Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zrealowanydawidos

Forumowicz
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Kontakt

  • Telefon
    724229077

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 2008 kombi 1.9 150

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

zrealowanydawidos's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

0

Reputation

  1. Witam, poci mi się spod korka odpowietrznika magistrali wodnej. Możecie mi napisać, czy mogę sobie ten korek wykręcić nie spuszczając płynu z chłodnic? Zbiorniczek wyrównawczy jest wyzej jak korek i obawiam się, że jak to wykręce to ucieknie mi dużo płynu. No i jakie macie doświadczenie z ta robota, bywa tak, że gwint się uszkodzi i nie da się potem wkręcić ani odpowietrznika, ani zwykłej śruby? Wolał bym póki co magistrali nie ruszać tylko naprawić ten korek - z wymianą to z tego co czytałem sporo roboty.
  2. Wielkie dzięki za wskazówkę:) bardzo możliwe moja ma 240k nalotu i nie robiona jeszcze.
  3. Nie chodzi o wielką kulturę, tylko gdzie leży problem, w skrzyni czy silniku.
  4. Te auto ma mieć 4 cylindry bo to wół roboczy i nie widze sensu kupować V6 do takiego auta - koszta z każdej strony wieksze a słyszałem, ze ten silnik można zrobić bez problemu na 180 koni i jest to liczba bardzo zadowalająca dla mnie dla tego typu auta. Auto mam niedługo, przejechałem nim na ten moment nie całe 2 k km, zrobiłem serwis olejowy, olej w skrzyni i mogę powiedzieć: Turbo swista na zimnym - jest taki troche turbo lag - regeneracja nieunikniona, chociaz gdybym nie robił chipa strzelam, że jeszcze 30-50k km przelata bo moc jest w miare, tylko laga ma. Mam wrażenie, że silnik nie pracuje idealnie (pod obciążeniem są lekkie wibracie) w zakresie obrotów 1700-1800, zauważalne to jest na 6 biegu najbardziej, na 5 trochę a na niższych biegach nie ma tego problemu - najpierw musiał bym to ogarnąć - wiecie skąd to może się brać? Mam też wrażenie, że na 6 biegu jak puszcze gaz całkowicie i ostro dodam to jest takie szarpniecie, moze skrzynia ma luzy czy to bardziej chodzi o silnik? Widze to tak: - podpinam pod interfejs - mam - zobaczyc korekty wtryskow i jak beda dobre to nie ma co wtryskow ruszać? Nie były na pewno wyjmowane z tego auta nigdy - kompresja do zmierzenia - mam czym - regeneracja turbo Jaka powinna byc kompresja w tym silniku? 1.9 150 KM Jak robi się zawory to trzeba zdejmować głowice w tym silniku? Jak już ogarne te rzeczy to potem kwestia czy kultura pracy silnika w tych obrotach 1700 pod obciążeniem się poprawi, może to też wynika z zanieczyszczonego dpfa, egra, kolektorów dolotowych? Słyszałem też, że niektórzy wyjmują katalizator i go czyszcza, że to też robi problemy w tych dieslach? Warto?
  5. Cześć, mam nisko przód, niecałe 10 cm hokej ma do ziemi, pocieram o wyższe progi zwalniające. Auto jest u mechanika, powiedzial, ze spreżyny nie sa pęknięte, ale są orginalne (od nowości), amorki dobre. Wytłuczone są te sprężyny czy ten model tak ma? Bo wkurza mnie jazda tym autem, trzeba uważać na każdym kroku, na parkingu nie da sie nad krawęznik podjechać. Pytanie jest takie, czy na ori sprężynach sytuacja się poprawi czy musze kupic wyzsze niz nominał.
  6. Cześć, zauważyłem, że gdy jadę na tempomacie przy prędkości 100+ auto leciutko podszarpuje. Załóżmy ustawię prędkość120, to będzie ona skakać np 119 do 121 tak w pętli. Niby wahania prędkości są nieznaczne, ale kurde czuć jak by co załóżmy 2 sekundy dodawał nieco gazu i potem puszczał i toczył się bez gazu, co wydaje mi się być pracą nieprawidłową, aczkolwiek ja nigdy wcześniej auta z tempomatem nie miałem więc pytam o radę Bez tempomatu auto pracuje na prawdę aksamitnie, nie ma się do czego przyczepić, nie faluje obrotami, nie dymi, nie szarpie.
  7. Przyszedł ten dywanik z tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/wklad-bagaznika-mata-gumowa-vectra-c-kombi-od-2003-6358895208 Czy to jest normalne że ta guma nie dochodzi do krawędzi bagażnika tylko po obu stronach jest z 4 cm luzu? Troche mnie to wkurza i rozważam zwrot.
  8. Dobra hipoteza ale wiesz ja mam 1.9 i chce w nim coś podziałać
  9. Cześć odkopuje temat. Mam silnik 1.9 150 KM, ma na 99% pewne 240k przebiegu, dwumas po wymianie. Turbo i wtryski nie dotykane od nowości. Czy jeśli chciałbym zrobić sobie chipa najpierw powinienem turbo zregenerować i sprawdzić wtryski? Turbo coś świszcze ale dymienia nie ma, moc jest niezła, żadnych wycieków oleju nigdzie z silnika, jedynie lekko spocona zwrotna z intercolera (ta co wchodzi do przepustnicy) - swoją droga wcześniej miałem bmw m52 2.8 i tam przepustnica była z 3x większa, ta jest taka malutka, śmiesznie to wygląda Auto ma wywalone klapki, mam w planach zaślepić egr + wyciąć dpf + zrobić chipa. Spalanie auta AVG z kompa to 5 l trasa (120 tempomat), cykl mieszany 6.5 z ostatnich 1k km, gdzie po szybkich drogach poszło z 500 km a reszta to takie kręcenie się po mieście i bliskiej okolicy. - czy można zrobić eko mapę aby spalanie znacznie spadło? - czy jeśli hipotetycznie eko mapa do 20 KM i 30 nm (170/350) to jeśli zrobił bym mapę na ten max czyli +- 185 KM / 400 nm to jak w tym wypadku będzie się przedstawiało spalanie? Jak macie jakieś sprawdzone warsztaty z zazowieckiego i okolic to dajcie znać. Ja jestem z Siedlec
  10. Wczoraj po przejechaniu po mieście z 30 km auto złapało 95 stopni patrząc na kompie, a nie na wskazówce. Głównie to stanie w korku. Przy jakiej temperaturze silnika powinien włączać sie wentylator? Przy normalnej jeździe temp 85-88, nawet deptaniu na 3/4 biegu do 120-150 km/h temperatura jest 88-93 stopni (temp na zewnątrz 15-20). A jak się wleke po mieście to mam wrażenie że temperatura jest dość wysoka a po moim mieście to jeździ się bardzo mozolnie w korkach tak wiec auto przez wiekszosc czasu pracuje na jałowych.
  11. Cześć, niedawno kupiłem vectre c 1.9 150, to mój pierwszy post, pewnie chwilę tu zagrzeję Przymierzam się do zakupu gumy do bagażnika, co myslicie o tej? https://allegro.pl/oferta/mata-bagaznika-opel-vectra-c-kombi-2002-2008-9151387869 lub https://allegro.pl/oferta/wklad-bagaznika-mata-gumowa-vectra-c-kombi-od-2003-6358895208 Jak ktoś ma coś sprawdoznego proszę o link. Jak radzicie sobie z tym "lataniem" bagażu po bagazniku? Czy jeśli mata bedzie antyposlizgowa to da rade?
×
×
  • Create New...
UP