Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

SaimoN_

Forumowicz
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 2.0T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

SaimoN_'s Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

1

Reputation

  1. Masz racje , najlepsze jest to ze nie zawsze wystepuja te drgania na trasie. Dzieki za sugestie napewno sprawdze to
  2. Ale wtedy by sie koło grzalo. Chociaz w tym aucie to wszystko mozliwe. Jak tarcza byla krzywa to nawet bicia nie czulem przy hamowaniu , dopiero jak przy jakies predkosci zaciaglem delikatnie reczny to bylo czuc.
  3. Witam. Piszę tutaj bo juz mi ręce opadaja a może ktoś miał podobny przypadek. Zmienilem całe zawieszenie na poliuretan po czym ustawilem zbieznosc i auto jezdziło idealnie przez dłuższy czas az do momentu kiedy poczułem dziwne drgania koła lewego przy predkościach od 100km ( jezdzilem tak tydzien poniewaz nie mialem czasu tam zajrzec ). Pierwsza myśl ktora mi przyszła do głowy to ze mogły sie odkleic ciężarki od felgi wiec podjechalem do wulkanizatora , rzucił na maszyne okazało sie ze delikatna buła wyskoczyła na oponie ( nie na boku a na bieżniku ). Kupiłem dwie nowe opony , założyłem , wyważone , problem wystepował dalej , więc sciagłem koło , pokreciłem tarczą okazało sie ze jest bardzo wykrzywiona ( kreciła sie jak scentrowane koło w rowerze ) wiec wymienilem tarcze , wyjechalem na trase drgania dalej wystepowały. No to padło na piaste ze krzywa , wymienilem , problem dalej wystepuje. Dzisiaj wstawiajac auto do garazu zauwazylem ze jedna sruba dziwnie wystaje z felgi , okazało sie ze dwie sruby sie odkreciły od tych drgan. Dodam jeszcze ze przekladalem nawet na felgi zimowe i jest to samo , tylko z tym jednym kołem. Macie może jakies pomysły co może powodować te drgania , może ktoś miał taki przypadek ? Może coś w zawieszeniu sie uszkodziło ?
  4. Oczywiscie jak najbardziej
  5. Posłuchalem twoje rady i dorwalem sprezyny od 1.8 Siadla tak jak chcialem nie za nisko ani nie za wysoko Dzieki
  6. E10-65-007-01-22 te sa do 1060kg to jezeli chodzi o przod. A tył do hb jest wszedzie taki sam do 1030kg .
  7. A przy obciazeniach nie bedzie dobijal ? Przypuscmy spowalniacze na drodze czy cos ? Eibach ma dwa obciazenia pod 1.8 1030 i 980 jak dobrze pamietam.
  8. Panowie , sprawa wyglada tak. Silnik 2.0T zgodnie z tabliczka zakupilem eibachy. Dodam ze amory sachs sport. Na tabliczce w aucie Przód - 1035kg Tył - 985 kg ( doliczajac do tego butle 60L LPG ) Wiec kupilem eibachy z naciskami Przod - 1060kg Tył - 1030kg ( nawet do Hb innych nie ma ) Po zamontowaniu troche sie rozczarowalem bo przod sterczy , a tył usiadl fajnie tak jak chcialem. Macie jakis pomysl dlaczego tak ?
  9. Witam Wszystkich. Przeczytalem temat. Mianowicie jak vectra była jeszcze w niemcowni zanim ja kupilem to były wymieniane spreżyny tylnie i chyba wsadzili jakies wieksze bo kufer nie siedzi w miare nisko jak w innych GTS . Wyczytalem ze z KYB najczesciej ludzie wkladaja RX6764 ( 269mm) oraz RX6765 (286 mm ) może ktos podrzucic jakas fotke jak kufer siedzi na jednych i na drugich ? Poniewaz na przod zakupilem eibacha i chcialem dobrać tak sprezyny zeby było równo. VC HB GTS ( zawias sport ) Amortyzatory Sachs Sport Dużo ludzi wklada eibachy na przod i tyl zostawia z gts. Prawda to ze nie ma jakies mega roznicy w twardosci sprezyn jednych i drugich ?
×
×
  • Create New...
UP