Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vakosik

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vakosik

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    DE
  • Auto
    Vectra C
  1. Z góry tego nie widzę dokładnie skąd jest wyciek, na przestrzał z ziemią widzę tą powierzchnie wyciek jest napewno w okolicach lewej dalszej strony komory silnika jeszcze za zbiorniczkiem od płynu hamulcowego.
  2. @matoslawjutro założę tą butelkę i spróbuję ten patent, chociaż nie zauważyłem aby w okolicach zbiorniczka było mokro. Jak wrzucę na podnośnik sprawdzę co i jak skąd może lecieć ten płyn .
  3. Korek jest szczelny gdyż jak odpowietrzałem układ to powietrze ze zbiorniczka uszło normalnie, jednak na podłużnicy ciecz która tam jest ma kolor borygo (różowy) więc czy to napewno jest od klimy ?
  4. Tak mi się wydaję jednak zastanawia mnie ten wężyk przelewowy czy nie był gdzieś tam montowany, bo jeżeli tak to przyczyna dalej niewiadoma bo nie powinien go wyrzucać kiedy za chwilę trzeba dolewać . Oczywiście na podwórku bez podnośnika wiele nie zdziałam a co napewno nie zdiagnozuję miejsca wycieku gdyż dostęp mam naprawdę ograniczony .
  5. Witam zrobiłem dziś test, nagrzałem swojego opla do 98st. na postoju (biegu jałowym) jednak nie włączył się żaden wentylator, zauważyłem że jest mały wyciek od strony rozrządu jednak trochę głębiej, myślałem że tak jak kolega @darioG73 napisał że może lecieć z pompy i pasek go rozrzucać jednak nie zauważyłem aby z pompy był jakiś wyciek a tymbardziej aby pasek go rozrzucał. Termostat działa prawidłowo otwiera się (wąż ciepły) przy ok. 90st. Czy nie był montowany w oplach jakiś dodatkowy wężyk przelewowy schowany gdzieś za bańką od płynu hamulcowego ? Właśnie z tamtej strony zlokalizo
  6. Dzięki za ostrzeżenie Dam znać jutro czy coś wykryłem ale do tej pory nie zauważyłem aby gdzieś się pociło.
  7. No tak przecież to logiczne że aby stworzyć odpowiednie podciśnienie układ musi być szczelny Szukałem jak odpowietrzyć układ chłodzący w Vectrze i znalazłem takie wideo. https://www.youtube.com/watch?v=k6_QL3H74Dg&ab_channel=FixandDrive Zrobić tak jak na wideo aby odpowietrzyć ? To jest ten układ samo odpowietrzający się ? Oczywiste że nie będę odkręcał odrazu korka bo ciśnienie i temp. płynu mogłaby narobić biedy .
  8. Jutro spróbuje nagrzać go do max. temp do momentu aż wiatraki się włączą i spróbuję go odpowietrzyć odkręcając korek od zbiorniczka wyrównawczego, jeżeli dobrze rozumiem to przy zrobieniu tego powinno być widać gdzie ucieka płyn ?
  9. Okej, czyli rozumiem że powinno być widać że gdzieś z niej się poci ? Jeżeli tak to nie zauważyłem nigdzie żadnego wycieku z tej magistrali.
  10. Masz jakiś pomysł jak sprawdzić tą magistrale wody ? Czy jest jakiś patent na sprawdzenie tego czy tylko i wyłącznie wymiana "części" ?
  11. Witam, jestem posiadaczem samochodu Opel Vectra C 1.9CDTI 150km (2008r) i posiadam pewien problem którego nie mogę zdiagnozować otóż cały czas ubywa mi płynu chłodzącego muszę dolewać +/- 100ml co 3-4 dni jazdy, najczęściej dzieje się tak gdy wyrzuca mi komunikat na wyświetlaczu o niskim poziomie płynu sprawdzam i jest ten płyn jednak poniżej stanu tego czujnika i dolewam jw. 50-100ml . Zaczęło się od momentu gdy całkiem mi zniknął płyn w zbiorniczku i wyrzuciło komunikat na wyświetlaczu, byłem w trasie sprawdzam i całkiem pusto jak dawałem gazu temp. rosła a gdy puszczałem spadała. Aktua
×
×
  • Create New...
UP