Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kubulwg

Forumowicz
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vb

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kubulwg's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

0

Reputation

  1. Jednak kamerka działa, za to zazuwayzlem że przeciwmgłowe przód i tył też nie działają.. bezpieczniki sto procent sprawne jutro zobaczę wiązkę
  2. Sedan lift po otwarciu bagażnika zgaslo podświetlenie tablicy wchodzę do auta i licznik też nie świeci. Po otwarciu c. zamkiem na sekundę licznik i tablica świecą. Jeszcze zauważyłem że kamerka cofania też przestała działać.. bezpieczniki pod kierownicą i za aku sprawne. Gdzie szukać przyczyny?
  3. Szukam kogoś kto mi sprawdzi podciśnienia w Poznaniu okolicach, a najlepiej żeby zdiagnozował usterkę.. brak błędów, nie bierze oleju i nie kopci
  4. Więc tak zrobiłem testy i 1 bieg nie działa ani w wentylatorze chłodnicy ani klimy, 2 bieg działa tylko chłodnica, 3 bieg tylko chłodnica a 4 fazy nie sprawdziłem bo niestety nie wiem gdzie ten czujnik s65.. wyciągnąłem akumulator i nigdzie go nie widzę, czy jest mi ktoś w stanie dać wyraźniejsze zdj gdzie on jest czy jednak trzeba ściągnąć podstawę akumulatora? Y20dth 2000r klima wczoraj nabita i szczelna, jednak wyskoczył błąd na maszynie i gościu powiedział że 1 bieg na klimie nie działa, ale po testach widzę że w ogóle wentylator klimy się nie włącza. Chciałem podpiąć bezpośrednio pod Aku ale nie widzę gdzie jest wtyczka od niego.. bezpieczniki 30a obok filtra powietrza sprawne, proszę o pomoc. Podczas zworki 1z2 na wtyczce s65 słychać tylko cykanie przekaźnika ale żaden wentylator nie chodzi
  5. Witam chciałbym się dowiedzieć co diagnozuje testami z 1 postu? Np. robię 2 test i nie chodzi wiatrak (hipotetycznie bo jeszcze nie sprawdzałem), oznacza uszkodzony czujnik? Wydaje mi się że nie bo przecież go odpinamy..
  6. W takim razie zamawiam wakuometr. Powiedz mi proszę jak się tym wpina? Bo nigdy tego nie używałem.. jeśli się okaże że pompa wtryskowa do wymiany to idzie ją zregenerować czy trzeba nową?
  7. Więc tak zrobiłem egr/klapki off, dodatkowo opornik 390om do wtyczki egr, wywaliłem wężyki egr - ez, siłownik klap - ez oraz zatkałem sróbką trójnik który wychodzi od pompy vacum i po przejechaniu 25km nie widzę absolutnie żadnej różnicy, no może trochę słabszy ale być może to placebo. Czy ja coś zrobiłem źle? żadnego checka, trybu awaryjnego, auto osiąga każde obroty..czy egr i siłownik klap mogą zostać bez wężyka i nie zatkane? Chyba żadne podciśnienie się nie wytworzy?
  8. Witam, mam problem z y20dth, kiedy auto jest zimne to mimo wciśniętego gazu do podłogi ledwo się toczy jednak po przekroczeniu 2.5k obrotów jest strzał i wciska (nie wiem jak daleko bo nigdy na zimnym go nie pałuje), 2 bieg wydaje mi się że różnie czasem 1600 czasem ponad 2k obrotów, wyższe biegi nie pamiętam. Jednak kiedy woda ma 90st to auto dostaje mocy jednak wtedy w ogóle nie czuć turba (jedzie jak dobry wolnossak), wkręca się na kazde obroty, nie dymi, spalanie 7.3-7.5 z klimą jednak vmax to 165kmh (GPS), nie kopci i nie bierze oleju. Prawdziwy przebieg 288kkm. Nie wchodzi w tryb awaryjny, a jedyny błąd na kompie to przekaźnik świec żarowych (zawsze po odpaleniu zimnego auta świeci check do momentu ruszenia czy przegazowki). Czy to może mieć wpływ na moc? 2 sprawa może nie ma błędów bo zły program? Mam do dyspozycji tylko wurtha, może na opcom by więcej błędów wyszło? EGR sprawny, jednak zaolejony początek węża. Zamieniłem ez turba i klap ale niestety nic nie dało. Dodam też że wężyk na pompie vac który idzie do ez turba jest zaolejony na początku. Na dniach będę ściągał kolektor, czyścił go i od razu zrobię EGR i klapki off. Btw. Czy można je fizycznie wywalić z kolektora i zaspawać dziury?
  9. Dlaczego nie przecinamy przewodów? To niby jak mam zalutować?
  10. Pompa vec to vacum? Bo nie rozumiem. Jeszcze mam kilka wątpliwości. Dziadek na początku mówił że nie ma sensu dawać opornika we wtyczkę a w którymś z ostatnich postów napisał że jednak daje więc jak to jest i czy ma to sens kiedy już jest przekaźnik z diodą? Będę demontował kolektor ssący do czyszczenia, pytanie czy od razu mogę klapki fizycznie wywalić? Jeśli tak to jak zaslepic dziury po nich? Jakieś sugestie co do off jeszcze?
  11. Kogo polecacie w poznaniu i okolicach? Jakich przyrostow oczekiwać z y20dth Vectra B?
  12. Witam, przeczytałem cały temat od a do z po kilka razy ale nadal nie rozumiem, czy po zrobieniu egr off tego z diodą oraz włożeniu rezystora we wtyczkę ez klapek obydwa ez są już nie potrzebne i można je po prostu wywalić a wężyki prowadzić tylko od ez turbo do pompy? Jeśli nie to proszę powiedzcie które wężyki trzeba zaślepić, bo nie ogarniam.. Jeszcze co do ez turbo i klapy mam ten sam natomiast egr jest z innym nr, widziałem już post dziadka o czyszczeniu ich i różnicach wyglądzie ale czy można je zamieniać?
×
×
  • Create New...
UP