Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kylo1975

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kylo1975

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 2.2dti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No nie wydaje mi się żeby naładowany aku powodował brak sygnalizacji ładowania. Po to ona jest żeby po zerwaniu paska informowała o braku ładowania a nie żeby jechać dalej nieświadomie aż fura stanie z braku prądu lub się zagotuje
  2. Witam. Po zerwaniu paska nie zapala się kontrolka ładowania ani żadne inne kontrolki. Jest tak jakby wszystko działało. Dodam ze po przekreceniu stacyjki lampki się zapalają a po odpaleniu silnika gasną nawet bez paska .Po założeniu paska i sprawdzeniu ładowania napięcie 14,4 czyli wzorcowe. Co może być przyczyną takiego stanu? Z góry dziękuje ja podpowiedzi. Vectra c 2,2 dti Pozdrawiam
  3. Witam. Mam pytanie czy przeguby wewnętrzne Vectra c kombi 2.2 dti pasują do sedana o takim silniku? Pytam ponieważ w sklepie Motointegrator do sedana o silniku 2.2 dti są przeguby firmy Pascal a jak wpisze kombi to mam komunikat że nie pasują. Czy może ktoś już to przerabiał i może mi pomóc. Dzięki z góry za odpowiedzi.Pozdrawiam
  4. Witam. Dużo czytałem na ten temat na forum ale nie do końca znalałem odpowiedź, więc prosze forumowiczów o sugestie i podpowiedzi. chodzi o to że przy prękości 120-130 pojawiają się wibracje wychodzące od przedniego prawego koła. Oczywiście pierwsze co to wyważanie kół.Nie pomogło. Dodatkowo sprawdzałem na dwóch innych kompletach kół i to samo. Wizyta na szarpakach i zero luzów w zawieszeniu. Ale po podniesieniu przodu viki i jeździe na sucho na 5 biegu przy obrotach ok 2500-3000 prawe koło zaczyna wariowac coś w rodzaju ósemki. Dodam że sam wyczuwam lekki luz na łozysku piasty, ale jest on wyczuwalny tylko w pewnych położeniach koła.Poza tym nie ma żadnych sygnałów dźwiękowych świadczących o zużyciu łożyska. I czy taki delikatny luz może powodować takie wibracje? A może przegub , ale nie słychać nic, może tarcza hamulcowa? Z góry dziękuje za podpowiedzi.Pozdrawiam
  5. Dzięki za sugestie. Sprawdzę spalanie "manualnie" bo jeszcze tego nie zrobiłem. Coś musi byc jednak z tymi wskazaniami BC nie tak bo oprucz spalania srednia prędkość wychodzi mi 47 km/h a zrobiłem troche przebiegu po autostradach i nic nie wzrosło a powinno bo zresetowałem komputer.Pozdrawiam
  6. Witam. Po wymianie softu w vectra c 2.2 dti kombi na soft od sedana w celu wyeliminowania czujnika otwarcia przepustnicy zauważyłem zwiekszone zuzycie paliwa we wskazaniach BC. Nie wiem jak jest w rzeczywistości bo nie sprawdzałem jeszcze. Czy może ktoś miał taki przypadek?.Czy może trzeba jakoś kalibrować BC?Za podpowiedzi z góry dziekuje. Pozdrawiam
  7. Ok.dzięki za odpowiedź.Wiem przynajmniej od czego zacząć.Pozdrawiam
  8. Tak właśnie wydaje mi się ,że to jest gdzieś za schowkiem
  9. Witam. Po otwarciu drzwi pilotem słychać charakterystyczny stukot pod deską rozdzielczą.Trwa on ok. 5 sekund i ustaje.Dzieje się tak po dłuższym postoju(ok.3 godz).Poza tym auto zachowuje się normalnie.Podejrzewam jakiś przekaźnik ale trudno to zlokalizować.Może ktoś miał podobny problem.Za wszelkie podpowiedzi dziękuje z góry.Vectra c 2.2 dti
×
×
  • Create New...