunku przodu samochodu. To cała filozofia
  2. Nie jestem pewien, ale chyba 2 od 3 różni się tylko typem wtyku. Jeśli dobrze ogarniesz gniazdo to 2 trzyma się znacznie lepiej niż 3. Niestety nie mam pojęcia jak ewentualnie z jakością rozmów w 3 bo kiedy kupowałem swojego były do wyboru tylko 2 i 2s. Ten drugi jest z zestawem głośnomówiącym ale podobno działa kiepsko więc wziąłem samą 2 bez s
  3. Trochę odbiegamy od tematu, ale przed 2008 można kupić same odbłyśniki. Oczywiście najpierw czyszczenie soczewki i kontrola stanu odbłyśników
  4. A wiązki sprawdzone? Łącznie z całą wiązką do pedału gazu. Nie trudno wyszukać po numerze błędu że często gniją piny we wtyczkach
  5. Pasuje, tylko czasem trzeba podpiąć blaszki. Ogólnie są 2 rodzaje gniazd. Pierwsze takie, które jest typowo do zapalniczki i posiada dodatkowe blaszki plusowe na dnie po bokach, oraz drugie, zwykłe tylko do ładowarek, bez tych wąsów. Do tego pierwszego można podłączyć Xiaomi roidmi 2 (te na drugim zdjęciu), ale trzeba pamiętać o blaszkach. Z biegiem lat mogły się rozgiąć i nie łączą. Miałem tak w swoim. Do drugiego typu gniazd musi być wtyczka jak na drugim zdjęciu, ze sprężynującym bolcem. W vc i vb jest ten pierwszy typ, oczywiście jeśli masz orginalne gniazdo. Swoją drogą, jeśli musi być już transmiter to chyba tylko roidmi. Nic lepszego i wytrzymalszego nie spotkałem
  6. Różnie bywa z soczewką. U mnie w volvie (ciężarowym) soczewka po 1000000km (to nie pomyłka) w lampie halogenowej jest w dość dobrym stanie. U brata po podobnym przebiegu w bixenonie jest praktycznie jak nowa
  7. Na zdjęciu słabo widać ale problem raczej leży w brudnej soczewce. U ciebie jest mleczna, a powinna być szklista, całkiem przezroczysta
  8. Nie, bo nie ma programu który by to ogarnął
  9. Najpierw sprawdziłbym wiązkę od przepustnicy do ECU włącznie z wtyczkami
  10. Zacznij od sprawdzenia poduszek silnika. Czy podczas hamowania silnikiem chwilowe spalanie pokazuje 0?
  11. Ja jednak powiedziałbym że ma znaczenie jak i co jest zamontowane
  12. To zacznij od podstaw. Daj zdjęcia spod maski
  13. EGR i tak pewnie do ogarnięcia, a instalację trzeba doprowadzić do porządku. Przynajmniej regulacja a może i wymiana wtrysków czy reduktora. Co masz pod maską? Świece kiedy zmieniane? Jaki masz silnik?
  14. Tutaj coś znajdziesz: https://forum.vectraklub.pl/topic/198395-wykonanie-instalacji-pod-elektryczne-sterowanie-fotelami-i-pamięć-ustawień-poradnik/?&page=2#comments
×
×
  • Create New...