Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cichy117

Forumowicz
  • Zawartość

    8 639
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    51

cichy117 wygrał w ostatnim dniu 20 Listopad

cichy117 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

266 Briliant

O cichy117

  • Urodziny 1985.05.27

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Ostatnio na profilu byli

2 277 wyświetleń profilu
  1. Reduktor lpg

    Nie masz przypadkiem jakiegoś wynalazku wyłączającego pompkę paliwa gdy silnik pracuje na lpg?
  2. Światła dzienne LED...

    Nie wiem czy wiesz, ale w samochodzie jest dużo wiązek, a każda ma dużo kabli. Jeśli wpiął się we wzbudzenie alternatora, to życzę powodzenia w przypadku jakiegoś spięcia w przekaźniku drl
  3. 3.2 V6 - p0170 p0173 p0150 p0156

    Musisz zdobyć manometr z odpowiednim króćcem pasującym na "wentylek" na listwie wtryskowej
  4. 3.2 V6 - p0170 p0173 p0150 p0156

    W pierwszej kolejności sprawdź te ciśnienie paliwa. Jeśli będzie ok to szukaj lewego powietrza. Co pokazują sondy po rozgrzaniu na biegu jałowym? Co pokazuje wtedy przepływka?
  5. Wypadanie zapłonów

    Sprawdź wiązkę silnika. Lubi pękać izolacja przewodów
  6. Problemy z termsotatem?

    Podłącz komputer i sprawdź jakie są wskazania temperatury. Czujnik albo wskaźnik może być uszkodzony. Jeśli tam będzie to samo co na zegarze, znaczy że trafiłeś 2 wadliwe termostaty
  7. Uważasz że jak nowy to musi być dobry? Wskazówka potrafi wychylić się do 90 np. na postoju?
  8. Reduktor lpg

    Jeśli zaślepisz króciec w kolektorze i będziesz jeździł na benzynie
  9. Lipny termostat. Czujnik jest 1. Pytanie ile to jest że wydaje ci się że wolno się grzeje
  10. Kody blędów - jak je interpretować.

    Nie wiem dokładnie jak jest w z18xe, ale w innych silnikach w vb masz 2 czujniki. Ten 2 pinowy jest od ECU a od zegarów 1 pinowy
  11. Kody blędów - jak je interpretować.

    Zakładam że pisałeś o wtyczce przepływki, nie przepustnicy. Masz problem z czujnikiem temperatury. Sprawdź jego wtyczkę i ewentualnie wymień go.
×