Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cichy117

Forumowicz
  • Postów

    8 126
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    33

cichy117 wygrał w ostatnim dniu 24 Czerwiec

cichy117 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

226 Briliant

O cichy117

  • Urodziny 1985.05.27

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Ostatnio na profilu byli

1 971 wyświetleń profilu
  1. Czujnik temperatury odpowiedzialny za takie zachowanie jest aż 1. Najlepiej podłączyć kompa i zobaczyć czy widzi prawidłową temperaturę, bo mogą być inne przyczyny
  2. Pewnie że da się naprawić, tylko wyjdzie trochę drożej niż drugi silnik. To czy będziesz remontował czy wymieniał to twoja decyzja
  3. Czyli mierzył kompresję. Jeśli były duże różnice, to silnik do remontu albo wymiany. Ciekawe czy robił próbę olejową. Mogło by to powiedzieć czy padły pierścienie czy tylko głowica do roboty
  4. Trzeba kombinować z zewnętrznym wysprzęglikiem. Może coś z Daewoo podejdzie, jak w d16.
  5. Wytłumacz jak tłok może działać częściowo. Nie rozumiem o co chodzi. Ma niskie sprężanie?
  6. Ale może regulować tak, aby korekty szły do 0, a to nie jest poprawnie
  7. Ja stroiłem patrząc na korekty krótkoterminowe. Nie wiem jak to robił twój gazownik. Krótkoterminowe nie mają zmierzać do 0. Mają być takie same jak na benzynie, a tu z reguły przy obciążeniu idą znacznie na + a przy delikatnej jeździe na -
  8. Pisz odrazu że problem jest jedynie na lpg. Z jakiegoś powodu instalacja zalewa silnik. Widać nie wszystko jest ok, ale bez podpięcia nic nie sprawdzisz. Może zacina się wtryski, może wariuje regulator albo czujnik ciśnienia, albo sterownik gazowy czasem źle odczytuje dane ze sterownika silnika
  9. Sam węgiel raczej tego nie spowoduje, ale możesz mieć zacięty zawór przewietrzania. Odpenij wąż idący od kolektora do niego i zaślep
  10. Zły trop. To że mapy się pokrywają, to akurat w tym silniku nie świadczy o tym że jest dobrze wyregulowane. Ja też próbowałem regulować na mapy i objaw był jak u ciebie. Poza tym czasem pojawiał się błąd p0134. Dopiero regulacja na korekty naprawiła problem. Pomimo poprawnej mapy korekty rozjeżdżały się o ok. 10-15%
  11. Nie wiem czy to dobry pomysł. F18 wytrzymałością nie słynie. Poza tym z tego co słyszałem skrzynie do vałki są węższe, więc nie wiadomo czy się zmieści. Napewno f23 do gałki nie jest taka sama jak do rzędówki. Podobno różni się właśnie wielkością obudowy
  12. Jedź na regulację lpg, tylko do fachowca nie do druciarza
  13. W vb zadziała jeśli ma multiplekser albo przełącznik. Z niczym nowszym się nie połączysz. Albo weź opcoma którym sporo ogarniesz, albo kabelek od bagażnika i program abcom, tylko tu trzeba bawić się pinami. Błędy tym odczytasz i skasujesz
  14. Ja swój silniczek uszkodziłem. W miejscu gdzie są łączone 2 części z metalowym kołeczkiem odłamałem kawałek plastiku, tak że można było tą wewnętrzną część obrócić. Po obróceniu rosły obroty
  15. Połączenie 2 przewodów to chwila roboty. Gdzieś na forum była porada, bo sam kiedyś z niej korzystałem