Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

łobuz

Zarząd VKP
  • Zawartość

    762
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

16 Neutral

O łobuz

  • Ranga
    v-ce Prezes ds.Finansowych - POKujawsko-Pomorskiego
  • Urodziny 1979.06.06

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Nr klubowy
    549
  • Auto
    Opel Vectra 2.0T
  • Oddział VKP
    Kujawsko-Pomorski

Kontakt

  • GG
    128287
  • Skype
    lobooz1

Ostatnio na profilu byli

9 040 wyświetleń profilu
  1. łobuz

    Zamiennik anteny dachowej

    Podepne sie pod temat. Podejdzie do kombiaka? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6211538472
  2. łobuz

    łobuzowe rodzinne 2.0T soft by TurboLPG

    Dawno nic się przy aucie nie działo. W sobotę wymienione 4 amorki, łączniki stabilizatora, tuleje wahacza przód, łożyska amortyzatorów i osłona przegubu. Po całym zabiegu dziś zrobiona geometria. niestety częściowo, bo zapiekły się śruby na dolnych wahaczach i trzeba je wymienić
  3. Jedz do Mav'a albo Rafała... Chłopacy 'zjedli zęby" na tych silnikach. U mnie magicy też źle ustawili rozrząd po wymianie... Po założeniu blokad było widać różnicę
  4. łobuz

    Demontaż boczków drzwi

    Masz w poradzie A tak ogólnie to szukajka nie parzy
  5. łobuz

    łobuzowe rodzinne 2.0T soft by TurboLPG

    falujące obroty to mało powiedziane... trzepało silnikiem dosyć mocno w niemcowni założyli rozrząd na ciul wie jakich blokadach i trzeba było korektę zrobić Springi to Eibach Pro kit, a co do dystansów, to dla mnie rzecz zbędna...
  6. łobuz

    łobuzowe rodzinne 2.0T soft by TurboLPG

    Oczywiście ze jest różnica, ale najlepiej sie to czuje na 4 i 5
  7. łobuz

    łobuzowe rodzinne 2.0T soft by TurboLPG

    ostatnimi czasy troszku się działo: - wymiana oleju Motul X-clean 5w40 + płukanka Liqui Moly Pro-line + wszystkie filtry - wpadły już letnie koła We wtorek natomiast nastał czas na zrobienie porządku z nierówno pracującym silnikiem. W związku z tym odbyłem podróż do Tczewa. Diagnoza padła na źle ustawiony rozrząd. Po zdjęciu pokrywy i założeniu okazało się, że owa diagnoza była trafna. Po krótkiej rozmowie z Bartkiem zapadłą decyzja, że zmieniamy soft na seryjnych gratach... I tu zaczęły się schody Chłopacy walczyli praktycznie od 15 do 22:00. Pojawił się problem z wycofywaniem zapłonu i Bóg wie co jeszcze. Tutaj z mojej strony wielkie podziękowania dla Bartka i Piotrka za upór. Najeździli się okrutnie podczas strojenia, a ja myślałem, że mi przyjdzie tam nockę całą spędzić Czeka mnie jeszcze jedna wizyta w maju, aby ogarnąć to teraz na tip-top, bo muszę wymienić reduktor puszczający gaz podciśnieniem (na szczęście na gwarancji). No i trzeba znaleźć przyczynę wycofującego się zapłonu. Po tych finalnych zabiegach musimy jeszcze auto shamować bo we wtorek po 22:00 było już trudno Na chwilę obecną autko zbiera się przeza****ście w porównaniu z serią. jazda na 4 i 5 biegu to niekończący się banan na twarzy
  8. łobuz

    215/50/R17 czy 225/45/R17?

    OPC fabrycznie miały zakładane również 18"
  9. łobuz

    łobuzowe rodzinne 2.0T soft by TurboLPG

    trochę się rozjaśniło i doszło drugie światło przeciwmgłowe
  10. łobuz

    łobuzowe rodzinne 2.0T soft by TurboLPG

    Coś tam się działo... Najpierw zakupiłem letnie kółka wymieniłem wqoorwiający termostat przy okazji musiałem spacyfikować a później wymienić korek zbiorniczka wyrównawczego Następnie nadszedł czas na uszczelkę pokrywy zaworów i po raz kolejny pompy vacum (tym razem na pomoc przyszedł DIRKO) wymienione filtry, zmapowana i skalibrowana od nowa instalka LPG. Na końcu wpadły ciemne lampy i kierunki (ORACAL) W wolnej chwili wpadło też ledowe oświetlenie wnętrza, tablicy i postojówki... Całość w mało zimowej scenerii prezentuje się następująco
  11. raczej nie ma ja na zagrzanym silniku odkręciłem lekko odpowietrznik na 10-15min... płynu praktycznie nie wypluwał, za to powietrza od groma. Co rusz bąbelki pojawiały sie na odpowietrzniku
  12. leżak magazynowy u Mikołajczakja w Bydgoszczy
  13. Problem mizernej temp silnika rozwiązany. Wymieniłem termostat na GM, ter co ma niby temp otwarcia 94oC i jest bajeczka... na trasie trzyma równiutko 88, a w mieście max 91oC.
  14. łobuz

    Poliftowy GTurboS by lakus

    Ciesz sie że podbiłem temat [emoji14] [emoji14] [emoji14] Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
×