Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Incubus

Forumowicz
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Kontakt

  • Telefon
    733358235

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 1.8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Incubus's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

0

Reputation

  1. Kilka problemów rozwiązanych pozostał jeden ale to na jutro lub poniedzialek, problem z napięciem na zasilaniu pompy. Pompa nie załącza się po przekręceniu kluczyka nie łapie przekaźnik, załączyłem z kompa przez Delphi napięcie na stykach tylko 5V. Może styki przekaźnika na razie nie wiem dorwałem schemat całej instalacji elektrycznej vectry więc będzie łatwiej, Zobaczę jutro. A pompa po załączeniu z kompa raczej buczy a nie bzyczy przynajmniej moja ale jak ma tylko 5V to raczej nie dziwne a gdyby ktoś pełny schemat elektryczny potrzebował to już mam
  2. Te błędy wszystkie są związane z prądem i dotyczące kilku rzeczy i jeszcze to za niskie napięcie na pompie 5 V a na takim napięciu nie uciągnie , stąd moje podejrzenie może ECU no może jeszcze gdzieś masa bo z nią też różnie bywa lub jakieś zwarcie , na razie szukam i eliminuję po kolei. zwłaszcza że jak pisałem pierwszy raz samochód po resecie odpalił i działał przez 8 dni.
  3. Ok sorki jestem nowy na forum jednak autko by się przydało a pomysłów mi brakuje. a ilość bęów które wywala jest teraz zatrważająca i nie bardzo wiem co robić. NP P0100-06 obwód mas.lub objęt.przepł powietrza sygnał za niski P0075-06 obw 1 zaworu elektromagnet. kolektora ssącego niskie napięcie P0597-04 obw zaworu termostatu płynu chłodzącego otwarty P0135-02 obw grzewczy sondy lambda napięcie niskie P0110-14 czujnik temp powietrza wlotowego za silne wejście obiegu prądowego P0010 -02 Niskie napięcie w obw etapu zasilaniafaz wlotowego wałka rozrządu. na dodatek pompa na wtyczce max 5v
  4. Wiatam wszystkich forumowiczów. Temat już był opisywany więc wcześniejszy tekst pod spodem post pojawia się ponownie z dodatkowymi informacjami. Kody błędów w załącznikach oraz wyniki z bloku pomiarowego, z dodatkowych info wymieniony czujnik masowy przepływu powietrza (nowy), sprawdzona pompa paliwa podaje paliwo a z ciekawostek zauważonych wczoraj po przekręceniu stacyjki po ok 2 sek zapala się światło stopu dla mnie wielka ciekawostka. Szczerze mówiąc kończą mi się pomysły czyżby sterownik silnika zgłupiał lub jakieś zwarcie, ja jestem elektrykiem ale od wyższych napięć HELP Po raz pierwszy od początku użytkowania mojej Vectry mnie zawiodła więc dlatego ten post może ktoś spotkał się z podobnym problemem więc będzie mi łatwiej, ale od początku postaram się w miarę dokładnie opisać problem. SILNIK zgaszony wieczorem rano kręci i nie chce odpalić to był pierwszy objaw tydzień temu, nie zagłębiając się w szczegóły pomogło całkowite zdjęcie napięcia z akumulatora, jak ręką odjął i przez tydzień pracował bez zająknięcia jak by się zawiesił jakiś sterownik. Wczoraj objaw podobny choć nie do końca, samochód zostawiony na parkingu zajechał bez problemu po kilku godzinach odpalił jednak przy dodawaniu gazu efekt jak gdyby odcinało mu powietrze, obroty w dół nawet do ok 300 obr/ min więc lipa z jazdy komp momentalnie pokazał spalanie ok 15 l/100km, po jakimś czasie wróciła normalna reakcja na gaz na jakieś 20 km jazdy i lipa. Końcówka kiedy jeszcze pracował to raczej na niskich obrotach każde dodanie gazu to dławienie. Teraz odpali na kilka sek ładnie obroty ok 1000 jednak zaraz spadają obroty i gaśnie. podejrzeń mam kilka ale nie chciał bym nic sugerować, może ktoś miał podobny problem więc było by mi łatwiej. A na razie nie miałem czasu podpiąć OP-Coma ale przy pierwszych problemach tydzień temu nic w błędach nie pokazał. Był bym wdzięczny za jakąś pomoc pozdrawiam Jacek S
  5. Jednak nie przepływomierz wczoraj wieczorem na szybko podpięty drugi nowy (nie zamiennik) efekt ten sam po odpaleniu 2 - 3 sek na wolnych obrotach OK potem obroty spadają do ok 300 pracuje tak jeszcze kilka sek i gaśnie, ale nie miałem czasu na wnikliwszą analizę dziś się tym zajmę, Pomysłów mam jeszcze kilka i nie wiem od którego zacznę myślę że od pomierzenia napięć na wtyczce (w sumie mogłem zrobić to na początku) potem może pompa paliwa(choć bardziej wygląda na brak powietrza), Nie wiem może główny sterownik silnika. nie mam pomysłów więcej. HELP
  6. Dzięki za podpowiedź bęrzadę sprawdzał wieczorem choć ja podejrzewałem czujnik przepływu powietrza.
  7. Przepraszam że nie napisałem silnik 140kM bez LPG Z18XER
  8. Wiatam wszystkich forumowiczów. Po raz pierwszy od początku użytkowania mojej Vectry wczoraj mnie zawiodła więc dlatego ten post może ktoś spotkał się z podobnym problemem więc będzie mi łatwiej, ale od początku postaram się w miarę dokładnie opisać problem. SILNIK zgaszony wieczorem rano kręci i nie chce odpalić to był pierwszy objaw tydzień temu, nie zagłębiając się w szczegóły pomogło całkowite zdjęcie napięcia z akumulatora, jak ręką odjął i przez tydzień pracował bez zająknięcia jak by się zawiesił jakiś sterownik. Wczoraj objaw podobny choć nie do końca, samochód zostawiony na parkingu zajechał bez problemu po kilku godzinach odpalił jednak przy dodawaniu gazu efekt jak gdyby odcinało mu powietrze, obroty w dół nawet do ok 300 obr/ min więc lipa z jazdy komp momentalnie pokazał spalanie ok 15 l/100km, po jakimś czasie wróciła normalna reakcja na gaz na jakieś 20 km jazdy i lipa. Końcówka kiedy jeszcze pracował to raczej na niskich obrotach każde dodanie gazu to dławienie. Teraz odpali na kilka sek ładnie obroty ok 1000 jednak zaraz spadają obroty i gaśnie. podejrzeń mam kilka ale nie chciał bym nic sugerować, może ktoś miał podobny problem więc było by mi łatwiej. A na razie nie miałem czasu podpiąć OP-Coma ale przy pierwszych problemach tydzień temu nic w błędach nie pokazał. Był bym wdzięczny za jakąś pomoc pozdrawiam Jacek S
×
×
  • Create New...
UP