Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Danielos84

Forumowicz
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Danielos84

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Częstochowa - Alaska - Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTH

Kontakt

  • GG
    8472281
  • Skype
    Danielos84

Recent Profile Visitors

901 profile views
  1. Jeśli chodzi o licznik to sprawa jest dosyć prosta. Kup sobie taki sam najtańszy licznik z allegro. Na nim nauczysz się jak go rozbierać. W razie gdyby ci coś pękło. Wymontuj silniczek i zamontuj do swojego. Zabawy na 20 minut (o ile masz już wyciągnięty swój licznik z deski). Koszt licznika 50zł. Co do błędu 0325 to nie pomoge.
  2. SIema, z tego co pisze to dokładnie to samo masz co ja miałem. Idź na jakiś szrot, kup obojętnie jaki zegar(może byc anglik) i wymień tylko silniczki. Jak się to tego dostać......? Np. tu masz opis ze zdjęciami http://www.fotosik.pl/u/jaszczur912/album/821906
  3. Ja kupiłem inny licznik, rozebrałem go na części, przełożyłem tylko silniczek od obrotomierza. Teraz mam mój działajacy.
  4. U mnie dzisiaj zdarzył się cud. Licznik działa, jakby niby nic. Jak tu się nie wk****ć. Niestety moja radość nie trwała zbyt długo. Już zamówiłem sobie nowy licznik. Czy ktoś ma instrukcję jak wymienić te silniczki w liczniku?
  5. Ok, a czy ktoś może mi lepiej opisać proces wymiany tych silniczków w zagarach. Może jakieś foto?
  6. Rozebrałem, przeczyściłem i też lipa. Zastanawiam się czy nie kupić innych zegarów i po prostu je zamienić. Pytanie tylko co się stanie z przebiegiem. Jak to wygląda przy elektronicznym wyświetlaczu kilometrów? Przebieg zostanie mi ten sam?
  7. WItam, Widzę że temat już od dawna nie dotykamy więc go wzbudzę. A mianowicie. Wczoraj przestał działać mi obrotomierz i prędkościomierz. Obiawy takie jak u większości lewa wskazówka martwa, środkowa drga. w zeszłym tygodni zmieniałem sobie żaróweczkę podświetlania wskaźnika przejechanych kilometrów, gdyż się spaliła. Jak montowałem zegary z powrotem, zauważyłem ze na wyłączonym zapłonie wskazówka prędkości już drgała. wyciągnąłem zegary, przetarłem styki i przez kilka dni było ok. Miesiąc temu byłem u mechanika, zmieniał mi szczotki w alternatorze na orginalne. Dodatkowo Pociągnął mi dodatkowy kabel z alternatora do akumulatora, gdyż ładowanie miałem na poziomie 13,3V. Teraz Ładowanie wynosi 14,4V. Czy on mógł coś popsuć? Czy to może być problem mojej wymiany żaróweczki? Prośba do kolegi "kiepcio" aby wysłał jeszcze raz zdjęcie silniczka o którym pisał w swoim poście.
  8. Witajcie. OStatnim czasem zokupiłem sobie zestaw głośnomówioący Nokii CK-100. Od tego momentu zaczęły mi się dziać dziwne rzeczy z napięciem, to znaczy. Jadąc z właczonym CB, jak zwiekrze obroty wentylatora na 2 to w CB na trzaski. Albo jak zacznę nadawać na CB, to wycisza mi się moje radio VDO, ja przestaję rozmawiać to z powrotem głos wraca. Raz nawet zapaliła mi się kontrolka "Check", ale po naciśnięciu hamulca, wyłaczyła się. Dodam że jak montowałem zestaw nokii, to nie chciał mi się to wszystko zmieścić(mówię o dodatkowych kablach zaraz za radiem), więc użyłem "siły" zeby radio wróciło ma swoje miejsce. Kable są izolowane, więc nie pominno to powodować chyba żadnego przebicia. Co Zrobić, co sprawdzić?
  9. No własnie przeczytałem i "Zestaw samochodowy może instalować i naprawiać tylko wykwalifikowany pracownik serwisu..." Przecież tam są ze cztery kabelki na krzyż do podpięcia na kostce.
  10. Witajcie, Właśnie kupiłem sobie zestaw głośnomówiący Nokia CK-100. Czy ktoś może powiedzieć lub przesłać zdjęcia jak to ustrojstwo podpiąć do standardowej kostki do radia w Vectrze B '98. Dodam że chciałbym podpiąć orginalne głośniki. Wyczytałem na elektrodzie, ze ten zestaw ma opcję "Mute" czyli moze mi wyciszyć radio i na wyświetlaczu napisać "Phone" w trakcie rozmowy. Ale nikt nie opisuje jak go podpiąć.
  11. Wiem, wiem, nie chciałem zakładać nowego tematu tylko dla jednej odpowiedzi. Ale spoko uciekam od was narazie.
  12. Witajcie, Właśnie kupiłem sobie zestaw głośnomówiący Nokia CK-100. Czy któś może powiedzieć lub przesłać zdjęcia jak to ustrojstwo podpiąć do standardowej kostki do radia w Vectrze B '98. Dodam że chciałbym podpiąć orginalne głośniki.
  13. Witam, mam dziurawą chłodnice od klimy. Czy któs może podpowiedzieć jaką kupić, bo na pewno jak z każdą częścią są różnego pochodzenia. Jakiej firmy kupić? Mam Diesla 2.0. DTH 101KM. Na allegro znalazłem coś takiego http://allegro.pl/nowa-chlodnica-klimatyzacji-opel-vectra-b-diesel-i2250269950.html Wyczytałem na jednej z aukcji że przy wymianie chłodnicy przydało by się też wymienić skraplacz.
  14. Witaj, Ja miałem podobnie, kupiłem preparat do paliwa STP i mu przeszło.
  15. Witam. Jak dobrze się rozejrzysz to znajdzie klape poliftową w kolorze. Cena zróżnicowana, znam gościa z Tarczyna koło warszawy co na zamówienie sprowadza je po 200-300zł. Za malowanie zapłacisz 400zł. Ale będzie to dalej przed lift.
×
×
  • Create New...