Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sebol92

Forumowicz
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Sebol92

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 08/18/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Zainteresowania
    Mechanika pojazdowa - spier.....eś rób od nowa :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VB HB 2.5 v6

Kontakt

  • GG
    4104592

Recent Profile Visitors

1530 profile views
  1. Serwo jest tylko wspomagaczem hamulca, odpowietrzony byl wiele razy, w pompie hamulcowej jest jakas regulacja tego patyka co wchodzi do serwa?
  2. Witam Przerobiłem już wszystko co mogło by wnioskować dlaczego m wpada pedał hamulca. Klocki i tarcze dobre,pompka hamulcowa wymieniona, podcisnienie szczelne, weze hamulcowe nie puchną, układ szczelny i odpowietrzony z abs'em i niewiem dlaczego mi pedał hamulca wpada w 2.5 v6. Hamuje dobrze bo na stacji diagnostycznej było sprawdzane, pedał wpada do połowy i dopiero zaczyna hamować.
  3. Przylacze sie do tematu, mam ten sam problem z wpadającym pedalem hamulca. Lapie przy końcu, a wymienilem juz pompę i odpowietrzylem i nic. Sent from my Windows Phone 8S by HTC using Tapatalk
  4. Problem rozwiązany😊. Wiazka od automata nie moze byc pod manual, bo utrzymuje wyższe obroty.
  5. Primex nawet nie trzeba sie pochylac nad silnik żeby uslyszec jak sobie zasysa lewe powietrze.jest to slyszalne przy dodawaniu gazu i gaszeniu silnika, taki ewidentny świst z okolic tylnego barana
  6. Ja podpiolem sie pod cdif/2 i tylko bledy zczytalem których nie bylo...
  7. Obroty na rozgrzanym silniku utrzymuje mi na 800, ten swist dochodzi z tylnego kolektora , podciśnienia sprawdzone kompa tez podlaczylem i żadnych bledow. Niewiem czy to ma znaczenie, ale przy odpalaniu czuc benzynę z lewego cylindra.
  8. Od kilku dni poprawiam fabrykę w aucie z kolega primex i pojawił się problem. W zeszły weekend wymienilismy rozrząd, auto śmigało normalnie, ale w planie była wymiana wiązki. Wymieniliśmy wiązkę na drugą, auto odpaliło, ale są lekko podwyższone obroty i spalanie na jałowym 1.4-1.5L/h przy rozgrzanym silniku. Druga sprawa, to przy gaszeniu silnika pojawił się syk i gwizd powietrza. Wszystkie podciśnienia sprawdzone. Dodam, że wiązka jest od automata.
  9. No ja juz nie wiem zero bledow nie wiadomo gdzie lapska wsadzić... Wiązkę będę musial zmienić bo juz kruszy sie powoli.
  10. Wracajac do tematu, sonda u polos wymieniona i szarpanko dalej zostali, a zero bledow... gdzie tkwi diabel? Uczucie takie jakby wypadal zaplon przy stalej prędkości.
  11. Wszystko pokasowane nic sie nie swieci a dalej szarpie w przedziale 1,2-2,5 tys obr. I to sie dzieje tylko na cieplym silniku na zimnym chodzi elegancko.
  12. Sorry ze post pod postem- ktoś posprzata😊 Po wielu trudach wkoncu sie udalo😁😁 okazalo sie ze mam sterownik albo uwalony, albo wersje na kambodze...podmienilem sterownik z pętla i pestka i zaczelo pokazywac wszystkie wskazania 😊😊 wkoncu mogę sie cieszyc dzialajacym midem xd
  13. Ja swoja umylem dzisiaj😃😃 bo w wigilie masakryczne kolejki byly na myjkach😋
  14. Przelozylem drugiego dobrego mida nawet z zegarami i nic dalej to samo😞 ja juz niewiem w czym tkwi problem niewiem czy nie trzeba będzie od nowa przeciągać wiązkę pod mida.
  15. Nieszczelnosc w kolektorze mam od strony egr'u wymienię ta sondę jak poprawy nie będzie to zabieram sie za uszczelnienie wydechu
×
×
  • Create New...