Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

irzyks

Forumowicz
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Signum 3.2 V6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

irzyks's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

0

Reputation

  1. Ostudził się silnik, zagrzałem do 90 bez pałowania i kontrolka się nie odpala. Wychodzi na to że trzeba jakieś 5w40 zalać bo po zgaszeniu silnika po tej ostrej jeździe temp mocna skoczyła na zapłonie bez włączania silnika. Polecacie coś? Wiem że temat nie ten ale może ktoś akurat coś poleci.
  2. Taa, jeżeli chodzi o ten przy rozrządzie to był wymieniany przy okazji wymiany rozrządu bo ciekło z niego.
  3. Niestety po ogarnięciu tematu, znów pojawiła się kontrolka czerwona podkreślam ciśnienia oleju na biegu jałowym. Dzisiaj mocniej przypiłowałem auto. Stanąłem na chwile zgasiłem na pare minut. Odpalam i na biegu jałowym nic mi się nie pojawia po delikatnym ostudzeniu. *jak kontrolka wyskoczy, wystarczy dodać minimalnie gazu i automatycznie gaśnie.
  4. Witam, u mnie problem wyglada następująco. Po przejechaniu około 100km (80 autostrada 20 miasto) pojawiała się epizodycznie kontrolka czerwona od oleju. Pojawiała się jedynie gdy samochód był na biegu jałowym a wystarczyło delikatnie dodać gazu i kontrolka znikała. Dodam ze olej w silniku był dosyć mocno przelany po poprzedniej właścicielce i robiłem uszczelnianie silnika oraz wymianę kompletu rozrządu wraz z wielorowkowym i pompa wody oraz przy okazji czujnik od oleju przy rozrządzie bo mocno puszczał. Polecacie ściągać miskę i obejrzeć panewki i smoka? Ogólnie auto nie ma żadnych zmułek, ma moc itd. Zobaczę czy po uszczelnieniu silnika i odessaniu oleju znowu sie to powtórzy ale jestem ciekaw czy ktoś miał coś podobnego i jak to rozwiązał. Ciśnienie oleju było sprawdzane i na biegu jałowym było na granicy. Po naprawach nie było jeszcze sprawdzane.
  5. Akurat wylogowanie i programowanie ogarniam, swój wylogowałem i zalogowałem z powrotem, aczkolwiek instrukcje chętnie bym przejrzał Dorohusk. Mnie ciekawi tylko co odpowiada za sterownie automatycznymi kierunkowskazami. Może to jest kwestia tego gniazda od kierunkowskazów i jego wymiana by zażegała problemy. Ta wersja którą ja mam rzadko się uwala i z tego co wyczytałem należy do polecanych przy wymianie na zamiennik.
  6. Witam, posiadam moduł CIM 13165349 EB. Wszystko było ok, ale któregoś razu postanowiłem wyciągnąć kierunkowskaz i trochę się z tym szarpałem zanim doszedłem jak go poprawnie wyciągnąć. W miedzy czasie zrobiłem też kalibracje skrętu i na przejażdżce przestały odbijać mi kierunkowskazy. Robiłem kilka razy kalibracje i wciąż to samo. Błędów na OPCOMIE nie ma. Doszedłem do wniosku że spróbuje wymienić CIM i mam takie pytania: 1.Jaka wersja będzie pasować zamiennie czy muszę szukać takiej samej? 2.Czy grot kluczyka jest dopasowany do każdego CIMA indywidualnie? 3.Czy nie wylogowany CIM bez kodu mogę jakoś postawić na OPCOMIE (tylko do tego mam dostęp) 4.Jak działa system odbijania kierunkowskazów co jest odpowiedzialne za odbijanie jest tam jakiś pstryczek czy inne ustrojstwo? Na taśmie takie małe plasticzki mam uwalone albo już ułamane lekko (zdjęcie)
  7. Zamontowana ta z tempomatem, cima nie rozbierałem. Manetka wydaje mi się że chodzi tak jak wcześniej ale ręki nie dam sobie uciąć. coś tu czytałem że kosz kierunkowskazów może został uwalony ale chodzi niby ok.. więc trochę to podejrzane. Sprawdzam codziennie błędy czy jakieś na cimie nie wyskakują i cisza. Na jakiej zasadzie działa odbijanie kierunkowskazów? W fordziku moim po prostu przeskakuje coś tam w środku i odbija manetkę a tutaj jakieś dzikie technologie, które się same uwalają
  8. Zdjąłem manetkę kierunkowskazu, wszystko wygląda ok w środku sama manetka też nie wskazuje na jakieś uszkodzenia. Na opcomie zero błędów, wszystkie inne funkcje działają jak należy. Nie wiem już za co się zabrać
  9. z tyłu jest taki plasticzek osłonka na manetce i ją otworzyłem. Nie moglem wyjać manetki, myślałem że to będzie prostsze na jakieś śrubce a to na zatrzask i trzeba jakiś drucik wepchać, ale zanim się tego doczytałem to trochę poszarpałem manetkę (w granicach rozsądku) nic nie trzasło kierunkowskazy działają na 3 kliknięcia przy lekkim przechyleniu manetki a po maksymalnym przechyleniu nie odbijają przy skręcie kierownicą. Postaram się wyciągnąć delikatnie manetkę i zajrzę czy czegoś tam nie wyrządziłem. Komputerowo wszystko jest niby ok, nie ma błędów żadnych CIM srim itd itp
  10. Witam, poluzowałem klapkę z tyłu coś tam namajstrowałem bo chciałem się zabrać za tempomat bo mam manetke a tempomat nie reaguje. Następnego dnia nie odbijają mi kierunkowskazy. W opcomie przy skręcaniu kierownicą kąt skrętu zmienia się więc jeżeli chodzi o cima to chyba jestem spokojny, robiłem kalibracje kąta skrętu i za każdym razem ustalało kąt tak jak ustawilem . Czy możliwe jest że coś wygiąłem przy zbyt mocnym wygięciu kierunkowskazu. Co radzicie sprawdzić i za co się zabrać jeżeli chodzi kierunkowskaz, tempomat nie jest taki pilny więc temat bym zarzucił chwilowo dopóki nie zrobię kierunkowskazu żeby działał tak jak wcześniej.
×
×
  • Create New...
UP