Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

lysy76

Forumowicz
  • Ilość treści

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O lysy76

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1976.01.25

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowy Targ

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VC kombi 1,9 150ps

Ostatnio na profilu byli

423 wyświetleń profilu
  1. nie pasuje musisz szukać od europejczyka i nie daj sobie wcisnąć kitu
  2. A ja proponuję koledze w rozmiarze 205/55/16 oponkę firmy vredestain snowtrack 3. Dla mnie rewelacyjna guma na zimę. Może nie należy do najtańszych ale jest godna polecenia.
  3. również jestem zadowolony z opon Vredestein Ultrac Sessanta zrobiłem na nich już około 10 tys i jak na razie super zarówno na suchym jak i na mokrym
  4. ja zakupiłem na ten sezon zimowe właśnie te oponki skuszony dobrymi opiniami w cenie 320 za sztukę, jak na razie raz udało mi się przejechać trochę po śniegu jak trochę popadało w październiku ale to i tak za krótko aby podzielić się jakąś opinią trzeba poczekać do zimy i wtedy coś więcej będzie można napisać a co do nokianów to WRG2 jeżeli jeździsz więcej po asfalcie i błocie pośniegowym a obecnie W+ stare WR jeżeli więcej po śniegu, miałem na astrze nokiany WR 205/55R16 i byłem bardzo z nich zadowolony i każdemu je polecę
  5. Mi w trakcie trasy do Niemiec według wskazań BC wyszła średnia 5,9 przy około 820 km, prędkość na trasie prawie cały czas to około 140km/h opony 225/45/17, a po zatankowaniu pod korek bo tak samo miałem jak startowałem wyszło mi średnio 6,4. Więc różnica jest i to 0,5 litra więc rozbieżność chyba będzie na każdym BC
  6. no to klasa Panowie czekamy wszyscy z niecierpliwością na PL
  7. No Panowie klasa, czapki z głów dla Was już się zarejestrowałem
  8. po zmianie cyfry na dowolną nie dało się ściągnąć softu
  9. ja też kiedyś takie info dostałem jak miałem problemy z moim DPF-em i nawet próbowali zmienić jedną cyfrę w vin-ie ale nie dało tak rady
  10. w takim przypadku to myślę, żeby spróbować płukanki albo jak gdzieś to czytałem można jeszcze przelać DPF-a rozpuszczalnikiem albo benzyną i podpalić tylko wybrać do tego jak najbezpieczniejsze miejsce chodzi o względy ppoż
  11. to chyba zostaje tylko wypalanie techem a raczej jego próba
  12. przede wszystkim że wyłącza silnik, jeżeli miga mu kontrolka to nich samochód się zagrzeje powyżej 80 stopni i pozwoli mu się wypalić cały czas jeżdżąc przez 15 do 20 minut podpięcie do techa też powinien rozwiązać problem bo wymuszą wypalenie filtra ale jest nie polecane
  13. Ja mam skany książki jak potrzebujesz to pisz adres na priw
  14. czyli mam rozumieć, że jak sprowadziłem samochód w styczniu 2008r. to mogę walczyć o zwrot opłaty recyklingowej wysyłając wzór tego pisma na podany wyżej adres?
×
×
  • Utwórz nowe...