Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Posts

    11626
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    116

cichy117 last won the day on August 25

cichy117 had the most liked content!

2 Followers

About cichy117

  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Insignia b 1.5t, VC GTS Z18XER, Saab 93 2.0t

Recent Profile Visitors

4859 profile views

cichy117's Achievements

Pasjonat

Pasjonat (7/7)

508

Reputation

  1. A powrót nie ma zaworu zwrotnego tylko regulator. Dokładnie tak samo jak w innych silnikach, tylko nie w deklu a przy wtryskach
  2. I pewnie jak był nowy to wartości też były podobne. Jakie znaczenie mają luzy sprzed 50000km? W tyle czasu druciarska instalacja potrafi załatwić głowicę z 5 razy
  3. Tradycyjnie, najpierw 2 dni na samej benzynie i obserwuj czy coś się poprawi. Luz zaworowy był sprawdzany?
  4. Niestety, zostaje albo plus po zapłonie albo jakieś kombinacje i wyprowadzenie sygnału z cima. Tego akurat chyba nikt nie próbował robić
  5. Nie wiem kto ci takie rzeczy opowiadał ale do takiej korekty wystarczy dziura wielkości kilku mm. Korekty też tak odrazu nie idą w górę. Zobacz na zachowanie sondy. Jeśli dzieje się to w trakcie pracy silnika to sonda będzie leżeć na ubogo a dopiero po chwili korekty zaczną wzrastać i sonda zacznie falować. Nieszczelność kolektora to nie jedyna nieszczelność jaka może wystąpić. Lewe powietrze może ssać przez zacięty zawór evap, serwo, jakikolwiek inny zaworek w układzie podciśnienia a nawet na szczelność skrzyni korbowej
  6. Chodzi o wyprowadzenie sygnału ACC do uruchamiania radia. Jeszcze raz napiszę- w polifcie nie ma takiego sygnału. Jeśli jakikolwiek moduł ma dostać zasilanie na poz.1 to informacje o takim położeniu kluczyka wysyłane są przez can
  7. To nie będzie plusem na 1 pozycję kluczyka. Nie ma w polifcie takiego sygnału. Prawdopodobnie dałoby się wyciągnąć taki sygnał z cima ale to już grubsze grzebanie
  8. Nie ma takiego przewodu. W polifcie radio sterowane jest canem więc nie był potrzebny
  9. Jaki masz olej i kiedy zmieniany? Poziom prawidłowy?
  10. Chyba przed katalizatorem. Jaki numer błędu? Nieszczelność można sprawdzić najpierw na słuch czy nie słuchać zasysania, wzrokowo czy nic nie jest urwane. Jeśli to nie pomoże to możesz pryskać plakiem po kolektorze i reszcie układu. Jeśli trafisz na dziurę to praca silnika zmieni się a korekty poleca do góry. Można też zaślepić dolot za przepływką i napompować trochę ciśnienia. Będzie słychać gdzie ucieka
  11. Załóż odpowiedni regulator. Ostatnio temat przerabiał ost32v6 w swoim alternatorze. Miał co prawda założony orginalny Boscha, ale o innych numerach, prawdopodobnie do słabszego alternatora i też błąd wywalało cały czas. Po wymianie na odpowiedni problem się rozwiązał. Jeśli to nie pomoże na falowanie to szukaj lewego powietrza. Zachowanie korekt właśnie na to wskazuje. Po włączeniu klimy poprawia się bo zwiększa się obciążenie silnika co wymusza większe otwarcie przepustnicy. Wtedy ciśnienie w kolektorze wzrasta co powoduje mniejsze zasysanie lewego powietrza oraz większą ilość powietrza zaciąganego właściwą drogą przez przepustnicę
  12. Jeśli jeździłeś z wyłączoną instalacją i nawet na chwilę jej nie włączyłeś to zakręcenie butli nie ma sensu. Tu trzeba podłączyć kompa i szukać problemu w parametrach
  13. Tak, szklanki albo panewki. Wróżek tutaj nie ma. Trzeba się samemu przysłuchać czy to z góry czy z dołu. Jesteś pewien że ten dźwięk jest tylko na P?
  14. Ale gdzie stuka? W lampie czy w drzwiach? Tak na poważnie, jeśli stuki dochodzą z okolic głowic to pewnie szklanki popychaczy się odzywają
  15. Próbowałeś pojeździć na samej benzynie? Tak 2-3 dni?
×
×
  • Create New...
UP