Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cichy117

Forumowicz
  • Posts

    11746
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    121

cichy117 last won the day on March 26

cichy117 had the most liked content!

2 Followers

About cichy117

  • Birthday 05/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Insignia b 1.5t, VC GTS Z18XER, Saab 93 2.0t

Recent Profile Visitors

5306 profile views

cichy117's Achievements

Pasjonat

Pasjonat (7/7)

516

Reputation

  1. Luz u Krychu457 nie jest nadmierny, wręcz miejscami za mały, ale za mały luz nie powoduje zwiększonego hałasu a wręcz przeciwnie. Inna sprawa że nawet hałas spowodowany przez zbyt duży luz jest mało słyszalny. Z takich nagrań nawet nie próbuje zgadywać co stuka
  2. Tylko że mniejsze luzy = mniejszy hałas
  3. Chyba tylko Ina robi te koła. Resztę gratów osobiście wymienialnym gdyby dalej był problem
  4. Przyjmie wartość ok 450mV i wywali błąd. W działaniu silnika nic nie zmieni bo druga sonda nie ma wpływu na mieszankę
  5. Jeśli są popękane to napewno do naprawy
  6. W opcomie nie ma takiej opcji. Zdalnie pewnie można ale już znalazłem że robiłem to przez Elma USB na układzie stn1110. Niby zalecali taki fejs od viakena ale ja robiłem takim z aliexpress. Programy i potrzebny plik oraz instrukcję znalazłem na trionic tuning forum
  7. Z czujnika wału a być może będzie poprawnie pracować bez sygnału obrotów
  8. Potwierdzone błędami że to 4 cylinder? Sygnał obrotów od LPG może powodować problemy z zapłonem
  9. Jakie parametry? Wylogowanie drugiej sondy polega tylko i wyłącznie na usunięciu błędów z nią powiązanych z tablicy błędów w sterowniku i odłączeniu jej od instalacji. Do tego potrzebny jest odpowiedni Elm USB (u Chińczyków ok. 50zł), program trioniccanflasher oraz T8 suite. Wygrywasz tym odpowiedni plik i po problemie. O braku mocy w z20net jest już chyba wystarczająco dużo tematów
  10. To ja znam przynajmniej 2 samochody które jeżdżą na tych 3 kołach z czego w jednym wyłączałem sam. Nie jest to takie proste jak podłączenie kompa w celu diagnostyki ale da się zrobić
  11. I tu trafiłeś w sedno. Znajomi polecają bo dobry gazownik. Problem w tym że dla większości dobry gazownik to taki po którym samochód da radę wyjechać za bramę a gaz to przecież zło i musi na nim być mniej mocy, szarpać i świecić się check. Prawda niestety jest inna bo silnik po korekcji softu (cofnięcie zapłonu) może mieć więcej mocy. Graty masz dobre, nawet na 250KM ale montaż o strojenie, sam widzisz...
  12. Nie jest to takie proste bo trzeba zanotować przy jakich obrotach jaki jest maksymalny czas wtrysku i wtedy przeliczyć czy czas wtrysku nie przekracza czas suwu ssania. Orientacyjne czasy można znaleźć w internecie. Robiłem kiedyś saaba ze 150KM na 175 na niebieskich i nie pętli, chociaż podobno niektóre potrafią. Problem w tym że pętlenie może objawiać się szarpaniem przy wysokich obrotach z gazem w podłodze a nie brakiem mocy. Ty masz albo za uboga albo dużo za bogata mieszankę bo majstrowi nie chciało się albo nie umie ustawić
  13. To jest książkowy przykład jak można sp...lic instalację na najlepszych gratach. Widać że jedyne na czym zależało gazowników to czas. Montaż w listwie i wkrętki w kolektorze gdzie wiertarka podejdzie bo przecież nie będzie się przemęczał ze zdejmowaniem kolektora. Na początek kolektor do zwalenia, zaślepienie nawiertów po tym "mistrzu" i zrobienie ich tam gdzie być powinny. Do tego montaż wtrysków pojedynczo na rozdzielaczu. I tu już dzieje się cud bo nagle okaże się że można założyć pokrywę! Na koniec strojenie na korekty i afr (po montażu wątpię żeby wiedział co to jest) i samochód zacznie jeździć. Pętlenie może wystąpić w tym silniku na niebieskich wytryskach ale chyba ten majster nie wie co to jest i każde jego niepowodzenie to pętlenie
  14. I ja też. Instalacja.może i obrobi 250KM ale gazownik widocznie nie. Jak wyglądała jego regulacja?
×
×
  • Create New...
UP