Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Nihillus2

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Nihillus2

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/14/1995

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Zainteresowania
    Automatyka i systemy sterowania budynkowego, BMS.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C OPC line 1.9 CDTI - 2008r.

Recent Profile Visitors

56 profile views
  1. Nie sprawdzałem koła. Jest możliwość jakiegoś sprawdzenia bez rozkręcania połowy silnika? Jak wspominałem we wcześniejszych postach, jestem laik w mechanikę, a ponadto nie mam za dużo narzędzi, a miejscem sprawdzenia jest klepisko pod blokiem..
  2. Następna rzecz wyszła. Te stuki pod maską, jestem prawie pewny, pochodzą z okolic rozrządu. Udało mi się zdążyć podczas pukania otworzyć maskę i zlokalizować. Po dotknięciu obudowy rozrządu czuć było, że coś tam się dzieje (dziwne wibracje i stuki), a po "pacnięciu" w nią ręką pukanie na jakiś czas ustało. Wracając do powyższych wiadomości, po osłuchaniu mam wrażenie, że rolka od alternatora też jakoś szumi inaczej niż powinna. Na komputer jadę za parę dni.
  3. https://www.olx.pl/d/oferta/zestaw-op-com-nowy-opcom-v1-70-pendrive-etui-wysylka-w-cenie-CID5-IDHlmYo.html#53e9c1260d Styknie?
  4. A poradzisz z jakiego miejsca najlepiej zamówić? Czy wystarczy taki z aledrogo albo z oxl? A stetoskop zamówię i zobaczymy co moje fachowe ucho wybada
  5. Stetoskop był już używany na mojej Viki, mechanik stwierdził, że nic nie słyszy. Ogólnie moje auto ma duszę i to wredną, bo u mechanika jest w miarę okey, a za bramą znowu coś stuka. Jak z człowiekiem i dentystą, boli do czasu wejścia do gabinetu xD Aczkolwiek teraz się zastanawiam nad jednym. Mianowicie po wymianie rozrządu nie było tam zaglądane, a to się pojawiło (odgłosy po prawej stronie) właśnie jakoś po tym. Możliwe, że po przejechaniu 2k km był uszkodzony? Lub się poluzował? A interfejs diagnostyczny masz coś konkretnego na myśli? Byłem ogólnie w ASO, to wychodzi właśnie tylko błą
  6. Ze sprężarką było podobno wszystko okey. Bo działa jak najbardziej poprawnie i była sprawdzana. To, że chłodzi sam czuję, a sprawność klimy sprawdzał mechanik. Jak drodzy forumowicze uda mi się nagrać te dźwięki (nie jest to łatwe, bo przy jeździe po mieście nie zatrzymam się nagle nagrywać dźwięki pod maską ) to wrzucę je tu. I proszę, jak macie pomysły jak kolega wyżej, to przy okazji podzielcie się metodą sprawdzenia tego, ewentualnie właśnie gdzie nagrywać, zdjęcie zrobić, abym mógł tu wrzucać i tropy eliminować.
  7. Hej, witam wszystkich serdecznie. Znacie może jakieś metody na sprawdzenie objawów Viki C? Oto część napraw/wymian jaka została wykonana w przeciągu kilku miesięcy: - rozrząd i pompa wody; - dwumas, sprzęgło itd.; - czujniki od dpf, różnicy temperatur; - dpf czyszczony; - egr nowy razem z obudowami i uszczelnieniem układu; - jakieś nowe uszczelki, tu moja nikła wiedza.. ogólnie gwizdało, a już nie gwizda..; - olej zmieniany 2 razy w przeciągu 3 miesięcy; - nowy termostat; - uszczelnienie układu spalin (było czuć spaliny w kabinie); Ogólnie jeszcze by się tego
×
×
  • Create New...
UP