Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lukas221

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About lukas221

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C Z18XE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie, wracając jeszcze do tematu. Są jeszcze 3 kwestie na których odpowiedzi nigdzie nie umiałem znaleźć a bardzo utrudniły mi robotę przy tym rozrządzie. 1. Nie mając blokady koła zamachowego czy można wsadzić długi płaski śrubokręt w otwór gdzie się zakłada blokadę dedykowaną i w ten sposób zablokować koło? 2. W jaki sposób odkręcić koła zębate wałków rozrządu bez demontażu pokrywy rozrządu? Na YT 2 gośći wymienia uszczelniacze w tym silniku bez demontażu pokrywy ale nie jest pokazane w jaki sposób blokują koła. 3. Czy koniecznie trzeba sciągać tylną obudowę rozrządu przy w
  2. No największym błędem był brak dedykowanej blokady... Na uniwersalnej wszystko się rozjeżdża...
  3. Myślę że temat można zamknąć. Rozwiązanie tematu: przestawiony rozrząd na wałku ssącym o jeden ząb. Czujnik nie pokazywał błędów co mnie zmyliło. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
  4. Faktycznie mam ikonę serwis, tylko za chiny by mi nie przyszło do głowy że to ma związek z rozrządem ? Ogólnie jestem prawie pewien że za pierwszym razem źle napiąłem pasek...
  5. Jeśli chodzi o świece to faktycznie mam denso K20TT, sprawdziłem w historii allegro. NGK mam w astrze. Podmieniałem nawet cewkę, mam jeszcze starą która jest sprawna tylko taniej było kupić cewkę niż nowe fajki.. i jest ten sam objaw. I to by było na tyle. Rozkręciłem jeszcze raz wszystko. Ściągnąłem koło na wale, klin jest git. Wyszło dodatkowo że cieknie olej delikatnie z uszczelniacza wałka ssącego.. I mam teraz problem ponieważ na wałkach nie ma wcięcia na płaską blokadę. W jaki sposób najbezpieczniej zablokować wałki tak żeby odkręcić koła? Czy kontra na wałk
  6. Cześć. Dzień po wymianie rozrządu w silniku 1.8 z18xe pojawiło się szarpanie na wolnych obrotach. Nie ma błędów... Auto nie straciło mocy, jak się włączy klimę, czyli pod większym obciążeniem szarpanie jest mniejsze. Dźwięk jakby wypadanie zapłonu? Sprawdziłem świece, cewka jest prawie nowa. Nie znalazłem nieszczelności w układzie dolotowym. A dzisiaj dobrałem się jeszcze raz do rozrządu i wygląda to tak: Na dole gdy u góry znaki są na przeciwko siebie: gdy znak z koła wału ustawie na równo: Widać minimalne przesunięcie, ale nie sposób założyć paska tak żeby te dol
  7. 2002 a cim DL (prawdopodobnie), wcześniej był XR.
  8. Cześć. Od jakiegoś czasu mam problem z moją Viki. Po dłuższym postoju w słońcu po odpaleniu na desce robi mi się choinka, miga kontrolka akumulatora nie ma wspomagania itp. Obstawiałem alternator, ale ładowanie 14V (i co do tego ma temperatura). Po zgaszeniu auta i odpaleniu problem znika. Czy wyeksplatowany akumulator może mieć jakiś z tym związek? Odpala bezproblemowo. Może ktoś miał podobny problem? CIM był robiony w sierpniu.... U2103 - Brak komunikacji z magistralą CAN (duża szybkość) U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem U2108
×
×
  • Create New...
UP