Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Maciekk34

Forumowicz
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.8

Recent Profile Visitors

90 profile views

Maciekk34's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

0

Reputation

  1. A napiszesz jakoś jaśniej jak to wszystko zrobić? Jakoś po kolei żebym wszystko ogarnąć,a nic nie zepsuł.
  2. Mam pytanie, zmieniałem wyświetlacz TID na GID Vectra c 2003r. Oznaczenie wyświetlacza XR. Problem polega na tym że od tamtej pory pojawił mi się błąd U2127-00 brak komunikacji z elektrycznym układem sterowania klimatyzacją. Wszystko mi działa normalnie jak na razie. Plus to że w niektórych wyświetlaczach GID na dole jest pokazana temperatura nawiewów i gdzie aktualnie jest skierowany nadmuch, u mnie tego w ogóle nie ma. Powinno takie coś być? Klimatyzacja manualna. Czy te dwa problemy mogą być połączone? I ewentualnie gdzie szukać przyczyny?
  3. A wiecie może gdzie szukać w opcomie żeby wyłączyć informacje o usterkach? Szukałem ale ludzie piszą o wejściu gdzieś w DIS a mi w ogóle czegoś takiego opcom nie pokazuje. I jeszcze pytanie, jeśli już bym to wyłączył, to oprócz informacji o niskim poziomie płynu do spryskiwaczy, spalonej żarówce czego jeszcze wtedy wyświetlacz może mi nie pokazać?
  4. No właśnie chodzi o tą informację o braku płynu do spryskiwaczy. Miałem wyświetlacz TID, zmieniłem na GID i się ciągle wyświetla. Chce to usunąć, a właśnie najprościej z tego co czytałem to zrobić zwarcie przewodów we wtyczce.
  5. Czyli tak dla jasności, mam wtyczkę od czujnika i tak jakby w jedną z jej stron wkładam jakiś kabel a drugi koniec kabla w drugą stronę wtyczki tak? Sorry że tak dopytuje ale nigdy nie robiłem czegoś takiego i nie chce nic zepsuć. I jeszcze druga sprawa co jakby się okazało że w ogóle tej wtyczki nie mam? Dopiero jutro będę ściągał nadkole i będę chciał to ogarnąć tylko tak chce wiedzieć do przodu co i jak.
  6. I nie zrobi mi się wtedy żadne zwarcie czy coś w tym stylu? Do montażu odłączyć akumulator?
  7. A może ktoś dokładniej wytłumaczyć o co chodzi z tym zwarciem przewodów we wtyczce? W sensie we wtyczce są pewnie 2 kable i mam jeden z drugim połączyć innym kablem czy jak?
  8. A bo ja wiem w każdym razie sprawdzałem właśnie błędy, nie ma nic także pewnie akumulator. Pomogło mu to naładowanie, będę się rozglądał za nowym. Dzięki jeszcze raz za pomoc.
  9. No a jak według VIN mam 55Ah a jakbym zmieniał to jakbym kupił np 62Ah to nic się nie stanie?
  10. Też w 1.8? No właśnie sprawdziłem według VIN i niby 55Ah
  11. A jeszcze pytanie, jaki akumulator powinien być w VC 1.8 122km? Mój jest chyba za słaby bo mam 55Ah 480A
  12. Oki to będę wiedział do kogo pisać, ale jak na razie to jeszcze pojeżdżę chwilę i zobaczę co się będzie działo dalej. W każdym razie dzięki za pomoc
  13. A jeśli to CIM to w razie w jakiego szukać, w sensie jakieś oznaczenia czy cokolwiek, używka może być czy raczej nowy?
  14. A więc po calej nocy ładowania akumulatora, samochód odpalił normalnie. Sprawdziłem błędy opcomem to doszły jeszcze takie jak na zdjęciach. Jak coś to wczoraj w ogóle błędów nie sprawdzałem. Plus zostały te co wcześniej (moduły drzwi kierowcy i pasażera i to od wspomagania). Skasowałem wszystkie i myślę pojeździć teraz chwilę i zobaczyć jak będzie odpalał, jak ciężko to może faktycznie akumulator pasuje wymienić i czy jakieś z tych błędów wrócą. Chyba że jakieś pomysły jeszcze od czego to wszystko może być.
  15. Sprawdzałem akumulator multimetrem. W stanie spoczynku 12,2V , podczas odpalania 10,2V , po odpaleniu 13,8V. Na noc podłącze do ładowania i zobaczę rano czy coś lepiej jest.
×
×
  • Create New...
UP