Jump to content

W dniu dzisiejszym od 22 nastąpi przerwa w działaniu forum związana z pracami serwisowymi.

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Content Count

    11231
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    100

cichy117 last won the day on November 22

cichy117 had the most liked content!

Community Reputation

463 Briliant

2 Followers

About cichy117

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z18XER

Recent Profile Visitors

4372 profile views
  1. Kompresję trzyma to co tam może być nie tak?
  2. Na brak powietrza w kole też zalegasz sprawdzenie błędów? Problemy są prawdopodobnie wywołane za wysokim albo niskim napięciem. Alternator ładuje ale jakim napięciem? Co się z nim dzieje pod obciążeniem?
  3. cichy117

    Mapa lpg / benzyna

    Jeśli długo popracował na postoju to nie za dużo. W jakim zakresie pracuje 1 sonda na wolnych obrotach? Pokaż korekty długo i krótkoterminowe.
  4. Jeśli nie czyta błędów a widzi parametry to będzie to wina samego Elma a dokładniej wsadu w jego procku. Jest kupa klonów więc nikt nigdy nie wie co jest w środku. To loteria
  5. Sprawdź ładowanie i przewody od akumulatora do alternatora i rozrusznika
  6. Jeśli nie ma jakiś problemów to nie ma sensu przerabiać, choć u mnie mam wrażenie że reduktor minimalnie szybciej nagrzewa się przy połączeniu równoległym
  7. cichy117

    Mapa lpg / benzyna

    Mapy są z d... Albo tak ustawione albo tak zbierane. Podejrzewam że jedno i drugie. Skasuj obie mapy i zbierz je koniecznie w takich samych warunkach z identycznym stylem jazdy
  8. Ale dodasz gazu jak dla typowej przegazówki czy podnosisz obroty i trzymasz?
  9. Sprawdź jeszcze jakie masz czasy wtrysków na wolnych obrotach na 1 i 2 banku oraz jak zmieniają się korekty po podniesieniu obrotów. Możesz mieć pomieszane podłączenie sond
  10. Napisz konkretnie jakie masz te korekty bo piszesz że na 1 banku +25 a na drugim to samo -25. Dla mnie to nie jest to samo
  11. U mnie wywalało p0134 po strojeniu LPG na mapy. Po strojeniu na korekty problem zniknął. P0170 tym bardziej wskazuje na strojenie
  12. Sonda nie pracuje sztywno od 0.1 do 0.9. to są wartości orientacyjne. Pełen zakres pracy to 0-1V. Z tego co widzę to podczas jazdy korekty idą na minus co może sugerować lewe powietrze
  13. Czyli jest albo za dużo powietrza albo za mało paliwa, przynajmniej według odczytów. Jeśli krótka jest koło 0 zarówno na wolnych obrotach jak i po podniesieniu to lewego powietrza nie ma. Zostaje zafałszowany odczyt ilości powietrza (przepływają), odczyt składu mieszanki (sonda) albo zbyt mało paliwa, czyli niskie ciśnienie
×
×
  • Create New...